5 Minutės
Pranešama, kad Audi nutraukė RS 6 e-tron projektą
Audi, kaip pranešama, nutraukė RS 6 e-tron projektą vos prieš jam įžengiant į galutinius vystymo etapus. Remiantis TopGear cituojamais vidaus informacijos šaltiniais, keturių žiedų prekės ženklas nusprendė sustabdyti šio elektrinio aukštos klasės universalo paleidimą. Nors Audi oficialaus pareiškimo nebuvo, šaltiniai teigia, kad galingas, ant PPE platformos sukurtas universalas nebus įgyvendinamas.
Kuo turėjo būti RS 6 e-tron?
Platforma ir jėgainė
RS 6 e-tron buvo planuojamas ant Audi PPE (Premium Platform Electric) architektūros, o pramonės gandai kalbėjo apie maždaug 800 AG (arklių) bendrą galią — pakankamai, kad jį būtų galima priskirti elektrinių super-universalų kategorijai. PPE platforma yra sukurta aukštos įtampos, greito įkrovimo elektriniams automobiliams ir leido Audi siekti tiek ekstremalaus našumo, tiek praktiškai naudingos ridos.
Dizaino bruožai
Ankstyvos šnipinėjimo nuotraukos ir stiliaus eskizai rodė raumeningą, BMW primenantį galinį sparną ir išplatintą stovėseną, skirtą atskirti RS 6 e-tron nuo jo S6 e-tron brolio. Avant (universalas) kėbulas turėjo sujungti praktišką bagažo talpą su agresyviais aerodinaminiais elementais ir RS specifine apdaila.

Kas lieka A6 e-tron šeimoje?
Audi S6 e-tron dabar išlieka A6 e-tron serijos flagmanu. S6 e-tron pagrindinės specifikacijos apima:
- Bendra galia: iki 543 AG (551 PS / 405 kW)
- Pavaros sistema: standartinė visų ratų pavara (AWD)
- 0–60 mph (0–97 kph): maždaug 3,7 sekundės
- Greitas įkrovimas: iki 270 kW DC
- EPA numatoma rida: 324 mylės (521 km) su 20 colių ratais
- 10–80% viešo DC įkrovimo laikas: apie 21 minutę
S6 e-tron siūlomas Sportback (liftback) ir Avant (universalas) kėbulo versijose; vis dėlto tam tikrose rinkose Audi šiuo metu parduoda tik S6 Sportback, kurio rekomenduojama kaina yra nurodyta 78 700 USD. A6 e-tron (įprasta versija) taip pat siūloma tik kaip Sportback rinkose, kur jis prieinamas, nuo 65 900 USD ir deklaruoja iki 392 mylių (631 km) ridą optimaliose konfigūracijose.

Vairavimo charakteristikos, įkrovimas ir kasdienis praktiškumas
Net be RS ženklo ant kėbulo, S6 e-tron užtikrina stiprų našumą vadoviniam elektriniam automobiliui: greitą įsibėgėjimą, standartinę visų ratų trauką ir aukštos galios įkrovimo galimybes, kurios daro jį praktišku ilgesniems reisams. PPE platformos pajėgumas priimti iki 270 kW DC įkrovimą lieka svarbi pardavimo savybė pirkėjams, kurie reikalauja tiek greičio, tiek nuotolio.
Rinkos pozicionavimas ir kodėl Audi galėjo atšaukti RS 6 e-tron
Įvairūs veiksniai tikriausiai lėmė Audi sprendimą: labai galingo elektrinio universalo kūrimo sąnaudos; besikeičiantys EV paklausos modeliai pasauliniu mastu; kainų jautrumas aukštos klasės elektrinių automobilių segmente; ir vidinė produktų prioritetizacija, kai Audi subalansuoja EV diegimą su pelningesniais vidaus degimo bei hibridiniais modeliais.
Pranešimai rodo, kad Audi nusprendė sutelkti išteklius į modelius, kurių paklausa yra aiškesnė ir kurie turi geresnį pelningumą. RS 6 e-tron, įsivaizduotas kaip 800 AG etaloninis universalas, galėjo būti per siaura niša, kad būtų pateisinta tolesnė investicija sudėtingoje EV rinkoje.
O kaip dėl vidaus degimo ir hibridinio RS 6?
Ne viskas prarasta mėgėjams, vertinantiems galingus universalius. Testavimai tęsiasi su naujomis vidaus degimo ir hibridinėmis RS 6 versijomis. Ankstyvi rodikliai rodo, kad gali būti pasiūlytas įkraunamas hibridas (PHEV) su V6, galintis suteikti daugiau nei 725 AG bendros galios — potencialiai lenkdamas BMW M5 Touring kombinuotoje sistemos galingumo kategorijoje. Taip pat sklinda gandų, kad Audi gali palikti V8 variantą RS 6, išsaugant tradicinį išmetimo skambesį ir aiškų našumo skirtumą tarp RS 6 ir būsimo RS 5, kuris, manoma, naudos dvigubo turbokompresoriaus V6 PHEV sistemą.

Palyginimai: RS 6 e-tron vs S6 e-tron vs BMW konkurentai
Jei RS 6 e-tron būtų pasiekęs gamybą, jis būtų taikęsis į elektrinius konkurentus panašiais galios rodikliais, tačiau jo atšaukimas palieka S6 e-tron kaip aukščiausią elektrinę A6 atmainą. Vidaus degimo / PHEV fronte būsimi RS 6 PHEV arba V8 variantai kausis su BMW M5 Touring ir kitais sportiniais universalais dėl galios, sukimo momento charakteristikos, valdymo dinamikos ir praktinės bagažo vietos.
Išvada: strateginė pauzė ar rinkos nulemta atsitraukimas?
Pranešamas Audi sprendimas nutraukti RS 6 e-tron projektą atspindi sudėtingumą, su kuriuo gamintojai susiduria subalansuodami elektrifikaciją, našumo kredencialus ir komercinį tinkamumą. Nors visiškai elektrinė RS idėja gali būti padėta į šalį, prekės ženklo įsipareigojimas kurti aukštos klasės RS 6 — ar tai PHEV, ar V8 — atrodo nepakitęs. Entuziastams tai reiškia, kad RS 6 dvasia greičiausiai išliks, net jei grynai elektrinis Avant nebus įgyvendintas.
Ką manote apie Audi sprendimą, esant dabartinėms EV rinkos sąlygoms, nutraukti RS 6 e-tron? Pasidalykite savo nuomone žemiau.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai