4 Minutės
Fordo Europos pertvarka: naujas krosoveris centre
Fordas planuoja lemiamą vidutinio dydžio krosoverį kaip dalį plataus savo Europos strategijos persvarstymo. Šis žingsnis skirtas išplėsti prekės ženklo pasiekiamumą C segmento rinkoje, pagreitinti elektrifikaciją ir vėl pasiūlyti labiau prieinamus modelius asortimente. Pramonės pranešimai teigia, kad modelis netgi gali nešti gerai žinomą Focus vardą — bet peržiūrėtą kaip modernų krosoverį.
Kodėl šis pasikeitimas svarbus
Pastarasis įmonės gaminių asortimento poslinkis — įskaitant 2023 m. Fiesta gamybos nutraukimą ir brangesnių elektrinių krosoverių, tokių kaip Explorer ir Capri, įvedimą — paliko Fordą su aukštesnės kainos europiniu katalogu. Kai ilgai gamintas Focus gamybą šį lapkritį nutrauks uždarius Saarlouis gamyklą, Puma išliks Fordo įvadiniu modeliu Europoje. Šis poslinkis link prabangesnių modelių paskatino strategijos persvarstymą, siekiant atstatyti pusiausvyrą su konkurencingai kainuojamais, elektrifikuotais automobiliais.

Kur jis bus gaminamas ir platformos detalės
Valensijos gamyba ir C2 architektūra
Autocar praneša, kad naujas vidutinio dydžio krosoveris bus surenkamas Fordo gamykloje Valensijoje, Ispanijoje, su numatoma metine gamybos galia apie 300 000 vienetų. Transporto priemonė greičiausiai bus pagrįsta Fordo C2 platforma — ta pačia lanksčia architektūra, kurią naudojo išeinantis Focus ir kuri palaiko hečbekus, sedānus bei visureigius visame pasaulyje. Nors C2 dar nėra naudojama visiškai elektriniams Ford modeliams, JK ir ES elektrifikacijos reikalavimų atitikimas reiškia, kad visiškai elektrinė (EV) versija yra labai tikėtina paleidimo metu arba netrukus po jo.
Variklio strategija: daugialypė energija Europai
Degimo, hibridinės ir elektrinės galimybės
Atrodo, kad Fordas šiam modeliui taikys daugiaenergės galios principą: benzininiai hibridai kartu su visiškai elektriniu variantu. Tai atspindi Fordo strategiją su Puma ir atitinka vadovų nuomonę, kad vidaus degimo varikliai Europoje išliks aktualūs, nes elektromobilių priėmimas vyks lėčiau, nei kai kurie reguliuotojai tikėjosi.
Billas Fordas viešai yra teigęs, kad reguliuotojai judėjo greičiau nei dauguma klientų, todėl Fordo planuose numatyta etapinė pereiga, o ne staigus nutraukimas — paliekant ICE, hibridinius ir elektrinius variklius asortimente.

Dizainas ir važiavimo charakteris
Naujas krosoveris greičiausiai skolinsis vizualines užuominas iš Fordo amerikietiškos įkvėptų SUV linijos — ryškesnė priekinė dalis, skulptūruotos šoninės linijos ir vertesnė stova nei Focus hečbeke. Fordo tikslas yra derinti išskirtinį stilių su reagavimo charakteriu, kad išlaikytų prekės ženklo reputaciją dėl įtraukiančių važiavimo savybių, tuo pačiu patraukiant krosoverių pirkėjus, kurie nori tiek praktiškumo, tiek išraiškingumo.
Specifikacijos ir numatomas našumas
Numatomos specifikacijos apima vidutinio dydžio interjerą, konkurencingą su Volkswagen Tiguan ir Kia Sportage, kelis variklių pasirinkimus (mild-hybrid arba full-hybrid ir BEV) bei važiavimo nustatymą, sukurtą vikriai valdymui. Tiksli galia, elektromobilio nuvažiuojamas atstumas ir akumuliatoriaus talpa bus atskleisti arčiau paleidimo, tačiau tikimasi, kad transporto priemonė pasiūlys konkurencingą elektrinį nuotolį ir degalų sąnaudų rodiklius C segmente.

Rinkos pozicionavimas ir kainodara
Siekiant užpildyti esamą spragą Fordo Europos kainų žingsnyje — tarp elektrinio Puma Gen-E (apie £26,000) ir Explorer/Capri (apie £40,000) — naujas krosoveris, kaip tikimasi, taikys vidutiniam maždaug £30–35 tūkst. diapazonui. Jis bus pozicionuojamas kaip Kuga brolis, o ne tiesioginis pakaitalas; jo kaina ir specifikacija bus lemiami, norint susigrąžinti rinkos dalį ir konkuruoti su segmento lyderiais.
Fordas tikisi, kad prieinama elektrinė alternatyva kartu su atpažįstamu pavadinimu, aštriomis važiavimo savybėmis ir patraukliu dizainu padės atkurti pagreitį po pastarųjų rinkos dalies nuostolių.

Pavadinimo strategija ir prekės ženklo istorija
Fordas registravo prekių ženklus keliems pavadinimams — Fuze, Mythic, Hive — tuo pat metu atgaivindamas ir paveldos ženklius, tokius kaip Capri ir Explorer. Atsižvelgiant į ilgametę Focus buvimo C segmente istoriją, šio ženklo atgaivinimas naujam krosoveriui iš rinkodaros požiūrio būtų prasmingas, tačiau galimi ir kiti pavadinimai.
Konkurencinė perspektyva
Šis Focus dydžio krosoveris turi didelių lūkesčių: privalo pasiūlyti vertę, praktišką EV prieinamumą ir patrauklias važiavimo savybes, kad galėtų konkuruoti su segmento bestseleriais ir padėtų Fordui vėl tapti masiniu žaidėju visoje Europoje. Jei Fordui pavyks suderinti prieinamumą su stipriu dizainu ir efektyviais elektrifikuotais varikliais, modelis galėtų sumažinti atotrūkį su konkurentais ir sustiprinti prekės ženklo poziciją C segmente.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą