Nauji BMW iX1 renderiai rodo visišką pereitimą prie Neue Klasse dizaino

Nauji BMW iX1 renderiai rodo visišką pereitimą prie Neue Klasse dizaino

0 Komentarai

4 Minutės

Nauji BMW iX1 renderiai rodo visišką pereitimą prie Neue Klasse dizaino

BMW pamažu diegia savo Neue Klasse dizaino kalbą visoje gamoje, o naujausias skaitmeninis peržiūros vaizdas rodo, kad iX1 žengia į tą erą. Įkvėpti neseniai pristatyto iX3, debiutavusio 2025 m. Miuncheno automobilių parodoje, nauji kitos kartos iX1 renderiai, sukurti Kolesa, vaizduoja kompaktišką elektrinį krosoverį, kuris daug skolinasi iš vyresniojo brolio ir priima modernias BMW elektrinių SUV dizaino užuominas.

Dizainas: sumažintas Neue Klasse įvaizdis

Šių renderių idėja aiški: suspausti iX3 Neue Klasse veidą į subkompaktišką kėbulą. Įsivaizduojamas iX1 pakeičia senesnį, tradiciškesnį X1 priekį Neue Klasse fasadu — tolygiai integruotomis žibintų ir grotelių formomis, nauja buferio geometrija ir pertvarkytu centrinio oro įsiurbimo angos sprendimu. Gale žibintų grafika atspindi iX3 firminę siaurą LED juostą. Renderiuose matomas bagažinės dangtis, panašu, turi dvigubą atsidarymo konstrukciją ir numerio lentelę yra ant bagažinės, o ne buferio — dizaino sprendimas, šiek tiek skiriantis jį nuo iX3.

Išorinės proporcijos ir stiliaus pastabos

Bendros proporcijos renderiuose rodo kompaktišką siluetą, primenantį sumažintą iX3 — kai ką entuziastai gali girti už vizualinį nuoseklumą, o kai kas laikyti paveldėtu dizainu. Tikėkitės trumpesnių išsikišimų, didesnio pravažumo, būdingo krosoveriams, ir aerodinaminių detalių, pritaikytų elektrinio nuotolio optimizavimui.

Specifikacijos ir numatomi techniniai akcentai

BMW dar nepaskelbė oficialių 2027 m. iX1 specifikacijų, tačiau remiantis platformos tendencijomis ir tuo, ką iX3 siūlo Neue Klasse architektūroje, galima tikėtis:

  • Elektrinė architektūra, įkvėpta Neue Klasse, užtikrinanti geresnį efektyvumą ir nuotolį
  • Baterijų pasirinkimai, greičiausiai svyruojantys nuo bazinio miesto naudotojui skirtos baterijos iki vidutinės klasės akumuliatoriaus, suteikiančio konkurencingą WLTP/ EPA nuotolį
  • Vieno variklio galinių ratų pavaros ir pasirenkami dviaši varikliai su visų ratų pavara aukštesniems našumo variantams
  • Pažangios įkrovimo galimybės su didesne įmontuota įkrovimo galia, palyginti su išeinančiu iX1

Vairavimo našumas ir dinamika

Kitas iX1 — jei jis seks BMW Neue Klasse inžinerinius tikslus — turėtų pasiūlyti aštresnį elektrinį sukimo momentą, pagerintą svorio paskirstymą ir važiuoklės derinimą, optimizuotą tiek miesto manevringumui, tiek stabilumui magistralėje. Akseleracijos rodikliai priklausys nuo pasirinktos pavaros; tikėkitės sportiškų variantų, kurie pabrėš BMW tradicinę vairavimo dinamiką net kompaktiškame elektriniame krosoveryje.

Rinkos pozicionavimas ir konkurentai

iX1 užims aukštesnę poziciją subkompaktiškame elektrinių SUV segmente, konkuruodamas su tokiais varžovais kaip Audi Q3 e-tron, Mercedes EQA/GLA EV variantais ir kitais prabangiais kompaktiškais elektriniais krosoveriais. Jo išskirtinumas bus BMW Neue Klasse dizainas, derinamas su kompaktiškais matmenimis, aukštos kokybės medžiagomis ir BMW vairavimo patirtimi, skirta jaunesniems miesto pirkėjams, ieškantiems prestižinės elektrinės alternatyvos.

Palyginimai: iX1 prieš iX3 ir X1

Palyginti su iX3, iX1 bus mažesnis, turės trumpesnį ratų bazę ir sumažintą bagažo tūrį, tačiau sieks atkartoti iX3 stilistiką ir technologinius sprendimus. Benzininis X1 greičiausiai taip pat sulauks panašaus vizualinio atnaujinimo — numatomi vidurinio ciklo atnaujinimai tiek X1, tiek iX1, o tai reiškia, kad pirkėjai iki 2027 m. modelio metų pamatys Neue Klasse estetiką tiek vidaus degimo, tiek elektra varomose versijose.

Laikotarpis: kada gali pasirodyti naujasis iX1?

BMW dar nepatvirtino paleidimo datos. Atsižvelgiant į dabartinį X1 gamybos ciklą ir faktą, kad JAV rinka nurodo esamą X1 kaip 2026 m. modelį, realus spėjimas yra atnaujintas X1 ir perdarytas iX1, įeinantis į 2027 m. modelių metų asortimentą.

Išvada

Šie Kolesa renderiai pateikia tikėtiną peržiūrą, kaip BMW sumažins Neue Klasse dizainą iki subkompaktiško elektrinio krosoverio. Nors kai kurie gali laikyti „sumažinto iX3“ išvaizdą pernelyg paveldėtu, toks žingsnis rodo BMW įsipareigojimą nuosekliai dizaino kalbai tiek elektriniams, tiek vidaus degimo variklių modeliams — atnešant pažangią EV architektūrą, atnaujintą stilių ir stipresnį rinkos pozicionavimą prabangiame kompaktiškų automobilių segmente.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą