2026 Diavel V4 RS — naujas Ducati įsibėgėjimo etalonas

2026 Diavel V4 RS — naujas Ducati įsibėgėjimo etalonas

0 Komentarai

4 Minutės

2026 Diavel V4 RS: naujas Ducati įsibėgėjimo etalonas

Ducati jau seniai asocijuojasi su našumu ir lenktyniškos kilmės inžinerija. Po dar vieno dominuojančio pasirodymo MotoGP konstruktorių įskaitoje italų markė pristatė 2026 m. Diavel V4 RS — greičiausiai įsibėgėjantį serijinį savo motociklą iki šiol. Pristatytas San Marino ir Rimini Rivjeros GP Misane Marc Márquéz ir Francesco "Pecco" Bagnaia, Diavel V4 RS debiutuoja kartu su Multistrada V4 RS, tačiau užima savitą vietą kaip radikalus galingasis cruiseris, sukurtas tiesiam greičiui.

Pagrindinės specifikacijos

Variklis ir našumas

Diavel V4 RS varomas Ducati Desmosedici Stradale V4 varikliu, kurio darbinis tūris yra 1,103 cc. Agregate sumontuotas priešinga kryptimi besisukantis alkūninis velenas ir sausos sankabos sprendimas; variklio galia siekia 182 hp prie 11,750 rpm, o didžiausias sukimo momentas — 120 Nm prie 9,500 rpm. Ši technika, kartu su optimizuotomis pavaromis ir važiuoklės derinimu, leidžia sertifikuotą 0–62 mph (0–100 km/h) sprintą vos per 2,52 sekundės — praktinis rezultatas patvirtintas bandomuoju važiavimu Marc Márquéz.

Važiuoklė, pakaba ir stabdžiai

Variklis įmontuotas aliuminio monokokės rėme, derinamame su aliuminio vienpusiu svingarmu. Pakabos užduotis atlieka Öhlins komponentai: 48 mm priekinė šakutė ir visiškai reguliuojamas galinis amortizatorius. Stabdymą užtikrina Bosch–Brembo sistema, perimta iš Panigale V4, suteikianti Diavel V4 RS rimtą stabdymo galią, atitinkančią jo pagreitį.

Ratai ir padangos

Motociklas rieda ant modelio specifinių 17 colių kaltų aliuminio ratų, apautų Pirelli Diablo Rosso IV padangomis — komplektacija parinkta subalansuoti trauką nuo starto ir didelės spartos stabilumą.

Elektronika, važiavimo režimai ir vairuotojo pagalbos sistemos

Ducati aprūpina Diavel V4 RS trimis variklio galios nustatymais (High, Medium, Low) ir keturiais išsamiais važiavimo režimais: Race, Sport, Touring ir Wet. Vairuotojo pagalbos sistemų paketą sudaro wheelie kontrolė ir pažangi traukos kontrolė, todėl motociklas yra tuo pačiu metu ir agresyvus, ir valdomas patyrusiems vairuotojams.

Dizainas ir detalės

2026 Diavel V4 RS pristato visiškai naują kėbulo temą, kurioje dera titano ir anglies pluošto akcentai ant išmetimo galinės dalies, oro įsiurbimo angų, sėdynės uodegos, purvasargių ir bakelio dangtelių. Išvaizda yra neabejotinai Ducati, tuo pačiu unikali būtent šiam RS modeliui. Specialus RS logotipas matomas įvairiose vietose — ant bekontakčio užvedimo rakto, skydelio grafikoje ir galinės cilindro galvutės dangtyje — pabrėžiant modelio išskirtinumą.

Rinkos pozicionavimas ir kaina

Ducati gamins Diavel V4 RS ribotu kiekiu, nors tiksli gamybos apimtis neatskleista. Jis išeina iš gamyklos kaip vienvietis modelis, tačiau komplekte yra standartinis dviviečio konversijos komplektas. Kaina pozicionuoja Diavel V4 RS aukščiausiame našumo cruiser’ių ir prie superbike'ų artimoje rinkos nišoje: JAV rekomenduojama mažmeninė kaina (MSRP) nustatyta 39 995 USD, kas jį priskiria prie aukštos klasės litrinių superbike'ų ir individualiai pritaikytų našumo mašinų segmentų.

Kaip jis palyginamas

Palyginus su Panigale V4, Diavel V4 RS akcentuoja žiaurų žemo ir vidutinio diapazono įsibėgėjimą bei labiau vertikalią, miestui pritaikytą važiavimo pozą, o ne trasinę ergonomiką. Lyginant su Multistrada V4 RS, Diavel prioritetizuoja tiesinę trauką ir agresyvesnį įvaizdį. Vairuotojams, siekiantiems greičiausio serijinio Ducati starto, Diavel V4 RS yra aiškus pasirinkimas; tiems, kuriems svarbesnis ilgo nuotolio komfortas arba bekelės universalumas, Ducati kiti V4 platformos modeliai lieka tinkamesni.

Paskutinės mintys

2026 Diavel V4 RS yra tiksliai sukurtas pareiškimas: riboto leidimo Ducati, kuris paverčia lenktyninę technologiją prieinamu gatvėje legalu pagreičio įrankiu. Su Desmosedici Stradale varikliu, Öhlins pakaba, Brembo lygio stabdžiais ir išsamia elektronikos sistema, jis sujungia sportinio motociklo našumą su cruiser estetika — ir daro tai už kainą, kuri atspindi jo išskirtines ambicijas.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą