4 Minutės
„Officially Gassed – OG“ YouTube komanda neseniai surinko dešinės vairo pozicijos pavyzdžius labai skirtingų sportinių automobilių serijai – roll lenktynėms, dragams ir laiko matavimo važiavimams improvizuotame oro uosto take. Diena nustebino smarkiai modifikuotas žalias Audi RS 3 Sedan, kuris nuosekliai lenkė brangesnius varžovus: Lamborghini Huracán, Audi R8 ir McLaren 570S.
Dalyviai ir kontekstas
Ši neformali dvikova lygina tune'intą, visų ratų pavara turintį sportinį sedaną su trimis įėjimo lygio superautomobiliais. Dalyvių sąraše buvo:
- Modifikuotas Audi RS 3 Sedan (žalias) — pagrindinis iššūkio metėjas
- Audi R8 kupė — nutrauktas V10 standarto modelis
- Lamborghini Huracán — Huracán, artimas R8 giminaitis
- McLaren 570S — britiškas lengvūnas su galinės ašies pavara
Kodėl ši dvikova svarbi
Šie važiavimai akcentuoja realaus pasaulio skirtumus tarp tune'into karšto sedano ir gamyklinių superautomobilių. Taip pat parodyta, kaip modifikacijos, pavaros išdėstymas ir traukos sistemos keičia starto elgseną tiek roll, tiek stovinčiose drag lenktynėse.
Transporto priemonių specifikacijos (kaip važiavo renginyje)
Audi RS 3 Sedan (tuneintas)
Nurodytas galingumas po tuning'o: apie 770 AG. Varantieji ratai: quattro (AWD). Papildomi patobulinimai apėmė ECU programavimą, greičiausiai turbokompresoriaus ir degalų tiekimo optimizavimą bei sustiprintus pagalbinės įrangos sprendimus, kad būtų valdomas padidėjęs galingumas.

Lamborghini Huracán
Nurodytas galingumas: ~610 AG. Varantieji ratai: daugelyje Huracán variantų paprastai AWD. Tai grupės brangiausias automobilis.
Audi R8
Nurodytas galingumas: ~640 AG. Varantieji ratai: tam tikri modeliai prieinami su AWD (quattro). R8 dabar faktinėi nutrauktas tiek kupė, tiek kabrio versijose, tačiau jis vis dar yra etalonas natūraliai aspiruoto V10 charakterio.
McLaren 570S
Nurodytas galingumas: ~570 AG. Varantieji ratai: RWD. Lengvas kėbulas ir puikus valdymas, tačiau starto trauka ant mažo sukibimo paviršiaus gali būti ribojantis veiksnys.
Dizainas ir tuningo pastabos
RS 3 Sedano agresyvios modifikacijos pavertė kompaktišką sportinį sedaną į sub-superautomobilio lygio konkurentą. Stilistiniai bruožai išlieka sedaniniai, tačiau tikrieji pokyčiai yra po kėbulu: priverstinės įpūtimo sistemos optimizavimas, sustiprinti pavaros komponentai ir greičiausiai atnaujintos aušinimo bei išmetimo sistemos. Huracán ir R8 išlaiko egzotiškas superautomobilių proporcijas ir natūraliai agresyvų V10 skambesį, tuo tarpu McLaren išlieka tvirtas dėl anglies pluošto lengvumo ir trasiniam naudojimui skirtos konfigūracijos.

Perfomansas ir rezultatai trasoje
Per kelias vienas prieš vieną roll lenktynes ir lemiamą stovintį dragą (esminis važiavimas maždaug 7:30 vaizdo įraše), tuneintas Audi RS 3 dominavo. Jo AWD sistema ir starto galimybės leido RS 3 nuosekliai lenkti Huracán, R8 ir ypač galinės ašies varomą McLaren, kuriam starto metu trūko sukibimo.
Pagrindinės išvados
- Viena galia nelaimi: trauka ir pavaros išdėstymas yra lemiami faktoriai drag lenktynėse.
- RS 3 paketą su 770 AG atsvara viršijo varžovų maksimalius pajėgumus tiesiosiose atkarpose.
- Lamborghini dažnai užimdavo antrą vietą, kas rodo tvirtą galios ir svorio santykį bei stiprų sukimo momento pateikimą, nepaisant RS 3 didesnio nurodyto galingumo.
Rinkos pozicionavimas ir vertė
Iš grupės Huracán yra brangiausias, po jo seka R8 ir McLaren. Net investavus beveik £10k į „aftermarket“ darbus, RS 3 lieka ekonomiškiausia alternatyva tiems, kurie siekia realaus pasaulio tiesinės greitėjimo pasirodymo. Šis renginys pabrėžia modifikuoto sportinio sedano patrauklumą kaip aukštos vertės alternatyvą gamykliniams superautomobiliams, jei prioritetas — ketvirtės mylios laikai ir praktiškai naudojama galia.
Palyginimas ir išvados
Lyginant tune'intą Audi RS 3 su superautomobiliais, tokiais kaip Huracán, R8 ir McLaren 570S, reikia atsižvelgti į pavaros sistemą, traukos kontrolę, svorį ir tuningo filosofiją. RS 3 įrodė, kad su tinkamais galios papildymais ir AWD trauka kompaktiškas sportinis sedanas gali pranokti brangesnes egzotikas tiesiojoje. Tuneriams ir entuziastams, orientuotiems į drag lenktynes, RS 3 yra patrauklus ir biudžetiškas pagrindas; o puristams, vertinantiems egzotišką dizainą ir natūraliai aspiruotą V10 garsą, Huracán ir R8 lieka ikoniški pasirinkimai.
Galiausiai oro uosto take parodytos rungtynės suteikė aiškią pamoką: išmatuota galia kartu su protingu pavaros panaudojimu gali suplėšyti numatytą hierarchiją — ypač realiomis starto sąlygomis.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai