FCR Original BMW R nineT scrambler: tvirtas ir rafinuotas individualus motociklas

Komentarai
FCR Original BMW R nineT scrambler: tvirtas ir rafinuotas individualus motociklas

5 Minutės

FCR Original pristatė dar vieną išskirtinį individualų motociklą: tvirtą, bet rafinuotą R nineT scramblerį, sukurtą ant 2020 m. BMW platformos. Projektas išsaugo ikonišką kuro baką, tačiau pašalina didžiąją dalį standartinio kėbulo ir įdiegia aukštos klasės komponentus, kad susidarytų techninė ir estetika. Ši apžvalga nagrinėja konstruktą, pagrindinius patobulinimus, dizaino sprendimus, eksploatacines pasekmes ir tai, kaip šis individualus R nineT pozicionuojasi šiuolaikinėje scramblerų rinkoje.

Dizainas ir apdaila

Kėbulas ir vizualinė tema

Konstruktas išsaugo BMW neginčijamą kuro baką, tačiau beveik visas kitas kėbulo plokštes pakeičia individualiais elementais. FCR Original sumontavo lankinę, specialiai pagamintą galinę pakėlimo važiuoklę su integruota LED šviesa, suteikiančią švarų, minimalistinį siluetą ir modernų apšvietimo sprendimą. Priekinis purvasauga, kuro bakas ir žibinto korpusas nudažyti gilios blizgios tamsiai mėlynos spalvos, kontrastuojančios su daug juodų paviršių, derinamų matinio ir blizgaus apdailos, kad būtų suteiktas vizualinis gylis.

Sėdynė ir ergonomika

Pavyzdys yra prabangus balnas: ruda oda su rombinio rašto siūlėmis, vizualiai išsiskirianti prieš tamsų dažymą. FCR taip pat siūlo antrinę, keičiamą juodos odos sėdynę tiems, kurie nori konservatyvesnio įvaizdžio. Ergonomiškai konstruktas gauna LSL vairą su aukštos klasės valdymo elementais, kurie išlaiko vairuotojo komfortą ir kontrolę, suteikdami klasikinei scrambler pozai modernų patogumą.

Apšvietimas ir prietaisų skydelis

Priekinėje dalyje yra siauras purvasaugis, įstatytas tarp originalių šakių, ir Bates stiliaus LED žibintas, pritvirtintas prie apatinio trikampio per specialius tvirtinimus. Prietaisų skydelis atnaujintas Brembo valdymo svirčių, iš frezuoto aliuminio pagamintų skysčio bakelių, Motogadget bar-end posūkio signalų ir kairėje pusėje montuojamo nuleisto bar-end veidrodėlio — visi elementai gerina tiek funkcionalumą, tiek apdailą.

Rėmas, ratlankiai ir padangos

FCR sumontavo Continental TKC 80 padangas, suteikiančias agresyvų on/off-road gebėjimą ir masyvesnį stovą, būdingą šiuolaikiniams scrambleriams. Didesnis protektoriaus profilis ne tik pagerina sukibimą ant neasfaltuotų paviršių, bet ir sustiprina motociklo vizualinę išraišką, pabrėždama jo universalų paskirties charakterį.

Variklis ir našumas

Pavarų sistemos modifikacijos

Stacionarus 1 170 cc boksininkų dviejų cilindrų variklis lieka šio konstruktoriaus centre, tačiau FCR pridėjo našumui skirtų komponentų, gerinančių oro srautą ir suteikiančių charakteringesnį išmetimo garsą. Masyvūs K&N pod filtrai pakeičia gamyklinį oro dėžę, padidindami įsiurbimo srautą, o trumpesnė, individuali išmetimo sistema suteikia motociklui gyvesnį vaizdą ir agresyvesnį garsą, palyginti su originaliu Motorrad surinkimu. Nauji riboto šilumos išleidimo dangteliai su fins (radiatorių panašiais elementais) atlieka daugiausia estetinę funkciją, suderindami variklio išvaizdą su viso motociklo estetika.

Vairavimo dinamika

Kadangi boksininkų twin variklio darbinis tūris fiziškai nepakito, modifikacijos orientuotos į droselio reakciją ir pojūčius, o ne radikalius galios padidėjimus. Laisvesnis įsiurbimas ir kompaktiškesnė išmetimo sistema gerina vidutinio diapazono reakciją ir suteikia R nineT scrambleriui šoklų, labiau „visceralinį“ pojūtį, tinkantį giminingam gatvės vairavimui ir lengviems bekelės nuotykiams.

Valdymas ir praktiškos detalės

Dantyti vairuotojo kojų keltukai ir iš frezuoto aliuminio pagaminti keleivio keltukai suteikia patikimą atramos tašką vairuotojui ir keleiviui. Elektronika tvarkingai talpinama po sėdyne esančioje sandėliavimo dėžutėje, o valstybinis numeris perkeltas ant svirčio prisitvirtinusio laikiklio, kad uodega atrodytų tvarkingiau. Šie apgalvoti sprendimai prisideda prie motociklo tvarkingos, tikslingos estetikos.

Techniniai duomenys (reikšmingi elementai)

  • Pagrindinė platforma: BMW R nineT (2020), išlaikant originalų kuro baką
  • Variklis: 1 170 cc boksininkų dviejų cilindrų (architektūra išlaikyta)
  • Įsiurbimas: K&N pod filtrai (pakeičiantys gamyklinę oro dėžę)
  • Išmetimas: Individuali trumpesnė sistema (FCR Original)
  • Padangos: Continental TKC 80 (grubaus protektoriaus dual-sport profilis)
  • Stabdžiai/valdymas: Brembo valdymo svirtys, frezuoti bakeliai
  • Apšvietimas: integruota LED uodega, Bates stiliaus LED žibintas
  • Sėdynė: ruda oda su rombinėmis siūlėmis (alternatyvi juodos odos sėdynė prieinama)

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

FCR Original R nineT scrambleris yra premium klasės individualių scramblerių segmente. Palyginti su gamykliniais scrambleriais iš BMW, Triumph ar Ducati, šis projektas orientuotas į personalizuotą estetiką, aukštos klasės valdymo komponentus ir individualią gamybą — aspektus, kurie patrauklūs entuziastams, ieškantiems išskirtinumo ir rankų darbo kokybės. Skirtingai nuo masinės gamybos scramblerių, FCR požiūris pabrėžia amatininkystę, rafinuotą detalumą ir pritaikytą važiavimo charakterį, o ne kainos efektyvumą ar atstovybių garantijas.

Kam tinka šis projektas?

Šis individualus R nineT tinka vairuotojams, vertinantiems aukštos klasės komponentus, išskirtinį vizualinį įspūdį ir scramblerį, tinkantį maloniam mišrių paviršių naudojimui. Tai skirtas savininkams, kurie vertina retro įkvėptą siluetą su moderniu patikimumu ir patogesne ergonomika bei yra pasiruošę investuoti į individualų, butikinius gamybos motociklą, o ne į standartinį serijinį modelį.

Išvada

FCR Original BMW R nineT scrambleris yra subalansuotas elegancijos ir tvirtumo derinys. Apgalvoti dizaino sprendimai — nuo lankinės galinės konstrukcijos ir integruotos LED šviesos iki rudos odos balno su rombine siūle ir Continental TKC 80 padangų — sukuria universalų, charakteringą motociklą. Tai įtikinamas pavyzdys, kaip kruopščiai parinkti komponentai ir preciziškas meistriškumas gali transformuoti populiarią platformą į individualų scramblerį, turintį tiek gatvės išskirtinumą, tiek bekelės kredencialus.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai