Virtualus Chrysler Imperial atgimimas: kompaktiškas prabangus kabrioletas CGI vizijoje

Virtualus Chrysler Imperial atgimimas: kompaktiškas prabangus kabrioletas CGI vizijoje

0 Komentarai

4 Minutės

Virtualus atgimimas, sukeliantis diskusijas

Skaitmeninių dingusių vardinių modelių rekonstrukcijų banga tęsiasi, o naujausias dėmesį patraukęs CGI konceptas yra pergalvotas Chrysler Imperial. Pikselių menininkas @vburlapp pasidalijo nauju renderiu, kuriame Imperial pavaizduotas kaip kompaktiškas prabangus kabrioletas — potenciali alternatyva konkurentams, tokiems kaip Mercedes CLE. Nors tai vien virtualus projektas, dizainas kviečia atidžiau pažvelgti į paveldą, išdėstymą ir galimybes, kaip Chrysler galėtų sugrįžti į prabangių kompaktiškų kabrioletų segmentą, galbūt kaip elektromobilis.

Istorinis kontekstas ir trumpa kilmė

Imperial ženklas turi beveik šimtmečio istoriją. Pirmą kartą naudojamas prieš beveik 100 metų, vardas evoliucionavo per daugelį versijų ir 1950-aisiais net tapo atskira marke. Chrysler jį atgaivino aštuntojo dešimtmečio pabaigoje kaip Fifth Avenue įpėdinį, statydama modelį ant Y-body platformos kartu su New Yorker Fifth Avenue Belvidere gamykloje, Ilinojuje.

Klasikinės specifikacijos, formavusios lūkesčius

Foto: Instagram | vburlapp

Dizainas: kas renderiuje pavyko

Naujasis CGI perkelia klasikines Imperial užuominas į elegantišką kompaktiško kabrioleto siluetą. Renderis pabrėžia ilgą kapotą, plastines bortų linijas ir žemą priekinio stiklo liniją — bruožus, kurie leidžia automobiliui solidžiai stovėti šalia prabangių kompaktiškų kabrioletų. Švarios LED šviesos, moderni Chrysler grotelės interpretacija ir kompaktiškas galinis išvirtimas suteikia jam šiuolaikinį, bet retro įkvėptą charakterį.

Transporto priemonės specifikacijos (remiantis renderio vertinimais)

  • Platforma: kompaktiška / prabangi kompaktiška architektūra (palyginama su CLA klase)
  • Ratų bazė: tikėtina 2700–2800 mm diapazone (istorinis Imperial: 2784 mm)
  • Pavarų agregatai (spėliojama): efektyvus turbinuotas 4 cilindrų variklis, V6 arba visiškai elektrinė pavaros sistema
  • Transmisija: automatinė arba vienapavarė EV konfigūracija visiškai elektriniam variantui
  • Kėbulo tipas: dviejų durų kabrioletas / kompaktiškas kabrioletas

Vairavimo savybės: potencialas ir platformos pasirinkimai

Kadangi tai renderis, našumo skaičiai yra spekuliatyvūs. Jei Chrysler atnaujintų Imperial benzininei platformai, jis galėtų siūlyti turbokompresorinius keturių cilindrų arba V6 variantus su 250–350 AG, orientuotus į sportiškesnio kompaktiško prabangos pirkėją. Alternatyviai, pozicionuojant Imperial kaip elektrinį kabrioletą, būtų pasiekiamas momentinis sukimo momentas, žemesnis svorio centras ir konkurencingi 0–60 mph tempai palyginti su vidaus degimo variklių varomais konkurentais. Variklio pasirinkimas nulemtų, ar Imperial varžysis sportiškumu, efektyvumu ar abiem aspektais.

Rinkos pozicionavimas ir komercinė realybė

Šiandien Chrysler JAV gamoje turi ribotą asortimentą — tris minivanus: Pacifica, Pacifica Plug-in Hybrid ir Voyager — ir atrodo, kad prekės ženklas sumažino prioritetą tradiciniams lengviesiems automobiliams ir SUV. Kalbos apie Chrysler SUV sustojo, o korporacinis dėmesys pasisuko link elektrifikacijos po įmonės šešėliu Stellantis. Tokios aplinkybės daro mažai tikėtinu, kad gamykloje pagamintas Imperial pasirodytų artimiausiu metu; skaitmeniniai renderiai ir entuziastų susidomėjimas palaiko svajonę gyvą.

Palyginimai: Imperial vs. Mercedes CLE ir kiti kompaktiški kabrioletai

Palyginti su Mercedes CLE kabrioletu, įsivaizduojamam Imperial reikėtų derinti prabangią estetiką, vikrų valdymą ir modernias technologijas, kad taptų tikra alternatyva. Mercedes CLE orientuojasi į aukštesnės klasės pirkėjus su rafinuotais salonais ir nusistovėjusia reputacija. Chrysler pranašumas galėtų būti paveldu grįstas dizainas ir galbūt patrauklesnis kainodaros santykis, o elektrinis Imperial galėtų patraukti pirkėjus, ieškančius elektrifikuoto kompaktiško kabrioleto, ko šiuo metu neplačiai siūlo pagrindiniai gamintojai.

Išvada: kodėl šis renderis svarbus

Šis CGI Imperial yra daugiau nei fantazija — tai vizija, ką Chrysler galėtų padaryti sugrįžimui į kompaktiškų prabangių kabrioletų rinką. Nepriklausomai nuo to, ar pasirenkama vidaus degimo, ar elektrinė pavaros schema, atgijęs Imperial turėtų turėti modernias pavaros sistemas, prabangias medžiagas ir konkurencingą vairavimo dinamiką, kad iššauktų Mercedes CLE. Kol kas gerbėjai gali pasikliauti talentingais renderių autoriais, tokiais kaip @vburlapp, kurie įsivaizduoja Imperial atgimusį; kol Chrysler nepriims kitokio sprendimo, reali markės gaminių linija lieka sutelkta į minivanus ir elektrifikacijos strategiją.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą