VW ID. Golf vėlavimas dėl biudžeto ir restruktūrizacijos

VW ID. Golf vėlavimas dėl biudžeto ir restruktūrizacijos

0 Komentarai

7 Minutės

VW ID. Golf, kaip pranešama, atidėtas dėl biudžeto spaudimo

Kitas kartos Volkswagen Golf — kuris turėtų būti markės pirmasis programine įranga apibrėžtas kompaktiškas elektromobilis —, kaip pranešama, susiduria su vėlavimu. Iš pradžių planuotas debiutas 2029 m. ant Rivian sukurtos elektrinės architektūros, Mk9 Golf, tikėtina žymimas kaip ID. Golf, dabar gali pasiekti salonus 2030 m., kol Volkswagen sprendžia didelius biudžeto apribojimus ir plačią įmonės restruktūrizaciją.

Kodėl vėluoja? Wolfsburgo perdarymas ir įmonės restruktūrizacija

Remiantis Bloomberg šaltiniais, Volkswagen Group pradėjo išsamų restruktūrizacijos programą ir perskirsto investicijas savo gamyklų tinkle bei elektrifikacijos keliuose. Viena neatidėliotina pasekmė yra ta, kad, atrodo, nėra pakankamai lėšų Wolfsburgo gamyklos perdarymui laiku, kaip buvo numatyta ID. Golf gamybai. Šis vienas kamštis turi banginius padarinius visame koncerne — nuo paleidimo grafikų iki gamybos perdėliojimų.

Kiti projektai, patiriantys spaudimą

Teigiama, kad biudžetinis spaudimas atidėjo elektrinio T‑Roc krosoverio debiutą ir paskatino peržiūrėti planus perkelti vidaus degimo Golf gamybą į Pueblą, Meksikoje. Nors tokie svarstymai sujaudino Volkswagen elektrifikacijos stebėtojus, automobilių gamintojas beveik šimtmetį susiduria su ciklinėmis iššūkiais ir ne kartą koregavo produktų laiką bei platformų investicijas, kad įveiktų nuosmukius.

Volkswagen artimiausios prioritetai: hibridinės technologijos ir prieinami elektromobiliai

Nors pranešama apie ID. Golf vėlavimą, Volkswagen elektrifikacijos ir produktų strategijos lieka aktyvios. Bendrovė žengia pirmyn su nauja hibridine sistema, kuri numatyta debiutuoti T‑Roc ateinančiais metais. Kartu Volkswagen didina pastangas dėl pigesnių elektrinių modelių, skirtų masinei priėmčiai. Šie įėjimo lygio elektromobiliai bus išleidžiami trijose giminingose markėse: Volkswagen, Cupra ir Škoda.

Ypač įdomi yra serijinė ID.2all koncepcijos versija, numatyta pasirodyti 2026 m. kaip ID. Polo. Prieinamas elektromobilių trio apims ID. Polo, Cupra Raval ir Škoda Epiq. Volkswagen nurodė siekiamą pradinę kainą ID. Polo šiek tiek žemiau 25 000 eurų — strateginę kainų ribą, skirtą išplėsti elektromobilių priėmimą ir konkuruoti įėjimo klasės hečbeko segmente.

Platforma, pavadinimas ir planas gaminti kartu su vidaus degimu

Manytina, kad Mk9 Golf bus gaminamas ant Volkswagen Group ambicingos Scalable Systems Platform (SSP), modularios architektūros, sukurto palaikyti plačią būsimų elektrinių modelių gamą. Pagal šį planą naujasis elektrinis hečbekas būtų žymimas ID. Golf pavadinimu ir egzistuotų kartu su vidaus degimo Mk8 Golf, kurio gamyba, kaip ketina Volkswagen, bus tęsiama iki 2030‑ųjų. Tokia paralelinė strategija taupo konversijos kaštus ir išlaiko pasirinkimą klientams, kurie dar nėra pasirengę pereiti prie baterinių elektromobilių (BEV).

Ką tai reiškia pirkėjams

Mk8 Golf gamybos pratęsimas suteikia tęstinumą pirkėjams, teikiantiems pirmenybę benzino arba dyzelino varikliams, ir padeda Volkswagen valdyti gamybos pajėgumus bei kaštus, kol SSP pagrindu sukurti elektriniai modeliai bus įvedami. Tai taip pat reiškia, kad keletą metų Volkswagen siūlys tiek tradicines, tiek elektrines Golf versijas, aprėpiančias platesnį rinkos poreikių spektrą.

Specifikacijos: ką jau žinome ir ko tikėtis

Tikslios ID. Golf specifikacijos dar nėra patvirtintos, tačiau SSP pagrindas ir pranešimai apie bendradarbiavimą su Rivian rodo modernią elektrinę architektūrą, greitesnį įkrovimą ir programiškai apibrėžtas funkcijas per over‑the‑air atnaujinimus. Tikėkitės kelių variklių konfigūracijų, kurios gali apimti vieno variklio galinio rato pavara ir dviejų variklių visų varančiųjų ratų versijas su didesne galia, o akumuliatoriaus talpos bus pritaikytos tiek miesto nuotoliui, tiek ilgesnėms kelionėms.

Konkrečiai, dabartinė Volkswagen Mk8 Golf modelių gama siūlo plačią įvairovę: trijų ir keturių cilindrų turbomotorus, pradedant nuo 1.0 litrų TSI, taip pat dyzelinius, lengvojo hibrido ir įkraunamo hibrido variantus kai kuriose rinkose. Vokietijoje bazinis variklis dažniausiai yra 1,5 l TSI, generuojantis 116 AG (114 AG) su šešių greičių mechanine pavarų dėže, o hečbeko kaina prasideda maždaug nuo 29 395 eurų. Jungtinėse Valstijose Golf parduodamas daugiausia kaip GTI ir R modeliai, su EA888 pagrindu sukurtais turbomotorais, duodančiais 241 AG GTI ir 328 AG R versijoms, kainuojančiomis maždaug nuo 32 445 USD ir 47 100 USD atitinkamai.

Elektrinio Golfo paveldas: pamokos iš e‑Golf

Volkswagen ankstesnis visiškai elektrinis e‑Golf suteikė vertingų pamokų apie nuvažiuojamą atstumą, išdėstymą ir pirkėjų lūkesčius. e‑Golf gamyba nutraukta 2020 m., kad būtų palikta vietos kompaktiniam ID.3 elektriniam hečbekui. e‑Golf EPA įvertintas nuvažiuojamas atstumas buvo 125 mylios (201 kilometras) — santykinai kuklus, palyginti su ID.4 krosoverio 291 mylia (468 kilometrų) — tai parodo spartų pažangą baterijų energijos tankyje ir efektyvume per kelis metus.

Dizainas ir vartotojo patirtis: programiškai apibrėžtos lūkesčiai

Būdamas pirmasis programine įranga apibrėžtas Golf, ID. Golf turėtų pabrėžti skaitmeninę integraciją, reguliarius over‑the‑air atnaujinimus ir pritaikomą naudotojo patirtį. Salono dizainas greičiausiai iškels skaitmeninę kokpitą, patobulintas vairuotojo pagalbines sistemas ir supaprastintas valdymą — tai atitinka ID šeimos filosofiją. Išorėje gali būti išlaikytos praktiškos hečbeko proporcijos, kartu priimant aštresnius aerodinaminius elementus ir šiuolaikinius elektromobilių bruožus, tokius kaip uždari grotelių sprendimai ir išskirtinės LED šviesų parašų linijos.

Vairavimo charakteris ir našumas

Našumo lūkesčiai kinta priklausomai nuo komplektacijos. Standartinė ID. Golf miesto versija gali prioritetizuoti efektyvumą ir nuvažiuojamą atstumą, tuo tarpu sportiškesnės ID. Golf GTI arba R elektrinės versijos (jei VW atgaivins šiuos pavadinimus EV formoje) galėtų pasiūlyti energingą pagreitį per aukštos galios elektrinius variklius ir sukimo momento paskirstymą. Įkrovimo greitis, akumuliatoriaus terminis valdymas ir svorio pasiskirstymas bus pagrindiniai techniniai veiksniai, formuojantys važiavimo pojūtį ir tikrąjį nuvažiuojamą atstumą.

Rinkos pozicionavimas ir konkurencija

Volkswagen pozicionuoja ID. Golf kaip pagrindinę elektrinę alternatyvą vidaus degimo Mk8 Golf, siekdama išlaikyti lojalius Golf pirkėjus ir pritraukti naujus miesto elektromobilių klientus. ID. Polo ir kiti modeliai po 25 000 eurų vaidina papildomą vaidmenį, taikydami į taupius pirkėjus ir padėdami Volkswagen konkuruoti su pigesniais elektromobiliais iš kitų gamintojų. Platesnis tikslas — išlaikyti rinkos dalį Europoje ir svarbiose pasaulio rinkose, palaipsniui perorientuojant portfelį į BEV.

Palyginimai su konkurentais

Atėjus į rinką, ID. Golf susidurs su išplėtota kompaktiškų elektromobilių rinka ir būsimos SSP platformos modeliais visame Volkswagen Group. ID.3 ir ID.4 išlieka etalonais nuotolio ir išdėstymo prasme, tuo tarpu konkurentai pasiūlys spaudimą kainos, nuvažiuojamo atstumo ir technologijų srityse. Volkswagen pranašumas bus prekės ženklo atpažinimas, platintojo tinklas ir galimybė pasiūlyti vidaus degimo alternatyvas klientams, atidėjantiems perėjimą prie EV.

Ką stebėti toliau

Pagrindiniai etapai, kuriuos verta stebėti, apima oficialų Volkswagen patvirtinimą dėl paleidimo grafiko, detalias technines ID. Golf specifikacijas ir aiškumą dėl Wolfsburgo perdarymo planų. Taip pat verta atkreipti dėmesį į 2026 m. laukiamą ID. Polo pasirodymą, naujo T‑Roc hibrido pristatymą ir VW Group pranešimus apie SSP diegimo terminus. Šios gairės parodys, kokiu tempu Volkswagen sugebės didinti programiškai apibrėžtų automobilių strategiją ir tiekti prieinamą elektrinę mobilumą dideliais kiekiais.

Kol kas pranešamas 2030 m. ID. Golf terminas atspindi pragmatišką požiūrį: subalansuoti ambicingus EV planus su fiskaline disciplina, gamybos realijomis ir tęstine palaikymo politika vidaus degimo variantams, kol rinka juda prie elektrifikacijos.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą