BMW iX3 gamyba Debrecene — žalia, skaitmeninė ir AI

Komentarai
BMW iX3 gamyba Debrecene — žalia, skaitmeninė ir AI

4 Minutės

BMW naujausia gamykla pradeda darbą Vengrijoje

BMW Group nauja gamybos bazė Debrecene, Vengrijoje, bus antrosios kartos BMW iX3 surinkimo vieta. Gamykla pradės serijinę gamybą 2025 m. spalio pabaigoje ir pristatoma kaip BMW iFactory strategijos etalonas, nuo pagrindų orientuotas į efektyvumą, tvarumą ir skaitmeninimą.

Sukurtas virtualiai, optimizuotas realybėje

Debrecenas buvo projektuotas kaip „skaitmeninis pirmiausia“ objektas: inžinieriai testavo gamybos srautus ir patvirtino procesus BMW Group Virtual Factory, kur vietoje 2023 m. kovo mėn. buvo užfiksuotas „virtualus gamybos startas“. Daugiau nei dvejų metų pranašumas leido BMW patikslinti darbo srautus naudojant skaitmeninius dvynius prieš įrengiant realias linijas ir įrangą, taip sumažinant paleidimo laiką ir ankstyvos gamybos riziką.

Atsinaujinanti energija centre

Išskirtinai Debreceno gamykla įprastiniu režimu naudos elektros energiją tik iš atsinaujinančių šaltinių, tapdama pirmąja BMW Group gamykla, kuri reguliariai veiks 100% žalia energija. Įmonė apskaičiavo, kad vieno iX3 pagaminimas, įskaitant akumuliatoriaus bloką, sumažina CO2e maždaug 90% palyginti su įprastais etalonais — iki maždaug 34 kg vienam automobiliui.

Kur dirbtinis intelektas ir automatika susijungia su kokybe

Dirbtinis intelektas integruotas visame surinkimo procese. BMW vidinė AIQX (Artificial Intelligence Quality Next) platforma palaiko užduotis, tokias kaip automatizuota kokybės užtikrinimas, anomalijų aptikimas ir procesų optimizavimas. DI papildo kitus iFactory elementus — virtualų planavimą, duomenimis grįstą procesų valdymą ir lanksčią automatiką — didindamas pralaidumą ir išlaikydamas mažus defektų rodiklius.

  • Skaitmeninio dvynio validacija ir virtualūs bandymai
  • DI pagrįsti kokybės patikrinimai per AIQX
  • Aukštos įtampos akumuliatorių surinkimas vietoje
  • Operacijas varanti atsinaujinanti elektros energija

Ką naujasis iX3 atneša

Neue Klasse platforma pagrįstas iX3 žymi reikšmingą techninį žingsnį BMW kompaktiškų prabangių krosoverių segmente. iX3 50 xDrive derina šeštos kartos BMW eDrive su nauja aukštos įtampos baterija, kuri naudoja cilindrines ląsteles ir 800 V technologiją. Galia 50 xDrive versijai siekia apie 463 AG ir 476 lb-ft sukimo momento; pažangus jėgos agregato valdymas žymimas kaip BMW Dynamic Performance Control, o pristatomas ir naujas valdymo konceptas „Heart of Joy“.

Salone BMW pristato Panoramic iDrive, sukurtą ant BMW Operating System X pagrindo, sujungiantį informacijos ir pramogų sistemą, automobilio funkcijas ir vairuotojo pagalbą į intuityvesnę skaitmeninę architektūrą. BMW taip pat pabrėžia automobilio naują dizaino kalbą kaip „laikui nepavaldžią, modernią ir sumažintą“, suderinančią estetiką su programine įranga apibrėžta architektūra.

Konkurencinė aplinka

iX3 pateks į intensyvią rinką. Varžovai, tokie kaip Audi Q6 e-tron, Cadillac Optiq ir Mercedes modeliai su EQ technologija, jau konkuruoja prabangių elektrinių krosoverių segmente, ypač JAV. BMW strategija su iX3 ir Debreceno gamykla yra derinti tvarią gamybą ir pažangią programinę įrangą, kad sustiprintų konkurencinį pranašumą.

Pilnu pajėgumu Debreceno gamykloje dirbs daugiau nei 2 000 žmonių, o aukštos įtampos baterijų paketai bus surenkami vietoje, taip išlaikant didelę vertės kūrimo dalį gamykloje. Pirkėjams ir pramonės stebėtojams Debrecenas yra pavyzdys, kaip automobilių gamintojai sujungia žalią energiją, skaitmeninę inžineriją ir DI, kad sumažintų aplinkos pėdsaką ir tuo pačiu mastu didintų elektromobilių gamybą.

Pagrindiniai akcentai:

  • Serijinė gamyba prasideda: 2025 m. spalio pabaigoje
  • Platforma: Neue Klasse
  • Pagrindinės technologijos: 6-os kartos eDrive, 800 V baterija su cilindrinėmis ląstelėmis, BMW Panoramic iDrive (OS X), AIQX
  • Tvarumo tikslas: ~34 kg CO2e vienam automobiliui (įskaitant bateriją)

Tiek automobilių entuziastams, tiek parko valdytojams BMW Group Debreceno gamykla bus naudingas atvejis, kaip elektromobilių gamyba vystosi link anglies dioksido kiekio mažinimo, skaitmeninės validacijos ir DI palaikomos kokybės kontrolės.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai