Lewis Hamilton ištuštino garažą ir pereina prie meno

Lewis Hamilton ištuštino garažą ir pereina prie meno

0 Komentarai

4 Minutės

Hamiltonas ištuštino antraštes keliančią garažą

Septyniskart pasaulio čempionas Lewis Hamilton tyliai atsisakė antraštes pelniusios superautomobilių kolekcijos, kurios vertė siekiama maždaug £13 milijonų (apie $16 milijonų). Šis sprendimas paliko britą su tuščiu garažu ir nauju dėmesiu menui, nors jis pripažįsta, kad yra viena klasika, kuria jis vis dar žavisi: Ferrari F40.

Hamiltono kolekcijoje kažkada buvo maždaug 15 automobilių ir joje buvo keli rečiausi gatvinių hiperautomobilių, kada nors pagaminti. Per metus pranešta apie šiuos akcentus:

  • Mercedes-AMG One
  • McLaren F1
  • LaFerrari
  • AC Cobra
  • Pagani Zonda 760 LH with a bespoke manual gearbox

Kai kurios šios nuosavybės sukėlė daugiau dramos nei garbės. Individualizuotas Zonda 760 LH — rankinis Pagani, užsakytas pagal vairuotojo specifines pageidavimus — pasirodė esąs problematiškas Hamiltonui, kuris apibūdino jį kaip „siaubingą vairuoti“. Tas Zonda dalyvavo mažo greičio avarijoje netoli Monako 2015 m. ir vėliau buvo parduotas 2021 m.; vėliau jį vėl apgadino naujas savininkas Velse 2023 m.

Nuo automobilių prie drobių

„Dabar aš neturiu jokių automobilių," sakė Hamiltonas, paklaustas apie savo flotilę. "Aš atsikračiau visų savo automobilių; dabar domiuosi menu." Šis žingsnis atitinka tendenciją tarp kai kurių didelės vertės kolekcininkų, kurie perbalansuoja investicijas iš automobilių turto į meną, nekilnojamąjį turtą ar kitas alternatyvias klases. Rinkai parduodant kuruotą superautomobilių grupę — ypač modelius su ribotu gamybos kiekiu ir patikima kilme — galima atlaisvinti reikšmingą kapitalą tuo pačiu sumažinant saugojimo, priežiūros ir draudimo įsipareigojimus.

Kodėl Ferrari F40 vis dar jį vilioja

Nepaisant išpardavimo, Hamiltonas išskyrė Ferrari F40 kaip automobilį, kurį vis dar svarstytų įsigyti. F40 turi mitinę reikšmę kolekcininkų rinkoje: jį sukūrė Pininfarina pažymėti Ferrari 40-mečiui ir tai buvo garsus paskutinis modelis, kurį asmeniškai patvirtino Enzo Ferrari prieš mirtį 1988 m.

Pagrindiniai F40 faktai ir našumas:

  • Gamyba: 1,315 vienetų
  • 0–62 mph: apie 4,7 sekundės
  • Maksimalus greitis: apie 199 mph
  • Tipinė rinkos vertė (2020-ųjų vidurys): maždaug £2 milijonai, priklausomai nuo būklės ir kilmės

Sukurtas kaip tiesioginis varžovas Porsche 959 pabaigoje 1980-ųjų, F40 dažnai apibūdinamas kaip „meno kūrinys“ dėl savo grynos, vairuotojui skirtos patirties ir lengvo, aerodinaminio dizaino. Hamiltonas pritarė šiai nuomonei, sakydamas: "Jei pirktum automobilį, tai būtų F40. Tai gražus meno kūrinys."

Sezono kontekstas: Hamiltonas Ferrari 2025 m.

Automobilių naujiena pasirodo mišrioje Hamiltono pirmojoje sezono dalyje kaip Ferrari pilotas. Jis laimėjo Sprint lenktynes Šanchajuje, tačiau bendras 2025 m. sezonas buvo iššūkių kupinas: Hamiltoną dažnai lenkia komandos draugas Charlesas Leclercas, jam sekėsi sunkiai kvalifikacijoje — įskaitant 13-ą starto vietą Vengrijoje, po kurios jis pats save pavadino „nenaudingu“ — ir jis vis dar ieško Ferrari podiumo.

Monzoje jis stabiliai atsitiesė nuo 10-os iki 6-os vietos, kas rodė pažangą prisitaikant prie komandos ir važiuoklės. Vis dėlto Hamiltonas yra realistinis dėl lūkesčių tam tikrose trasose: jis sakė, kad daugelyje lenktynių bus sunku aplenkti McLaren ir Red Bull, tačiau automobilio nustatymų optimizavimas, ypač važiuoklės aukštis ir aerodinaminis balansas, galėtų sumažinti atotrūkį kai kuriuose trasaose.

Rinkos ir gerbėjų išvados

Kolekcininkams ir entuziastams Hamiltono pardavimai išryškina dvi išvadas: reti superautomobiliai išlieka labai likvidūs aukščiausioje rinkos dalyje, ir net žinomi savininkai gali nuspręsti išeiti iš automobilių kolekcijų keičiantis asmeniniams prioritetams. Ferrari gerbėjams mintis, kad Hamiltonas galėtų turėti F40, palaiko šios klasikos ikoną diskusijose — ir stiprina automobilio patrauklumą tarp vairuotojų, vertinančių ryšį ir paveldą labiau nei komfortą ar elektroninę pagalbą.

"Hamiltono perėjimas nuo automobilių prie meno primena, kad kolekcionavimas yra asmeninis dalykas," pastebėjo vienas rinkos komentatorius. "Socialinės tendencijos ir gyvenimo būdo pokyčiai dažnai lemia, kur kolekcininkai nukreips kapitalą toliau."

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą