4 Minutės
Prototipas pastebėtas: aukštos klasės YU7 Nürburgringoje
Stipriai užmaskuotas Xiaomi YU7 prototipas buvo užfiksuotas bandymuose Nürburgringo trasoje, tai aiškiausias ženklas, kad greitaeigė YU7 krosoverio versija yra keliama. Mule automobilių nuotraukos atskleidžia kelis trasai pritaikytus patobulinimus, palyginti su standartine YU7 gama, ir rodo, kad Xiaomi ruošia rimtą našumo elektromobilį, kuris galėtų konkuruoti su tokiais varžovais kaip Tesla Model Y Performance.
Kas išsiskyrė bandymo automobilyje
Prototipas dėvi pažįstamą maskavimą, panašų į SU7 Ultra bandymuose naudotus mulus, tačiau turi aparatinės įrangos pakeitimų, kurie sprendžia anksčiau keltą kritiką Xiaomi našumo modeliams. Svarbiausi matomi patobulinimai: per dideli stabdžių suportai visuose keturiuose ratuose, pastebimai žemesnis pravažumas, praplatinti ratų arkos (ypač gale) ir padalintas dvigubas spoileris, nusidriekęs nuo stogo iki bagažinės dangčio. Virš priekinio stiklo sumontuotas lidar sensorius primena, kad Xiaomi ketina palaikyti pažangias vairuotojo pagalbos ir autonomijos sistemas net sportiškiausiuose modeliuose.
Išskirtiniai bruožai:
- Dideli daugiaspyruoliniai stabdžių suportai ir didelės stabdžių plokštelės geresnei stabdymo jėgai
- Laikomasi derinto 21 colio ratų išdėstymo, o arkos rodo 305 pločio galines padangas
- Nulenktas pakabos aukštis ir platūs galiniai sparnai, kad pagerėtų trasos galimybės
- Dvigubas galinis spoileris ir aerodinaminiai patobulinimai

Dizaino ir mechaninės užuominos
YU7 prototipas, regis, stovi ženkliai žemiau nei gamybinės YU7 Standard, Pro ir Max versijos. Ištemptos ratų arkos greičiausiai skirtos talpinti disimetrinį našumo ratų ir padangų komplektą — pranešimai ir nuotraukos nurodo plačias 305 pločio padangas ant 21 colio ratų. Dvigubas spoileris ir perdarytos difuzoriaus sritys rodo, kad Xiaomi inžinieriai orientuojasi į prispaudimą ir stabilumą dideliu greičiu trasoje.
Stabdžiai buvo akcentuojami šiame bandymo automobilyje. Xiaomi susidūrė su kritika, kai ankstesni SU7 Ultra prototipai ir ankstyvos gamybos automobiliai buvo vertinami kaip turintys nepakankamą stabdžių įrangą, nepaisant teiginių apie anglies-keramikos komponentus. YU7 bandomasis automobilis demonstruoja didesnius, labiau tradicinius našumo stabdžius, kurie geriau atitinka krosoverio didesnį svorį, palyginti su sedanu.

Pavarų sistema ir našumo lūkesčiai
Nors Xiaomi neatskleidė detalių, tikimasi, kad aukštos klasės krosoveris skolinsis ir reikšmingai patobulins SU7 Ultra pavarų sistemą. Pramonės kalbos ir ankstesnės specifikacijos nurodo trijų variklių sąranką, pritaikytą ekstremaliam galingumui. Konservatyvūs įvertinimai, remiantis šiais požymiais, rodo bendrą galią, įžengiančią į keturženkles reikšmes, o kai kurie šaltiniai tvirtina, kad aukščiausios versijos galia gali viršyti 1 500 arklio galių.
Baterijos talpa greičiausiai bus apie 100 kWh klasės, kas suteiktų terminę ir energetinę rezervą, reikalingą pakartotiniams aukšto greičio ratams trasoje, tokioje kaip Nürburgringas. Aušinimo patobulinimai, sunkesnės paskirties stabdžiai ir sustiprinta pakaba yra logiški papildymai, kad būtų galima valdyti tą galią ir krosoverio didesnį svorį.

Rinkos pozicionavimas ir pavadinimas
Xiaomi pristatė YU7 anksčiau šiais metais Standard (RWD), Pro ir Max (abu AWD) komplektacijose. Halo tipo našumo variantas buvo plačiai tikėtinas; ar Xiaomi naudos Ultra ženklelį, kaip SU7 Ultra, ar priims GT pavadinimą, kol kas neaišku. Kinijos pranešimai svarstė YU7 GT vardą, tačiau Ultra etiketė vis dar įmanoma.
Naujas aukščiausios klasės YU7 greičiausiai tarnaus dviems tikslams: pabrėžti Xiaomi našumo kompetenciją po SU7 ir pateikti flagmaninį modelį, kuris padidintų prekės ženklo prestižą bei prisidėtų prie globalios plėtros konkurencingoje elektrinių krossoverių rinkoje.
Trumpas specifikacijų santrauka (tikėtina)
- Pavarų sistema: trijų variklių AWD (patobulinta SU7 Ultra architektūra)
- Numatoma galia: daugiau nei 1 500 AG (aukščiausios versijos gandai)
- Baterija: ~100 kWh komplektas
- Ratai/padangos: disimetrinis 21 colio išdėstymas su 305 galinėmis padangomis
- Stabdžiai: dideli daugiaspyruoliniai suportai ir didelės plokštelės
- Aerodinamika: dvigubas padalintas galinis spoileris, atnaujintas difuzorius

"Nürburgringas yra bandymų poligonas; įranga, kurią matome, rodo, kad Xiaomi rimtai žiūri į realaus pasaulio našumą," sakė su EV bandymais susipažinęs pramonės inžinierius.
Bandymams tęsiantis, greičiausiai išvysime tolesnius patobulinimus, papildomus aušinimo angas ir pakabos derinimą. Xiaomi žingsnis link aukštos klasės krossoverių gali pakeisti prekės ženklo suvokimą, kai jis siekia varžytis su tiek pagrindiniais, tiek našumu orientuotais konkurentais pasaulinėse rinkose.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai