3 Minutės
Fiat sugrąžina 500 į Turiną su nauja hibridine specialiąja edicija
Fiat 500 jau seniai asocijuojasi su itališku miesto gyvenimu ir gausybe specialių leidimų. 2026 metams Fiat remiasi tuo paveldu ir pristato 500 Hybrid Torino — ribotos serijos specialiąją ediciją, kuri švenčia modelio ryšį su Turinu ir žymi gamybos sugrįžimą į Mirafiori gamyklą.
Simbolinis sugrįžimas namo
Fiat teigia, kad Mirafiori gamykla yra „Fiat širdis“, o Torino leidimas pabrėžia šią žinutę, sujungdamas modernų, elektrifikuotą 500 su jo istorinėmis šaknimis. Automobilis bus viešai pristatytas 2025 m. Turino automobilių parodoje (rugsėjo 26–28 d.), o pristatymai prasidės 2026 m. vasarį.

Dizainas ir išorinės detalės
Išvaizda 500 Hybrid Torino išlaiko dabartinę Fiat 500 estetiką, tačiau prideda individualių akcentų, kurie pabrėžia Turino įkvėpimą. Dvi pradžios spalvos — Ocean Green ir Yellow Gold — papildo penkios pasirinktinės apdailos. Išskirtinis šoninis ženklelis vaizduoja Mole Antonelliana, vieną iš žinomiausių Turino orientyrų, o specialus "Hybrid" logotipas žymi elektrifikuotą transmisiją.
Interjeras — išbaigta, miestui skirta įranga
Salone Torino leidimas siūlo išskirtinę audinio apmušalą su įspaustu Mirafiori logotipu. Kabina taip pat turi prie kėbulo spalvos derantį prietaisų skydelio panelį ir juodą minkštą vairą. Infotainmento sistema valdoma per 10,25 colio centrinį ekraną su išmaniojo telefono integracija ir USB atvaizdavimu, o prijungtos paslaugos suteikia įprastą šiuolaikinį patogumą kompaktiškame išdėstyme. Standartinė arba užsakoma įranga apima tai, ko dauguma miesto pirkėjų tikisi: automatinę klimato kontrolę, temstant reaguojančius valytuvus, greičio palaikymo sistemą, parkavimo jutiklius ir pilną ryšio funkcijų rinkinį.

Variklis ir važiavimo charakteris
Po variklio gaubtu 2026 m. 500 Hybrid Torino turi 1,0 l trijų cilindrų agregatą, papildytą mild-hybrid technologija. Sujungtas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže, variklis išvysto 65 PS (64 hp / 48 kW). Šis galingumas yra kuklus, palyginti su specialiais elektriniais miesto automobiliais, tačiau jis priderintas žemų greičių reagavimui, kuro sąnaudų mažinimui ir patogiam miesto važiavimui — tai pagrindinė 500 serijos paskirtis. Pirkėjams, orientuotiems į kasdienes keliones ir miesto maršrutus, mild-hybrid sistema suteikia sklandesnį start-stop darbą ir geresnį kuro vartojimą esant mažoms apkrovoms be poreikio jungtis prie įkrovimo stotelės.
Kaina, prieinamumas ir rinkos pozicija
Užsakymus Italijoje jau galima pateikti. Torino leidimas prasideda nuo €18 950 (apie $22 445), o Fiat pažada, kad platesnės 500 šeimos pradinis kainos lygis bus žemiau €17 000 (apie $20 135) bent vienai versijai. Gamyba atnaujinama Mirafiori, o pirmieji pristatymai numatomi 2026 m. vasarį. 500 Hybrid Torino užima tarpines pozicijas tarp įprastų 500 mild-hybrid modelių ir vis didėjančio visiškai elektrinių mažų automobilių segmento. Jos pozicija turėtų patikti pirkėjams, norintiems charakterno miesto automobilio su ekologiška hibridine technologija ir stipresniu ryšiu su Fiat itališku paveldu, o ne vien tik visišku nulinės emisijos režimu.

Greitas specifikacijų santrauka
Variklis: 1,0 l trijų cilindrų mild-hybrid - Galia: 65 PS (64 hp / 48 kW) - Transmisija: 6 laipsnių mechaninė - Infotainmentas: 10,25 colio centrinis ekranas, išmaniojo telefono integracija - Ryškios savybės: audinio sėdynės su Mirafiori logotipu, Mole Antonelliana ženklelis, pasirenkamos dažų versijos
Šaltinis: autoevolution
Komentarai