Novitec ir Lamborghini Revuelto: subtilus tuningo paketas

Novitec ir Lamborghini Revuelto: subtilus tuningo paketas

0 Komentarai

3 Minutės

Novitec požiūris į Lamborghini Revuelto

Nuo 2023 m., kai Sant'Agata pradėjo gamybą, Lamborghini Revuelto greitai tapo mėgstamu turtingų kolekcionierių ir tuner'ių tarpe. Kaip Lamborghini flagmanas ir Aventador įpėdinis, Revuelto sujungia uždegančią 6,5 l natūraliai įpurškiamą V12 kartu su elektrine pagalba, suteikdamas iš viso 1001 arklio galią, 0–62 mph (0–100 km/h) įsibėgėjimą apie 2,5 sek. ir maksimalų greitį maždaug 217 mph (350 km/h). Tokia kilmė daro jį puikiu kandidatu subtiliam po-rinkos tobulinimui — o Novitec naujausias pavyzdys išlaiko gamyklinį charakterį ir tuo pačiu prideda kelis tikslingus atnaujinimus.

Ką pakeitė Novitec — lengvas, bet efektyvus prisilietimas

Iš pirmo žvilgsnio automobilis vis tiek atrodo neabejotinai kaip Lamborghini: aštrus priekinis nosis, Y formos apšvietimo elementai, dideli įsiurbimai, keturių mentelių difuzorius ir agresyvi silueto linija — tai visi gamykliniai dizaino bruožai. Novitec darbai yra tyčia santūrūs, siekiant tobulinti, o ne perrašyti Revuelto dizaino kalbą. Pagrindinės modifikacijos apima:

  • Nauji lengvo lydinio ratlankiai (greičiausiai bendradarbiaujant su žinomu ratų gamintoju), sidabrinės apdailos ir su Lamborghini centrinėmis dangtelėmis.
  • Nustatytas mažesnis pravažumas per pakabos tuningą, suteikiant žemesnį stovėjimą ir geresnį valdymo reagavimą.
  • Individualizuota Novitec išmetimo sistema su perdarytais antgaliais — vietoje dviejų gamyklinių išmetamųjų vamzdžių atsiranda keturių vamzdžių išdėstymas, sustiprinantis V12 garsą.

Šie pakeitimai išlaiko Revuelto vizualinį identitetą, tuo pačiu sustiprindami vairavimo įsitraukimą ir buvimą kelyje.

Vairavimo charakteris ir dinamikos įspūdžiai

Novitec atnaujinimai orientuoti į akustiką, stovį ir ratų/padangų dinamiką, o ne į didžiulius galios padidinimus. Naujoji išmetimo sistema tikėtina pagerina akseleratoriaus reakciją ir suteikia hibridiniam V12 užpildytą, labiau analoginį toną; ji taip pat gali paleisti nedidelį papildomos galios kiekį, tačiau pertvarka nėra skirta padvigubinti išvestį. Žemesnė pakaba pagerina svorio centro padėtį ir posūkių pasitikėjimą, ypač greituose vingiuose.

Pirkėjams, kurie jau turi Revuelto, Novitec paketas suteikia galimybę suasmeninti garsą ir valdymą neiškraipant gamyklinių hibridinių sistemų ar garantijos jautrių komponentų.

Dizainas: gamyklinis sumanymas, tuningo patobulinimas

Viena iš Revuelto ryškių savybių yra tai, kokia agresyvi atrodo jo gamyklinė kėbulo apdaila. Toks agresyvumas gali suklaidinti žiūrovus manyti, kad automobilis turi po-rinkos kėbulo komplektą, tačiau Novitec palieka daugumą formuotų panelių nepakitusių. Toks jų požiūris pabrėžia platesnę superautomobilių aftermarketo tendenciją: subtilius, našumą siejančius patobulinimus, kurie papildo OEM dizainą, o ne jį pakeičia.

Pagrindiniai akcentai:

  • Gamyklinė Lamborghini estetika išlieka dominuojanti
  • Subtilūs ratų ir pakabos pakeitimai sportiškesnei išvaizdai
  • Išmetimo modifikacija autentiškesnei V12 garso charakteristikai

Kur tai dera rinkoje

Revuelto yra aukščiausias Lamborghini esamo asortimento modelis ir konkuruoja su hibridinės pagalbos eksotikais iš Ferrari ir McLaren. Novitec programa padeda savininkams išskirti savo automobilius vis labiau perpildytoje superautomobilių rinkoje, kur garsas, stovis ir ratų dizainas yra pagrindiniai suasmeninimo aspektai. Pirkėjams, kurie nori išskirtinio, bet ne perdėto įvaizdžio, šis paketas yra patraukli opcija.

„Novitec darbai sustiprina tai, kas daro Revuelto ypatingu, ne užmaskuodami jo,“ — galėtų apibendrinti vienas aftermarketo specialistas.

Nepriklausomai nuo to, ar teikiate prioritetą akustikai, valdymui ar vizualiniam buvimui, Novitec tuningas Revuelto atspindi saikingą, gamyklai draugišką interpretaciją Lamborghini naujausio halo modelio. Entuziastams, stebintiems aftermarketo sceną, tai priminimas, kad įtaigiausi projektai dažnai prasideda nuo saikingumo ir aiškaus fokusavimo.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą