4 Minutės
Skaitmeninis perkūrimas suteikia Fenomenui padalintą Y-LED priekio parašą
Lamborghini riboto leidimo Fenomeno — Revuelto pagrindu sukurtas halo automobilis, pristatytas Monterey Car Week — jau sukėlė naują diskusiją superautomobilių gerbėjų tarpe. Be gamyklinio dizaino, skaitmeninio meno kūrėjai interpretuoja modelį ryškiais sprendimais. JK kūrėjas Avante (avantedesigns_) pristatė CGI studiją, kurioje Fenomeno įprastą apšvietimą pakeičia padalinto Y formos LED motyvas, sukurdami įspūdingą alternatyvų priekio identitetą.
Fenomeno pats yra nišinė, kolekcionieriams skirta parinktis: vos 29 vienetai, visiškai anglies pluošto kėbulas ir ta pati V12 plug-in hibridinė architektūra kaip Revuelto. Bendras variklio sistemos galingumas yra 1,065 hp (1,080 PS / 794 kW), kas suteikia 0–62 mph per 2,4 sekundės ir maksimalų greitį, nurodytą 217 mph (350 kph). Pranešama, kad kaina siekia apie 3,5 mln. USD ir, pagal ankstyvus pranešimus, visi vienetai buvo paskirstyti atrinktiems klientams prieš viešus pristatymus.
Ką pakeičia CGI perkūrimas
Avante neoficiali versija nėra kritika Lamborghini darbui, o greičiau asmeninis stiliaus eksperimentas. Skaitmeninis dizainas stipriai remiasi Lamborghini charakteringu Y motyvu, bet perkonfigūruoja jį į padalintą, atskirtą Y-LED išdėstymą per priekinę fasadą. Rezultatas yra labiau grafiška, skulptūriška veido išraiška, kuri skiriasi nuo gamybinio automobilio, bet išlaiko prekės ženklo vizualinę DNR.

Pagrindiniai CGI reinterpretacijos akcentai:
- Padalintas Y-LED siluetas per žibintus, o ne vienas sujungtas Y elementas
- Dėmesys priekinės dalies geometrijai, siekiant pabrėžti plotį ir agresyvumą
- Išlaikytos bendros proporcijos ir siluetas, kilęs iš Revuelto
Avante teigia, kad šis eksperimentas prasidėjo paprastu noru „įgyvendinti Y motyvą priekinėje dalyje“ ir išsivystė į koncepciją, kurioje Y segmentai vizualiai susiję, bet nėra tiesiogiai sujungti — smulkmena, keičianti tai, kaip šviesa ir šešėliai žaidžia ant bamperio ir įsiurbimų.

Kontekstas: Fenomeno, Revuelto ir superautomobilių panorama
Lamborghini pozicionuoja Fenomeno šalia ekstremalių, riboto leidimo modelių linijos — galvokite apie Veneno, Centenario, Sian ir Countach LPI variantus — automobilius, kurie švenčia vidinį dizainą ir pateikia radikalius stiliaus sprendimus. Skirtingai nuo tų pirmtakų, kurie buvo Aventador kilmės, Fenomeno yra pirmasis šios šeimos modelis, pastatytas ant Revuelto platformos, turintis daugiausia naujas išorės paviršius, nors salonas yra stipriai pasiskolintas iš donorinio automobilio.
Pagrindiniai techniniai duomenys:
- Pavarų sistema: V12 plug-in hibridas
- Galia: 1,065 hp (1,080 PS / 794 kW)
- 0–62 mph: 2,4 sekundės
- Maks. greitis: 217 mph (350 kph)
- Gamybos serija: 29 vienetai (maždaug po 3,5 mln. USD kiekvienas)
Rinkoje ir žiniasklaidoje Fenomeno buvo lyginamas su kitais itin aukštos klasės automobiliais, pvz., 1,036 AG Ferrari 849 Testarossa ir Chevrolet Corvette ZR1 (C8) pagal antraštinius galios skaičius. Reakcijos į Fenomeno dizainą buvo mišrios: kai kurie sveikina santūresnį, evoliucinį požiūrį; kiti tikėjosi garsesnio, radikalesnio sprendimo, kadangi Lamborghini turi istoriją ekstremalių leidimų.
„Fenomeno dizainui nėra nieko iš esmės blogo“, — Avante paaiškina komentare prie renderių, pažymėdamas, kad projektas buvo asmeninė galimybė dar labiau išplėtoti Y-šviesos temą.

Kodėl skaitmeniniai konceptai yra svarbūs
CGI reinterpretacijos, tokios kaip ši, yra daugiau nei fanų menas — jos veikia kaip kūrybinis dialogas tarp dizainerių, savininkų ir prekės ženklo vizualinės kalbos. Jos parodo, kaip smulkūs apšvietimo grafikos ar bamperio detalių pakeitimai gali pakeisti suvokimą ir įtakoti platesnes dizaino diskusijas superautomobilių bendruomenėje.
Ar Lamborghini gamyboje išbandys padalintą Y apšvietimo parašą, lieka spekuliacija, tačiau CGI studija pabrėžia, kaip prekės ženklo motyvai gali būti pritaikyti kuriant naujas, iš karto atpažįstamas veido išraiškas.
Pagrindiniai akcentai:
- Vizualus eksperimentas, išlaikantis pagrindinę tapatybę ir siūlantis šviežią priekio sprendimą
- Sustiprina Fenomeno poziciją kaip kolekcinį, aukštos klasės halo automobilį
- Pavyzdys, kaip skaitmeninių kūrėjų darbai formuoja automobilių diskursą
Entuziastams, stebintiems riboto leidimo superautomobilius, Fenomeno — tiek fizinis, tiek pergalvotas — primena, kad dizainas, našumas ir pasakojimas toliau skatina susidomėjimą šiuolaikine itin prabangių automobilių rinka.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą