Ram 1500 TRX: V8 sugrįžta — grįžimas laukiamas su galia

Komentarai
Ram 1500 TRX: V8 sugrįžta — grįžimas laukiamas su galia

3 Minutės

Ram 1500 TRX pasiruošęs V8 sugrįžimui

Ram 1500 TRX galėjo kiek išnykti iš naujienų srauto, tačiau Stellantis patvirtino, kad šis našumo pikapas sugrįš su V8 — ir tai vėl sužadino susidomėjimą tarp sunkvežimių entuziastų. Generalinis direktorius Antonio Filosa šių metų pradžioje investuotojams sakė, kad V8 tokiose modeliuose kaip Ram 1500 TRX padės didinti pardavimus, užbaigiant mėnesių trukusias spekuliacijas apie modelio ateitį.

Gamybos detalės vis dar menkos, bet pramonės kalbos ir vidinės užuominos rodo galimą gamybos atnaujinimą jau 2026 m. sausį, greičiausiai Sterling Heights gamykloje Mičigane, kur surenkami Ram 1500 variantai ir keli Jeep modeliai.

Kodėl TRX svarbus rinkoje

TRX užima nišinę vietą pirkėjams, kurie nori pilno dydžio pikapo galimybių kartu su superautomobiliams būdinga tiesinio greičio dinamika. Jo grįžimas sustiprintų Ram asortimentą aukštos klasės našumo sunkvežimių segmente ir palaikytų prekės ženklo tempą Šiaurės Amerikoje bei kitose rinkose, kur vis dar populiarūs „muscle“ tipo pikapai.

Instagram projektas: reguliuotas TRX, pasiruošęs kovai

Išskirtinis modifikuotas TRX, kurį @diamondautosport paskelbė Instagram, demonstruoja, ką tuningo specialistai daro su platforma, kol gamyklinis modelis ruošiasi sugrįžti. Šis konkretus pikapas akcentuoja bekelės ir agresyvaus dizaino elementus, aiškių variklio modifikacijų ženklų nerodydamas.

Pagrindiniai vizualiniai ir techniniai patobulinimai apima:

  • Tvirtas plieninis priekinis buferis su integruotais pagalbiniais žibintais
  • TRX ženklelis pakeitė standartinį RAM grotelių emblemą
  • Atitinkantis plieninis galinis buferis ir išoriniai po parduotuviniai išmetimo antgaliai
  • Pakėlimo komplektas ir didesnės bekelės padangos ant naujų ratlankių
  • Satinė žalia plėvelė, raudoni akcentai ir keli užtamsinti elementai
  • Tamsinti langai, kad salonas būtų privatus

Jeigu tuneris neminėjo galios patobulinimų, greičiausiai pikapas išlaiko gamyklinę 6,2 l su kompresoriumi V8 galią, tačiau važiuoklės ir eksterjero modifikacijos aiškiai orientuotos į patvarumą ir bekelės galimybes.

Standartinio TRX našumas trumpai

  • Variklis: 6,2 l su kompresoriumi V8
  • Galia: 702 AG (524 kW)
  • Sukimo momentas: 650 lb-ft (≈883 Nm)
  • 0–60 mph: apie 4,5 sekundės
  • Ketvirtės mylios rezultatas: mažiau nei 13 sekundžių

Šie skaičiai paaiškina, kodėl TRX traukia tiek našumu besidominčius, tiek bekelės pirkėjus — jis sujungia grubią galią su pikapo praktiškumu.

Kontekstas ir palyginimas

Tuo tarpu, kol Ram ruošia TRX sugrįžimą, segmentas išlieka konkurencingas. Konkurentų aukštos klasės našumo pikapai ir bekelės orientuoti modeliai toliau vystosi, kas gali paaiškinti Stellantis akcentą atkurti V8, kad išlaikytų modelio patrauklumą ir pardavimus. Tuningo specialistams ir po parduotuviniams gamintojams TRX platforma suteikia derlingą pagrindą pakabos, apsaugos ir estetinių patobulinimų diegimui net ir tada, kai variklis lieka gamyklinis.

Pagrindiniai dalykai:

  • Stellantis vadovybės patvirtinimas dėl gamyklinio V8.
  • Galimas gamybos atnaujinimas 2026 m. pradžioje Sterling Heights.
  • Reguliuotas pavyzdys rodo tendenciją link tvirtų buferių, pakėlimų ir agresyvių padangų.

Ar tai būtų gamyklinis V8 našumo pikapas, ar stipriai modifikuotas bekelės įrankis, Ram 1500 TRX ruošiasi sugrįžti į diskusijas — ir kūrėjai, tokie kaip Diamond Auto Sport, jau demonstruoja, kiek vizualiai ir mechaniniu požiūriu ši platforma gali būti išplėsta.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai