3 Minutės
Yangwang elektrinis hiperautomobilis nustatė naują gamybos greičio rekordą
BYD padalinys Yangwang išstūmė gamybinių automobilių greičio ribas į elektrinę erdvę. Specialios serijos U9 Xtreme pasiekė patvirtintą 308,4 mph (apie 496 km/h) greitį Automotive Testing Papenburg (ATP) aukštos greičio ovalo trasoje Vokietijoje, pranokdama ankstesnį gamybinių automobilių etaloną. Važiavimą atliko patyręs vokiečių bandymų vairuotojas Marc Basseng.
Basseng pabrėžė elektrinės pavaros privalumus ilgesniems maksimalaus greičio bandymams: tylų darbą, pastovų sukimo momentą ir degimo varikliams nebūdingus apkrovos poslinkius — visi šie veiksniai leido jam susikoncentruoti į užduotį valdyti greitį virš 300 mph.

Kas daro U9 Xtreme tokį greitą?
U9 Xtreme yra intensyvesnė Kinijoje parduodamo U9 hiperautomobilio versija. Pagrindiniai techniniai patobulinimai leidžia jam veikti ekstremaliu greičiu:
- 1 200 voltų elektros architektūra — pirmasis gamybinis automobilis, pritaikęs šią aukštesnės įtampos sistemą, pakeisdamas įprastą 800 V sprendimą.
- BYD ličio geležies fosfato („blade“) baterija, sukonstruota dideliam srovės tiekimui ir terminėms sąlygoms užtikrinti.
- Keturi didelės apsukų elektriniai varikliai, veikiantys apie 30 000 aps./min., sujungtoji galia siekia maždaug 2 959 bhp (3 000 PS).
- Trasai optimizuota DiSus-X pakaba ir pusiau „slick“ padangos, specialiai subalansuotos palaikyti stabilumą esant aukščiausiam greičiui.
- Tuščio automobilio masė: apie 2 480 kg — nemaža, tačiau suprojektuota išlikti stabili esant ekstremaliam greičiui.
Ribota gamyba ir rinkos pozicionavimas
Yangwang planuoja pagaminti ne daugiau kaip 30 Xtreme leidimo vienetų, pozicionuodama modelį kaip itin išskirtinį halo automobilį. Be rekordinio maksimalaus greičio, ribotas serijos dydis leidžia prekės ženklui demonstratyviai parodyti pažangias elektromobilių inžinerines galimybes ir išbandyti elektrinių pavarų ribas, konkurentuojant su tradiciniais benziniais hiperautomobiliais.
Kontekstas ir palyginimai
Tai pirmas atvejis, kai elektrinis gamybinis automobilis užėmė greičiausio gamybinio automobilio titulą — anksčiau jį laikė Bugatti Chiron Super Sport 300+ su 304,48 mph. U9 Xtreme pakeičia šiemet fiksuotą U9 Track Edition, kuris anksčiau pasiekė 292 mph, ir įtvirtina Yangwang sparčią plėtrą.

Pramonės stebėtojai jau žvalgosi į konkurentus. Koenigsegg Jesko Absolut, kuri teigia galinti pasiekti apie 310 mph, yra aiškus pretendentas, tuo tarpu EV žemų greičių etalonas — Buckeye Bullet 3 su 341,264 mph — lieka kitokia kategorija ir reikšmingai aukštesniu tikslu.
Pagrindiniai akcentai
- Rekordas: 308,4 mph (≈496 km/h) ATP Papenburg trasoje
- Pavaros sistema: 4 varikliai, ~2 959 bhp (3 000 PS)
- Įtampa: 1 200 V sistema, LFP blade baterija
- Gamyba: ribota, apie 30 vienetų
U9 Xtreme važiavimas reiškia ne tik antraščių skaičių; tai ženklas apie poslinkį aukštos klasės inžinerijoje, kuriame elektrinės platformos ne tik konkuruoja, bet ir gali perrašyti greičio rekordus. Pirkėjams ir entuziastams tai kelia naujų klausimų apie našumą, aerodinamiką, padangų technologijas ir tai, kaip gamintojai ateityje suderins maksimalų greitį su vairavimo savybėmis bei saugumu hiperautomobiliuose.
Šaltinis: autoexpress.co
Palikite komentarą