Nauji Audi A2 e‑tron nutekėjimai prieš CGI vizualizacijas

Straipsnyje aptariami naujausi Audi A2 e‑tron nutekėjimai ir neoficialios CGI vizualizacijos, lyginami prototipų dizaino požymiai, galimi techniniai duomenys (MEB+ platforma, galia, nuotolis) ir rinkos reikšmė.

2 Komentarai
Nauji Audi A2 e‑tron nutekėjimai prieš CGI vizualizacijas

4 Minutės

Nauji Audi A2 e‑tron nutekėjimai prieš CGI vizualizacijas

Audi kompaktiškas elektrinis naujokas sulaukė didėjančio susidomėjimo — taip pat ir šiek tiek internetinių pašaipų — po to, kai šią savaitę pavirto keli neoficialūs CGI vaizdai. Publikuoti „Digimods Design“ YouTube kanale, šie renderiai pateikia ganėtinai neutralią ir menkai įkvepiančią interpretaciją to, ką daugelis žiniasklaidoje vadina įėjimo lygio Audi elektromobiliu, dažnai minimu kaip A2 e‑tron.

Nors pavadinimas A2 e‑tron dar nėra oficialiai patvirtintas, jis istoriškai ir logiškai dera: originalus Audi A2 mažas MPV buvo gaminamas 1999–2005 metais, dizainą kūrė Luc Donckerwolke, ir A2 vardo atgaivinimas kompaktiškam elektriniam modeliui atitinka Audi vardų priskyrimo tradicijas. Tačiau automobilis vis tiek gali pasirodyti su kitokiu ženkleliu — kai kurie pranešimai mini Q2 e‑tron kaip alternatyvą — tol, kol Audi nepaskelbs galutinio sprendimo.

Ką rodo prototipai ir ką neteisingai perteikė CGI

Pastarieji gamybinių elementų link judantys prototipai atskleidė kelis aiškius dizaino požymius: šiek tiek arkuotą stogo liniją, raumeningas užpakalines petys, padalintą žibintų parašą, Audi pažįstamą uždarą grotelės sprendimą elektromobiliams, išlygintus durelių rankenėles ir ploną LED juostą gale, sujungiančią galinius žibintus. Neįprasta, kad bandymo kupė atrodo turinti galinį stiklą su papildoma žemesne stiklo sekcija, kuri pagerina matomumą, o galinis buferis primena labiau tradicinį sprendimą, o ne stipriai stilizuotą elementą.

Šis kontekstas padaro „Digimods“ renderius dar labiau neatitikiančius realybės. Renginiuose trūksta padalinto žibintų parašo, akivaizdžių peties tūrių ir subtilių gamybinio dizaino niuansų. Vietoje to matome blankią, universalią siluetą, kuri neatspindi prototipuose užuomenuose esamo aštresnio, tikslingesnio stiliaus. Tokie vaizdai gali klaidinti žiūrovą dėl proporcijų, žibintų sprendimų ir bendros estetinės krypties, o tai svarbu, kai Audi siekia išlaikyti savo identitetą net įeinant į masiškesnį segmentą.

Galimi techniniai duomenys ir rinkos pozicija

Sklandantys gandai nurodo, kad naujasis kompaktiškas Audi bus pastatytas ant VW grupės MEB+ platformos, siejančios jį su ateities modeliais, tokiais kaip Volkswagen ID. Polo ar ID. Cross. Ši architektūra orientuoja į priekinių ratų pavarą daugumoje versijų, o įėjimo lygio variklio konfigūracija turėtų būti paremta vienu elektriniu varikliu ant priekinės ašies. MEB+ platforma taip pat leidžia lanksčiau valdyti akumuliatoriaus išdėstymą, optimizuoti salono erdvę ir sumažinti gamybos sąnaudas per modulinę strategiją.

Tikėtini akcentai ir techninės charakteristikos:

  • Priekinė varomoji ašis su vienu elektriniu varikliu, orientuota į efektyvumą ir didesnį saloną.
  • Didžiausias galingumas aukštesniuose komplektuose tikėtinas virš 200 AG, kas leis užtikrinti dinamiškesnį vairavimą ir konkurencingas spurtines savybes.
  • Realus nuotolis kasdienėje eksploatacijoje prognozuojamas viršyti maždaug 250 mylių (apie 400 km) silpnesnės baterijos versijose, priklausomai nuo baterijos talpos, efektyvumo ir aerodinamikos.
  • Planuojama keletas komplektacijų ir variantų, tačiau galinio varančio rato konfigūracija yra mažai tikėtina dėl MEB+ išdėstymo filosofijos; aukštesnės komplektacijos greičiausiai gaus galingesnius variklius ar papildomą galinę pavarą hibridinėms arba sportinėms versijoms ateityje.

Kodėl tai svarbu

Audi siekia užimti dalį augančios prieinamų elektromobilių rinkos, konkuruodama su Volkswagen mažesniais ID modeliais bei kitais populiariais elektriniais hečbekais. Teisingas dizainas ir prekinio ženklo identiteto išlaikymas yra esminiai: pirkėjai šiame segmente tikisi efektyvaus erdvinio išdėstymo, modernių technologijų (įskaitant baterijų valdymą, krovimo sprendimus ir intuityvią informacijos ir pramogų sistemą) bei aiškios Audi estetikos, netgi kai automobilis yra orientuotas į konkurencingą kainos zoną.

„Matėme prototipus, kurie rodo, kad Audi išlaikys savo vizualinę DNR net ir įėjimo lygiu“, — teigia vienas pramonės analitikas. „Tai svarbu tiek prekės ženklo vientisumui, tiek tam, kad modelis išsiskirtų perpildytoje kompaktiškų elektromobilių rinkoje.“ Tokie analitikai taip pat pabrėžia, jog klasikiniai Audi elementai — tarsi tam tikra žibintų ar grotelių interpretacija elektriniams modeliams — prisideda prie atpažįstamumo ir gali padidinti pirkėjų pasitikėjimą, ypač tarp lojalių klientų, kurie nori pereiti prie elektromobilumo, bet nenori aukoti prekinio ženklo statuso.

Santraukoje, nors „Digimods“ CGI gali būti pramoga internete, jie greičiausiai neatspindi gamybai paruošto automobilio, kurį ruošiasi pristatyti Audi. Remiantis prototipų požymiais ir techniniais nutekėjimais, būsimas kompaktiškas e‑tron turėtų būti charakteringesnis ir geriau apgalvotas nei šiuose renderiuose matomas modelis. Tikėtina, kad Audi išplės gamą keliais variantais ir pozicionuos modelį kaip aukštesnės klasės kompaktišką elektromobilį MEB+ šeimos kontekste, derinant konkurencingą kainodarą su prekinio ženklo stiprybėmis.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai

skyspin

Is this really front-wheel drive on MEB+? sounds plausible but I want real specs first. If Audi keeps that sharp look, I’m in, but I’m skeptical about price.

driveline

Whoa, these CGI leaks feel off compared to Audi DNA. If the real car looks like this, I’d be surprised but kinda curious. Audi needs that sharp, recognizable face even in EVs.