Milijoninis Brabus Rocket GTS: coachbuilt shooting brake

Išsamus Brabus Rocket GTS pristatymas: coachbuilt shooting brake, 1 000 AG variklis, anglies pluošto kėbulas, aerodinamika, interjeras ir ribota gamyba — techniniai ir rinkos kontekstai.

2 Komentarai
Milijoninis Brabus Rocket GTS: coachbuilt shooting brake

6 Minutės

Brabus Rocket GTS: milijoninis coachbuilt shooting brake

Praėjus metams po savo įspūdingo debiuto, Brabus vėl sugrąžina Rocket GTS į dėmesio centrą, paskelbdamas naujas nuotraukas savo coachbuilt šedevro. Remiantis Mercedes-AMG SL platforma, Rocket GTS yra individualus shooting brake, derinantis išsiskiriantį dizainą su rimta performansų inžinerija — ir kainos etiketė, kuri komfortiškai viršija vieno milijono ribą.

Dizainas ir coachbuilt kėbulas

Rocket GTS praktiškai apvilktas anglies pluoštu. Brabus nuo nulio formavo daug individualių panelių, sukurdamas agresyvų widebody su išplatintais sparnais, ryškiai išreikštais slenksčiais, ventiliuojama kapota ir masyviais oro įsiurbimais priekinėse buferio angose. Galinė dalis taip pat buvo perdaryta: unikalios bagažinės dangtis, pora spoilerių, didelis difuzorius ir keturi apvalūs išmetimo vamzdžiai suteikia automobiliui neatpažįstamą stovį ir charakterį.

Brabus montavo Monoblock P Platinum Edition ratlankius, kurie vizualiai subalansuoja automobilio agresyvias proporcijas ir widebody sprendimus. Plokščias stogo profilis ir shooting brake siluetas nėra vien tik stilistiniai priedai — tuneris teigia, kad aerodinamika yra funkcionali ir optimizuota didelėms greitėms didinti prispaudžiamąją jėgą.

Brabus dizainerių požiūriu kiekviena kėbulo detalė turi praktinį tikslą: kartu su vizualine išraiška ji stiprina stabilumą esant dideliam greičiui, aušina stabdžių ir variklio sistemą bei nukreipia oro srautus taip, kad pagerėtų traukos ir valdomumo charakteristikos. Tokie coachbuilt sprendimai reikalauja ne tik estetikos, bet ir CFD analizės, vėjo tunelio bandymų bei tikslios medžiagų inžinerijos.

Dėl intensyvios anglies pluošto naudojimo sumažėja ne tik svoris, bet ir padidėja struktūrinis standumas, kas ypač svarbu šiam tipui automobilių — rekreaciniams, tačiau itin galingiems. Brabus savo gamybos procesuose akcentuoja rankų darbą kartu su moderniomis kompozitinėmis technologijomis, todėl kiekvienas panelės elementas yra pritaikytas prie šios konkrečios platformos geometrijos ir aerodinamikos reikalavimų.

Variklis ir technika

Po kapotu dirba stipriai patobulintas 4,5 litrų twin-turbo V8, išsaugantis AMG SL elektrinio variklio integraciją, tačiau iš esmės perkonstruotas. Bendra sistemos galia pasiekia 1 000 metrinių arklio galių (apie 736 kW / 986 bhp) ir sukimo momentas siekia 1 195 lb-ft (1 620 Nm). Siekiant apsaugoti 9 laipsnių automatinę transmisiją, Brabus tyčia sumažino pikinį sukimo momentą nuo ankstesnių rodiklių — tai protingas inžinerinis sprendimas automobiliui, kuris eksploatuojamas beveik prie perdavimo galimybių ribos.

Variklio modifikacijos apima didelio srauto turbinas, patobulintą išmetimo sistemą, sustiprintas stūmoklių ir alkūninio veleno komponentes bei atnaujintą aušinimo grandinę, pritaikytą 1 000 AG klasei. Elektrinės pagalbos moduliai, integruoti iš donorinio SL, buvo perprogramuoti ir suderinti su padidintu degimo valdymu, kad bendras rezultatas būtų maksimalus efektyvumas tarp galingumo ir patikimumo.

Techniniai sprendimai neapsiriboja vien varikliu: važiuoklė, spyruoklės, amortizatoriai ir stabdžių sistema taip pat buvo iš naujo suprojektuoti, kad atlaikytų didesnius apkrovimus. Brabus dažnai montuoja didelio našumo keramines arba suderintas kompozitines stabdžių sistemas, kurios užtikrina pakankomą šilumos atidavimą ir trumpą stabdymo kelią net dažnos eksploatacijos trasoje metu.

Performance highlights (techniniai pabrėžimai):

  • 1 000 metrinių arklio galių (apie 736 kW / 986 bhp)
  • 1 195 lb-ft (1 620 Nm) sukimo momentas
  • Skelbiama maksimalus greitis maždaug 317 km/h (197 mph)
  • 0–60 mph (0–96 km/h) maždaug 0,2 sekundės greičiau nei donorinis SL 63 S E Performance

Konkrečiai palyginimui: standartinis Mercedes-AMG SL 63 S E Performance turi apie 805 bhp ir 1 047 lb-ft sukimo momentą, o 0–60 mph pasiekia per maždaug 2,8 sekundės. Rocket GTS susiaurina šiuos skaičius ir prideda radikalų vizualinį identitetą — tai reiškia, kad automobilis yra tiek spektaklis, tiek rimtas performanso įrankis.

Interjeras ir išskirtinumas

Salonas buvo iš esmės perdarytas su Brabus firminėmis detalėmis beveik ant kiekvienos paviršiaus. Tikėkitės individualios apmušalų sprendimų, emblemos ženkliukų, apdailos elementų ir ekskliuzyvinių paviršių — visko parinkto taip, kad derėtų su išskirtiniu kėbulo įvaizdžiu. Šis personalizacijos lygis yra pagrindinis argumentas, kodėl prašoma kaina atrodo pateisinama kolekcinio lygio pirkėjams.

Interjere dažnai naudojamos aukščiausios klasės odos, Alcantara, kontrastingi siūlai, anglies pluošto bei metaliniai intarpai, kurie kartu su sėdynių konstrukcija suteikia ir komfortą, ir reikalingą šoninę atramą agresyviai vairavimo dinamikai. Individualūs apmušalai, numeruotų serijų plokštelės ir specialūs apšvietimo paketai pabrėžia automobilio unikalumą, o kiekvienas užsakymas gali būti derinamas prie kliento pageidavimų — nuo spalvų paletės iki audio sistemos konfigūracijos.

Be estetinių sprendimų, interjero modifikacijos taip pat apima ergonomikos patobulinimus, valdymo elementų perprogramavimą ir papildomą izoliaciją ten, kur reikalingas komfortas ilgoms kelionėms. Tokiu būdu Brabus stengiasi suderinti ekstravagantišką išvaizdą su praktiniais kasdienio naudojimo reikalavimais, kiek įmanoma labiau išlaikant automobilio sportišką prigimtį.

Kaina ir gamyba

Rocket GTS kaina nurodyta €945,762.50, kas dabartiniu valiutų kursu konvertuojasi į kiek daugiau nei 1,1 mln. JAV dolerių. Ši suma atspindi coachbuilt kėbulą, sustiprintą variklį, individualų saloną ir inžinerinius sprendimus, kurie leidžia 1 000 AG shooting brake būti tiek naudojamu, tiek stabiliai valdomu.

Brabus gamybos apimtys tradiciškai yra ribotos: tokiems projektams būdingas ribotas serijų kiekis arba net visiškai vienetiniai užsakymai. Kiekvienas Rocket GTS variantas greičiausiai bus numeruotas ir sekiamas gamybos cikle, o klientai gaus detalias specifikacijas bei galimybę užsisakyti papildomas technines ar estetinės pritaikymo opcijas.

Gamybos procese susiduriama su keliais iššūkiais: sertifikacija, atitikimas saugos reikalavimams, triukšmo ir išmetamųjų teršalų normų kontrolė, taip pat patikimumo testavimas. Brabus, kaip patyręs tuneris ir coachbuilder gamintojas, turi įmonės viduje reikalingus procesus tam, kad šie automobiliai galėtų legaliai riedėti viešaisiais keliais daugelyje šalių ir tuo pačiu išlaikytų kolekcinę vertę.

Kodėl tai svarbu

Šis projektas yra aukštos klasės tuningavimo, prabangios personalizacijos ir tradicinės coachbuilding sankirta. Kolekcininkams ir entuziastams, kurie ieško kažko reto ir ekstremalaus, Rocket GTS siūlo provokuojantį alternatyvą gamykliniams specialiems leidimams ar standartinėms aftermarket konversijoms. Tai yra ne tik demonstracinis automobilis — tai pareiškimas, turintis realią performanso vertę.

Finansinis klausimas: ar verta mokėti daugiau nei milijoną už tunerio pastatytą shooting brake? Tam tikriems pirkėjams išskirtinumas, inžinerinis pedigree ir grynas spektaklis yra pakankami argumentai. Be to, tokie automobiliai dažnai atranda vietą aukcionų rinkoje ir specializuotų kolekcionierių portfeliuose, kur retumas ir autentiškumas formuoja ilgalaikę vertę.

Taip pat verta paminėti rinkos kontekstą: per pastaruosius kelerius metus aukštos klasės coachbuilt projektai įgijo naują pagreitį, nes tradiciniai automobilių gamintojai siūlo ribotas versijas, o nepriklausomi kūrėjai kaip Brabus pasiūlo drąsesnius konceptus ir techninius sprendimus. Tokiu būdu pirkėjams atsiveria daugiau pasirinkimų — nuo grynai performansinių iki ekstravagantiškai prabangiai personalizuotų sprendimų.

Technologinė ir estetinių sprendimų dermė, taip pat atidumas inžinerijai ir saugai, daro Rocket GTS įdomiu atveju studijuoti tuningavimo ekosistemą: kaip aukštos klasės modifikacijos integruojamos į modernias hibridines arba elektrines sistemas, kaip valdomas šilumos atidavimas tokioje kompaktiškoje platformoje ir kaip pasiekiamas optimalus svorio paskirstymas su widebody komplektais.

Pagrindinės sąvokos: Brabus Rocket GTS, Mercedes-AMG SL, 1 000 AG, shooting brake, coachbuilt, anglies pluoštas, performansų tuningo, individualus salonas.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai

NovaX

Is this even worth it? a million+ for a Brabus rocket with a fancy interior. cool to look at, but will buyers actually drive it or just park it?

turbo_mk

Whoa this Rocket GTS is wild; a racecar in a suit. 1,000 HP in a shooting brake? bold and kinda insane, love the audacity.