6 Minutės
Ram patvirtina du naujus SRT našumo modelius
Ram rengiasi per artimiausius mėnesius pristatyti du naujus SRT prekės ženklu pažymėtus našumo produktus, teigiama nesenioje Stellantis finansinių rezultatų prezentacijoje. Šis pranešimas atspindi platesnį automobilių gamintojo strateginį posūkį — organizacijoje vyksta vadovybės permainos ir grįžta didesnis dėmesys aukštos klasės vidaus degimo variklių (ICE) modeliams kaip Ram produktų portfelio daliai. Toks žingsnis rodo, kad Stellantis ir Ram mato vertę išlaikyti konkurencingus galingus pikapus ir visureigius tradicinių variklių segmentuose, tuo pačiu balansuoja su elektrifikacijos planais.
Vadovybės permainos ir SRT atgaivinimas
Ankstesniais šiais metais Tim Kuniskis grįžo vadovauti Ram ir perėmė priežiūrą bei atsakomybę už Stellantis JAV prekės ženklus. Vienas iš pirmųjų jo veiksmų buvo atkurti SRT (Street & Racing Technology) padalinį — ženklas, kad Stellantis siekia atgaivinti susidomėjimą našumu per visą pikapų ir visureigių asortimentą. CEO Antonio Filosa sustiprino šią žinią per finansinių rezultatų skambutį, teigdamas, jog Ram kitais mėnesiais paskelbs apie du skirtingus SRT modelius, kiekvieną orientuotą į skirtingus pirkėjų poreikius ir naudojimo atvejus. Tai nėra vien tik marketinginis gestas: struktūriniai sprendimai, gamybos planavimas ir inžineriniai resursai turi būti sutelkti, kad tokie modeliai būtų konkurencingi ir technologiškai tvirti.

Kaip Filosa pažymėjo paskambinime: "Ram dar labiau demonstruos savo įprastinę aistrą su dviem naujais SRT našumo produktais, kurie bus atskleisti artimiausiais mėnesiais, kiekvienas turintis visiškai skirtingas vertės pasiūlas." Ši citata atspindi ne tik entuziazmą dėl produktų, bet ir strateginį tikslą padidinti prekės ženklo patrauklumą skirtingoms vartotojų grupėms — nuo entuziastų, ieškančių ekstremalaus tiesinio pagreičio, iki praktiškų pirkėjų, kuriems reikalingas kombinacija tarp vilkimo, gebėjimų ir sportiško valdymo.
Kur šie nauji SRT modeliai dera į Stellantis planus
Šie du būsimi SRT variantai yra dalis daugiamečio produktų impulso, kuris prasideda nuo garsių modelių, tokių kaip 2026 m. Dodge Durango SRT Hellcat. Stellantis prezentacijoje nurodoma planas pristatyti kelis SRT produktus iki 2030 metų, kas signalizuoja nuoseklų ir ilgalaikį įsipareigojimą išlaikyti našumo versijas per kelis prekės ženklus. Tai strategija, kuri, remiantis pranešimais ir rinkos analizėmis, siekia sukurti portfelį, apimantį įvairius segmentus: nuo visureigių ir šeimyniškų SUV iki pilnaverčių bedrock-lygio pikapų ir sportiškesnių, našumui optimizuotų modelių.
Reikšmingas kontekstas:
- 2026 m. Dodge Durango SRT Hellcat bus vienas iš pirmųjų žinomų įėjimų į šią naują bangą, atkreipiant dėmesį į Hellcat palikimą ir aukštos specifikacijos „hot-utility“ klasę.
- Ram jau paskelbė apie 5.7 litrų Hemi V-8 grąžinimą kaip pasirinkimą 2026 Ram 1500 modelyje, kas suteikia galimybę entuziastams vėl įsigyti tradicinį V-8 su klasikiniu garsu ir sukimo momentu, svarbiu tempiamajai jėgai ir visureigių dinamikai.
- Stellantis taip pat neseniai pristatė Hurricane 4 Turbo variklį — 2.0 l turbo keturių cilindrų agregatą, išvystantį apie 324 arklio galias, kas rodo, kad kompanija balansuoja efektyvių mažesnių variklių kūrimą ir išlaiko V-8 našumą kaip svarbią pasirinkimo galimybę.
Ar V-8 varikliai maitins naujus SRT modelius?
Atsižvelgiant į Ram 5.7L Hemi sugrąžinimą ir užuominas, kad TRX vardas galėtų sugrįžti ateityje, tikėtina, kad bent vienas iš naujų SRT modelių bus orientuotas į V-8 galią. Kuniskis pripažino praeities klaidas, kai V-8 variantai buvo nustumti į antrą planą, ir prognozuoja, kad Hemi sudarys daugiau nei 25 % Ram 1500 pardavimų dalies tam tikrais segmentais. Nors Stellantis, atrodo, nedarbina visiškai naujų V-8 šeimų kūrimui, kompanija adaptuoja esamus variklius, kad jie veiktų su naujesnėmis STLA platformomis — tai apima elektronikos atnaujinimus, suderinimą su transmisijomis, šilumos valdymą ir emisijų kontrolę, kad atitiktų griežtesnius standartus ir tuo pačiu išlaikytų tradicinį V-8 pojūtį.

Ką tikėtis iš naujų SRT modelių
Tikslios specifikacijos ir kėbulo stiliai kol kas lieka konfidencialūs, tačiau pranešimai rodo du SRT produktus su skirtingomis rinkos pozicijomis — pavyzdžiui, vienas modelis gali būti skirtas grynajai tiesinio pagreičio galiai (pagalvokite apie Hellcat kilmės našumą), o kitas gali sietis su universalesne koncepcija: derinti gebėjimą tempi, važiuoti bekelėje ir pasiūlyti sportiškai sureguliuotą pakabą bei valdymą, kad tenkintų sunkesnius praktinius poreikius pikapų pirkėjams. Be to, galima tikėtis, kad SRT versijos išlaikys akcentą į estetinius sprendimus: agresyvesnę išorinę dizaino kalbą, išskirtinius SRT ženkliukus, aerodinaminius papildymus ir pritaikytą interjerą su sportinėmis sėdynėmis, specifine apdaila ir technologijomis, orientuotomis į vairuotojo patirtį.
Galimos charakteristikos:
- Hemi V-8 arba Hellcat kilmės galingumo variantas kaip viena iš galimybių;
- Sportiškai sureguliuota pakaba, pritaikyta stabiliam valdymui didesnėmis apkrovomis ir greičiu;
- Stiprintos stabdžių sistemos, skirtos didesniam šilumos ir apkrovos valdymui intensyvaus važiavimo metu;
- Išskirtinis dizainas su SRT specifiniais interjero akcentais, medžiagomis ir apdailos detalėmis;
- Galimybės pritaikyti vilkimo ir off-road paketams, priklausomai nuo modelio orientacijos.
Kodėl tai svarbu
Stellantis sugrįžimas prie veiklos, orientuotos į našumo vidaus degimo variklius, vyksta tuo pačiu metu, kai elektrinių transporto priemonių (EV) įsisavinimas ir paklausos dinamikos vystosi. Nors EV rinkos dalis auga, daugeliui pirkėjų vis dar prioritetas lieka vilkimo galimybė, bekelės našumas ar tradicinis V-8 skambesys ir sukimo momentas — ypač komerciniams ir mišriems vartotojams, kurie naudoja pikapus darbui ir laisvalaikiui. Ram SRT atgaivinimas yra strategiška pastanga susigrąžinti ir stimuliuoti šį branduolinį klientų segmentą, pasiūlant aukšto našumo pasirinkimus, kurie konkuruoja su kitų gamintojų pasiūlymais ir tuo pat metu išlaiko prekės ženklo tapatybę.
Pagrindiniai akcentai:
- Du SRT modeliai bus pristatyti per artimiausius mėnesius — tai trumpalaikis planas, orientuotas į rinkos reakciją ir entuziastų susidomėjimą;
- Hemi V-8 sugrįžimas signalizuoja didesnį dėmesį vidaus degimo varikliams (ICE) kartu su elektrifikacijos strategija;
- Planuojama keletas SRT produktų iki 2030 m., kas rodo ilgalaikį įsipareigojimą kuriant prestižines našumo versijas per kelis prekės ženklus.
Tikėtina, kad oficialūs duomenys — kainos, variklių parinktys, perdavimo sistemos (automatinės transmisijos, galimi diferencių sprendimai), ir pristatymo tvarkaraštis — bus paskelbti, kai Stellantis ir Ram suorganizuos suplanuotus atskleidimus. Entuziastams, kurie trokšta didelės galios pikapų ir SUV, artimiausi metai turėtų atnešti įdomių naujienų bei aiškų prekės ženklo grįžimą prie našumo filosofijos. Tokie modeliai taip pat suteiks galimybę aftermarket bendruomenei ir lenktynių entuziastams toliau vystyti modifikacijas ir priedus, kurie dar labiau išryškins SRT charakterį.
Techninė ir rinkos perspektyva: inžineriniai sprendimai, reikalingi įvesti galingus V-8 variklius į šiuolaikines platformas, reikalauja ne tik mechaninių pakeitimų — stiprinamos aušinimo sistemos, atnaujinami transmisijų valdymo algoritmai, integruojama pažangi elektroninė valdymo įranga ir atnaujinama išmetimo kontrolė, kad būtų laikomasi griežtų emisijų reikalavimų. Be to, dizaino komandos dažnai dirba su aerodinaminėmis priemonėmis ir svorio paskirstymo optimizavimu, kad našumo modeliai išlaikytų valdymo stabilumą aukštose apkrovose. Rinkodaros ir pardavimų poskyriai tuo tarpu analizuoja vartotojų profilius, konkurencinę aplinką (pvz., Ford Raptor, Chevrolet ZR2 variacijas) ir kainodaros strategijas, kad tinkamai pozicionuotų SRT modelius tiek masinės rinkos, tiek premium segmentuose.
Išvada: nors detalių dar nėra gausu, Ram ir Stellantis žingsniai aiškiai rodo, kad našumas ir V-8 tradicija liks svarbi produkto strategijos dalis artimiausiais metais. Dėl to rinkos stebėtojai, potencialūs pirkėjai ir automobilių entuziastai turėtų stebėti oficialius atskleidimus, kurie suteiks daugiau informacijos apie technines charakteristikas, kainas ir prieinamumą.
Šaltinis: motor1
Komentarai
turbo_mk
Ram su SRT planu tikrai žavi, bet V8 grįžimas – ar tai dar turi vietos šiuolaikiniam ICE balansui? lauksiu kainų, pristatymo datų ir kaip jie sueis su EV planais
Palikite komentarą