2026 metų „Dodge Charger Scat Pack Sixpack“: galingiausias ICE raumenų automobilis už priimtiną kainą | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
2026 metų „Dodge Charger Scat Pack Sixpack“: galingiausias ICE raumenų automobilis už priimtiną kainą

2026 metų „Dodge Charger Scat Pack Sixpack“: galingiausias ICE raumenų automobilis už priimtiną kainą

2025-08-09
0 Komentarai Simona Vaičiulytė

6 Minutės

Įžanga: „ICE Charger“ sugrįžta ir yra nusiteikęs rimtai

Naujosios kartos „Dodge Charger“ su vidaus degimo varikliu pagaliau pristatytas. Į sceną grįžta „Sixpack Scat Pack“, pasižymintis didelio našumo, dviem turbokompresoriais komplektuotu varikliu, generuojančiu net iki 550 AG ir pretenduojančiu į galingiausio automobilio iki 55 000 JAV dolerių titulą. Tiems entuziastams, kurie pasigedo HEMI V8 arba skeptiškai vertino elektrifikacijos kryptį, šis „Charger“ modelis yra „Dodge“ bandymas atkurti pasitikėjimą ir sugrąžinti tikro raumenų automobilio jaudulį.

Rinkos kontekstas: kodėl šis „Charger“ svarbus

„Dodge“ susidūrė su kritika, kai nutraukė ankstesnių „Charger“ bei „Challenger“ modelių gamybą ir vietoj jų pristatė modelį su elektrine pavara. „Charger Daytona EV“ su 670 AG „Scat Pack“ versija išsiskyrė galia, tačiau daliai pirkėjų ir entuziastų, kritiškai vertinančių sintetinį išmetimo garsą, elektrinis modelis nepaliko įspūdžio. 2025 metų pardavimų duomenys rodo, kad EV modelis sunkiai lenkia jau nutrauktus benzininius modelius, todėl „Dodge“ žengė žingsnį į greitesnę ICE alternatyvos gamybą. 2026 metų „Charger Scat Pack“ – benzinu varomas flagmanas, sukurtas tiems, kurie ilgisi autentiško raumenų automobilio potyrių.

Variklis ir dinamika

Variklio pasirinkimai ir galia

Naujas 2026 metų „Dodge Charger Scat Pack“ siūlomas dviejų galios versijų. Standartinio Sixpack (S.O.) variklio galia – 420 AG ir 635 Nm sukimo momentas. „High Output“ (H.O.) Sixpack siūlo įspūdingus 550 AG ir 720 Nm. Abu modeliai komplektuojami su dviem turbokompresoriais turinčiu 3.0 l „Hurricane“ eilės šešių cilindrų varikliu (Garrett GT2054 turbinos), su maksimaliu 2 barų slėgiu.

Vidiniai komponentai ir sukimo momentas

Po anglies pluošto dizaino gaubtu slepiasi kalto plieno komponentai, alyvos srove aušinami kalto aliuminio stūmokliai ir sustiprintas aliuminio blokas. Variklis sureguliuotas taip, kad beveik 90% maksimalios traukos būtų pasiekiama jau nuo 2 500 aps./min., užtikrinant stiprų startą ir naudingą galią kasdieniam vairavimui ir pagreičiui.

Pagreitis, maksimalus greitis ir transmisija

H.O. Sixpack ketvirtis mylios įveikia per maždaug 12,2 sek., o didžiausias greitis siekia apie 285 km/h. Standartinė visų varančiųjų ratų pavara padeda užtikrinti geresnį sukibimą, o „on-demand“ galinė pavara skirta driftui, galingiems startams ir klasikinio raumenų automobilio pojūčiui. Tokios technologijos kaip „Launch Control“ ir „Line Lock“ leidžia atlikti kontroliuojamus startus ir „burnout’us“ užtikrintai.

Važiavimo savybės, važiuoklė ir stabdžiai

Pakaba ir dinamika

„Dodge“ pertvarkė „Charger“ konstrukciją: priekyje įrengta kalto aliuminio daugiataškė pakaba, gale – pilnai nepriklausoma keturių jungčių sistema. Tai, gamintojo teigimu, pagerino valdymą posūkiuose net iki 25% lyginant su ankstesne karta, užtikrinant geresnį automobilio stabilumą tiek trasoje, tiek kelyje.

Stabdžiai ir transmisija

Įspūdingo dydžio ventiliuojami diskai su Brembo šešių stūmoklių priekyje ir keturių stūmoklių gale suportais užtikrina efektyvų, ilgaamžį stabdymą. Elektroninė stabdžių sistema „Brake-by-Wire eBoost“ pritaiko pedalo jautrumą pagal vairavimo režimą. Riboto praslydimo diferencialas padeda suvaldyti galią startuojant, išryškindamas dvigubą „Charger“ paskirtį: tiesios linijos sprintus ir užtikrintą valdymą.

Dizainas ir eksterjeras

Visi „Sixpack Charger“ modeliai pasižymi išskirtinai agresyvia išvaizda – „Dodge“ teigia, kad tai plačiausias serijinio gamybos kėbulas rinkoje. „Scat Pack H.O.“ išsiskiria unikalia variklio gaubto konstrukcija, padidintomis grotelių angomis oro pralaidumui ir įspaustu užrašu „CHARGER“ gale. Standartiškai montuojamas blizgaus juodo atspalvio spoileris, 20 colių „Diamond Cut Luster“ ratlankiai bei galima rinktis platesnes padangas, tam, kas siekia dar didesnio sukibimo trasoje. Aštuoni gamykliniai dažai apima tokias spalvas kaip „Green Machine“, „White Knuckle“, „Bludicrous“ ar „Redeye“. „Fratzog“ emblema matoma ratlankių centruose ir apšviestuose priekinės bei galinės dalies ženkleliuose.

Interjeras, technologijos ir komfortas

Salonas suderina retro motyvus ir modernias technologijas. Standarte – 10,25 colių skaitmeninis prietaisų skydelis bei 12,3 colio centrinis lietimui jautrus ekranas, pasuktas vairuotojo link. „Plus“ paketą rinkdamiesi gausite didesnį 16 colių ekraną ir „Attitude Adjustment“ apšvietimą, siūlantį 64 spalvas ir reaguojantį į vairavimo režimo keitimą ar variklio užvedimą. Grįžta „Performance Pages“ sistema, pateikianti vairavimo telemetrijos duomenis – G-jėgas, pagreičio laikus ir kitą entuziastams svarbią informaciją.

Salone galima rinktis juodą arba „Demonic Red“ Nappa odą, siūlomi anglies pluošto ir „Alcantara“ paketai. Nepaisant „coupe“ tipo silueto, „Charger“ išsaugo praktiškumą: uždara bagažinės koncepcija užtikrina erdviausią salono tūrį tarp analogiškų modelių, o bagažinės talpa gali siekti iki 1 059 litrų (sulanksčius galines sėdynes).

Vairavimo režimai, AWD sistema ir kuro ekonomija

Galimi penki važiavimo režimai: „Auto“, „Eco“, „Wet/Snow“, „Sport“ ir „Custom“. Kiekvienas iš jų keičia akceleratoriaus jautrumą, pavarų dėžės logiką, vairavimo pojūtį ir aktyvaus išmetimo sistemos veikimą. „Eco“ režimas nuslopina garsą ir mažina degalų sąnaudas, o „Sport“ – atidaro išmetimo vožtuvus, leisdamas pilnai mėgautis šešių cilindrų garsais.

Visų varančių ratų pavara komplektuojama su „Front-Axle Disconnect“, kuri kasdieniam važiavimui atjungia priekinę ašį, taip taupant degalus, tačiau gali akimirksniu prisijungti, prireikus papildomos traukos. Šis balansas tarp našumo ir efektyvumo leidžia „Charger Sixpack“ būti puikiu kasdienio ir sportinio automobilio pasirinkimu.

Saugumas ir pagalbos sistemos

2026 metų „Charger“ standartinėje komplektacijoje turi visą pažangių pagalbos vairuotojui sistemų rinkinį: įspėjimą apie susidūrimą priekyje, automatinį avarinį stabdymą, aklosios zonos stebėjimą, eismo juostų palaikymą, adaptyvią kruizo kontrolę ir kelio ženklų atpažinimą. Papildomos įrangos paketai siūlo 360° vaizdo kamerą, borto stebėjimo kameras bei aklosios zonos vaizdą per centrinį ekraną, taip pagerindami matomumą sudėtingose miesto ar didelio greičio situacijose.

Komplektacijos, kainodara ir prekyba

„Sixpack“ linijos kainų pozicionavimas itin konkurencingas: 2026 metų „Dodge Charger Sixpack R/T“ (S.O., 420 AG) kainuos nuo 49 995 JAV dolerių, o „Scat Pack H.O.“ (550 AG) prasidės nuo 54 995 JAV dolerių (be paskirties mokesčio). Galima rinktis su dviem arba keturiomis durimis – sedano versija kainuos apie 2 000 JAV dolerių brangiau. Užsakymai „Scat Pack“ prasidės nuo 2025 m. rugpjūčio 13 d., dvidurės versijos pasieks salonus metų pabaigoje, keturdurės – 2026 m. Kiekvienas „Scat Pack“ pirkėjas gaus vienos dienos sportinio vairavimo mokymus „Radford Racing School“, pabrėžiančius „Dodge“ orientaciją į tikrą vairavimo malonumą.

Palyginimas: ICE Scat Pack, Charger Daytona EV ir prarastas HEMI V8

Nors „Charger Daytona EV“ išsiskyrė 670 AG galia, daugelis klientų teigė, kad jam trūksta benzininio V8 emocinio polėkio. Kritikai išryškino, kad tokie sprendimai kaip „Fratzonic Chambered Exhaust“ nepakeičia tikro V8 garso autentiškumo. Nors „Hurricane“ eilinis šešių cilindrų nėra HEMI V8, tačiau ICE „Scat Pack“ siūlo tikrą mechaninį garsą ir apčiuopiamą sukimo momentą – tai, ką vertina tikri raumenų automobilių entuziastai. Atsiradus naujai lyderystei Stellantis grupėje, daugėja nuomonių, kad HEMI gali būti dar sugrąžintas ateityje.

Rinkos pozicionavimas ir apibendrinimas

Už savo kainą – 550 AG „Scat Pack“ tampa išskirtiniu pasirinkimu: ICE varomas raumenų automobilis už konkurencingą sumą siūlo autentišką variklio charakterį ir našumą. Modelis skirtas tiems, kurie vertina tiek tiesiųjų rungčių greitį, tiek valdymo kokybę bei modernaus automobilio komfortą. Elektrifikacijos šalininkams „Dodge“ siūlo „Charger Daytona Scat Pack EV“ su 670 AG už 59 995 JAV dolerių (galingiausias modelis iki 60 000 JAV dolerių), tačiau naujasis ICE „Charger“ – patrauklus pasirinkimas tradicinių raumenų automobilio gerbėjams ir automobilių grynumo puoselėtojams.

Trumpai tariant, 2026 metų „Dodge Charger Scat Pack Sixpack“ – tai „Dodge“ atsakas kritikai ir klientams, norintiems tikro raumenų automobilio su mechaniniu charakteriu. Įspūdinga galia, naujos važiuoklės sprendimai, Brembo stabdžiai, pasirenkama AWD sistema ir autentiškas degimo garso takas – viskas, kas gali vėl sujungti „Dodge“ su ištikimiausiais našumo entuziastais.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą