3 Minutės
Kelionė į 2006 metų tiuningo parodą Rygoje
Grįžtame į 2006 metus ir prisimename „Autoexotica and Autoexclusive“ parodą Rygoje, Latvijoje. Tais metais tiuningo mados Baltijos šalyse buvo panašios: ryškios kėbulo modifikacijos, žemintas pakabas ir išraiškingi ratlankiai. Daug kas tada atrodė egzotiškai – ir tai iš dalies išlieka iki šiol. Paroda suteikė progą pamatyti ir Lietuvos automobilius bei Lietuvos tiuningo scenos darbus.

Parodos žvaigždė: Koenigsegg CCX
Renginio ryškiausia egzotika buvo švediškas superautomobilis Koenigsegg CCX, kuris 2006 m. jau buvo pasaulyje pristatytas Ženevos automobilių parodoje. CCX tąkart traukė lankytojų žvilgsnius kaip vienas iš galingiausių eksponatų.

Specifikacijos
Koenigsegg CCX techninės charakteristikos: 4,7 l V8 variklis, 817 AG ir 920 Nm sukimo momentas. Maksimalus greitis siekia apie 395 km/h, o pagreitis iki 100 km/h – tik 3,2 sek. Šių retų automobilių pagaminta vos apie 49 vienetai, tad CCX pozicionuojamas kaip ribotos gamybos superautomobilis.

Dizainas ir inžinerija
CCX dizainas pasižymi aerodinamiškais kontūrais ir sportiška proporcija, būdingais superautomobiliams. Anglies pluošto komponentai ir žemai stovinti kėbulo linija pabrėžia ekskliuzyvumą ir techninį meistriškumą, dėl ko automobilis atrodė itin moderniai net 2006 m.

Vairavimo charakteris ir našumas
Su 817 AG ir 920 Nm CCX pasižymi dramatišku pagreičiu ir aukštu maksimalų greitį; tai leidžia jį lyginti su kitais to laikotarpio superautomobiliais. Parodoje matyti rezultatai akcentavo, kad tai — ne tik prabangus aksesuaras, bet ir automobilis, sukurtas sportiniam našumui.

Rinkos pozicija ir palyginimai
Koenigsegg CCX rinkoje vertinamas kaip alternatyva Ferrari ar Lamborghini – bet dar retesnis ir labiau orientuotas į inžinerinę novatoriškumą. Lyginant su įprastais tiuningo automobiliais parodoje, CCX stovi atskirai: tai gamyklinis superautomobilis, o ne masiškai modifikuotas miesto „show car“.

Nostalgija ir tiuningo mados pokyčiai
Tų metų tiuningo mados dabar kartais kelia šypseną, tačiau parodos atmosfera ir eksponatai išlieka vertingi prisiminimams. Baltijos regiono automobilių entuziastai galėjo pamatyti tiek vietinių projektų, tiek tarptautines egzotikas – nuo netradicinių kėbulų sprendimų iki aukštos klasės superautomobilių, tokių kaip CCX.
Apibendrinant: 2006 m. Rygoje vykusi paroda atspindėjo tuo metu populiarias automobilių modifikacijos tendencijas ir suteikė galimybę susidurti su tikra superautomobilių egzotika. Daugeliui entuziastų tai liko įsimintinas susitikimas su Koenigsegg ir kitais unikalais eksponatais.
Šaltinis: 98
Palikite komentarą