3 Minutės
Kas įvyko: federalinis tyrimas dėl Ford Flex B statramsčio apdailos
Jungtinėse Valstijose keli 2019 metų Ford Flex savininkai pranešė apie plastikinės B statramsčio apdailos atsilaisvinimą ir galimą nukritimą važiuojant, ypač dideliu greičiu autostradoje. Šie vartotojų nusiskundimai paskatino Nacionalinę kelių eismo saugos administraciją (NHTSA) inicijuoti pirminį tyrimą per Defektų tyrimo skyrių (ODI), siekiant nustatyti šio defekto mastą ir galimą pavojų eismo saugumui.
Fiksuoti atvejai ir saugumo rizika
ODI ataskaitoje minima bent viena situacija, kai atsiskyrusi B statramsčio apdailos detalė pataikė į paskui važiuojančią transporto priemonę. Tai pabrėžia antrinių avarijų ar žalos dėl keliuose esančių šiukšlių riziką. Nors panašių skundų buvo sulaukta ir dėl 2016–2018 metų Flex modelių, dabartinis tyrimas orientuotas į 2019 metų Ford Flex, nes būtent šio modelio problemų atvejų skaičius yra ženkliai didesnis. Skaičiuojama, kad tyrimui gali būti priskirtos maždaug 35 950 vienetų JAV.
Tolimesni NHTSA veiksmai
Pirminės analizės metu tyrėjai vertins apdailos nukritimo dėsningumus, lygins 2016–2018 ir 2019 metų Flex modelius, siekdami nustatyti galimus skirtumus konstrukcijoje, gamyboje ar surinkime, kurie galėtų paaiškinti skundų dažnumą. Nustačius defektą, NHTSA gali pareikalauti Ford atlikti privalomą atšaukimą arba kitus korekcinius veiksmus dėl B statramsčio apdailos problemos.
Susiję atšaukimai ir platesnis kontekstas
Visai neseniai Ford paskelbė apie beveik 400 000 2016–2017 metų Explorer modelių atšaukimą dėl panašios rizikos – vairuotojo ir keleivio B statramsčio apdailos galėjo atsiskirti važiuojant. Šis atšaukimas pabrėžia, kokią grėsmę keliui laisvai pritvirtintos išorinės apdailos detalės bei sudaro precedentą reguliavimo veiksmams, jei Flex tyrimas patvirtins sisteminį defektą.
Automobilio ypatybės, dizainas ir našumas
Ford Flex yra išskirtinio, kampuoto dizaino trijų eilių krosoveris/universalas, pasižymintis erdvumu, lankstumu sėdynių konfigūracijose ir ilgu stogu. 2019 metų Flex dažniausiai komplektuojami su V6 varikliais (tiek atmosferiniu, tiek su EcoBoost turbokompresoriumi aukštesnėse komplektacijose), siūloma visų varomųjų ratų pavara ir automatinė pavarų dėžė. Pagrindinis Flex dėmesys – keleivių patogumas, bagažo universalumas ir saugumas važiuojant didesniu greičiu, o ne sportiškumas.

Dizainas ir pozicionavimas rinkoje
Ford Flex užima tarpinę vietą tarp didesnių visureigių ir tradicinių minivenų, orientuojasi į ieškančius unikalios išvaizdos, praktiško vidaus ir šeimai pritaikytų funkcijų. Lyginant su dauguma vidutinio dydžio SUV, Flex labiau siekia patogios, automobilio tipo važiavimo patirties, o ne bekelės galimybių, o aukštesnių komplektacijų modeliuose siūlomi galingesni varikliai.
Ką turėtų daryti savininkai
2019 metų Ford Flex savininkams rekomenduojama reguliariai tikrinti B statramsčio apdailos tvirtumą, papildomai pritvirtinti, jei yra atsilaisvinusių detalių, bei pranešti apie incidentus NHTSA.gov ir Ford atstovybei. Taip pat pravartu fiksuoti apdailos nukritimo atvejus nuotraukomis ir išsaugoti dokumentaciją, sekti Ford oficialius pranešimus ir NHTSA tyrimo eigą dėl galimų atšaukimų.
Šaltinis: carscoops
Palikite komentarą