3 Minutės
Apžvalga: Sugrįžtantis pažįstamas elektromobilis
Chevrolet pristatė pirmuosius 2027 metų „Bolt“ anonsus, o naujausios šnipų nuotraukos leidžia pažvelgti į beveik nesklandytą gamybinį modelį. Naujasis „Bolt“ nėra visiškai nauja versija – tai atnaujintas, iš dalies perdarytas „Bolt EUV“ modelis. Pirkėjams ir elektromobilių entuziastams, ieškantiems kompaktiško elektrinio krosoverio, Chevrolet siūlo racionalų sprendimą: evoliucinius dizaino pokyčius, atnaujintą įkrovimo įrangą ir išlaikomą dėmesį kainos ir vertės santykiui.
Dizaino pokyčiai: subtilūs, bet išraiškingesni
Eksterjeras
Iš pirmo žvilgsnio siluetas išlieka atpažįstamas ir primena ankstesnį „Bolt EUV“. Priekyje Chevrolet įdiegė drąsesnį veido dizainą – su X formos akcentu ir nauja oro įsiurbimo anga su korinio rašto grotelių elementais, keičiančiais anksčiau naudotas horizontaliąsias groteles. Priekinė dalis tapo švelnesnė, o firminio „bowtie“ logotipo ženkliukas – mažesnis. Žibintai modernizuoti, kad automobilio išvaizda būtų švaresnė ir šiuolaikiškesnė.
Šonuose matysime naujus ratlankių dizainus bei šiek tiek atnaujintą apsaugą, tačiau bendras siluetas išlieka artimas 2022 metų modeliui. Gale išlaikytos ankstesnio modelio bagažinės durys ir spoileris, tačiau galiniai žibintai ir bamperis atnaujinti – siauresni atšvaitai, papildomi dažymo akcentai ir juodos geometrinės detalės prideda prabangos pojūtį.

Platforma, baterija ir įkrovimas
2027 m. „Bolt“ bus gaminamas ant GM BEV2 platformos, o gamybos pradžioje bus naudojamos CATL tiekiamos ličio geležies fosfato (LFP) baterijų celės. GM pažymi, kad šios LFP baterijos yra laikinas sprendimas dviem metams, kol pradės plėstis baterijų gamyba JAV. Chevrolet taip pat patvirtino, kad naujasis „Bolt“ turės NACS įkrovimo lizdą, atitinkantį populiarų Šiaurės Amerikos greitojo įkrovimo standartą.
Techniniai duomenys ir nuvažiuojamas atstumas
Chevrolet kol kas nepaskelbė oficialių 2027 metų modelio agregatų duomenų, tačiau 2023 metų „Bolt EUV“ pateikia gerą orientyrą: 65 kWh talpos baterija, priekyje sumontuotas elektrinis variklis su maždaug 200 AG (149 kW / 203 PS) ir 360 Nm sukimo momentu, EPA vertinimu – apie 398 km (247 mylių) nuvažiuojamas atstumas. Galima tikėtis nežymių patobulinimų efektyvumo srityje, tačiau esminių pokyčių galios ar nuotolio srityje nenumatoma.
Rinkos pozicionavimas ir kaina
Chevrolet ir toliau Bolt pozicionuoja kaip pigiausią savo elektromobilį, esantį žemiau Equinox EV modelio. „Equinox EV“ pradinė kaina – nuo 33 600 JAV dolerių (neskaitant 1 395 dol. pristatymo mokesčio), tad „Bolt“ bus dar labiau prieinamas pagrindiniam pirkėjui, norinčiam rinktis elektrinę transporto priemonę už prieinamą kainą.

Palyginimas su konkurentais
Lyginant su Equinox EV ir naujesnėmis BEV platformomis, 2027 metų Bolt – vertę orientuotas pasirinkimas: kompaktiškesnis, lengvesnis ir orientuotas į vartotoją, kuriam svarbi kaina ir praktiškumas, o ne maksimali rida ar prabangos įranga. Lyginant su ankstesniu Bolt EUV, 2027 metų modelis pasižymi vizualiais ir funkcijų patobulinimais, tačiau nėra iš pagrindų atnaujintas technologiškai.
Galutinis verdiktas
Jei anksčiau patiko „Bolt EUV“, naujasis 2027 metų modelis taip pat nesvetimas, tačiau šiek tiek atnaujintas ir modernesnis. Svarbiausi pardavimo akcentai: prieinama kaina, išbandyta BEV2 platforma, LFP baterijos iš CATL, suderinamumas su NACS įkrovimo standartu. Daugiau oficialios informacijos apie techninius duomenis ir kainas Chevrolet turėtų paskelbti artimiausiais mėnesiais.
Šaltinis: carscoops

Komentarai