Elektrinis Land Rover Defender 110: ECD Project Powder Keg restomodas

Komentarai
Elektrinis Land Rover Defender 110: ECD Project Powder Keg restomodas

3 Minutės

Apžvalga

ECD Automotive projektas Powder Keg iš pirmo žvilgsnio atrodo kaip klasikinis Land Rover Defender 110 restomodas – kol neįsibėgėji. Po išlaikytu legendiniu kėbulu ECD pakeitė originalią vidaus degimo jėgainę visiškai elektrine sistema. Taip atkuriamas Defender išsaugo savo ikonišką visureigio siluetą, tačiau suteikia momentinį elektrinį sukimo momentą ir itin tylų veikimą.

Techninės charakteristikos

Jėgainė ir baterija

ECD sukurtas Electric Direct EV elektrinis variklio blokas keičia benziną naudojantį variklį 84 kWh baterijos paketu, kuris derinamas su apie 300 AG galingumo elektriniu varikliu (499 Nm arba 368 lb-ft sukimo momentas). Konversija leidžia pasirinkti dvi arba keturias varančias ašis, todėl Defender nepraranda savo bekelės savybių.

Nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimas

Vieno įkrovimo metu nuvažiuojamas atstumas siekia iki 322 km (apie 200 mylių), todėl šis restomodas puikiai tiks trumpoms išvykoms arba kasdieniam miesto važinėjimui. Greitas įkrovimas nuo 10 iki 80 procentų užtrunka mažiau nei valandą, tad ilgesnių kelionių metu, esant tinkamai infrastruktūrai, įkrauti akumuliatorių nebus sudėtinga.

Dizainas ir eksterjeras

Iš išorės Powder Keg išlaiko visas klasikinio Defender bruožus: kvadratinės proporcijos, masyvi stogo linija ir ryškūs ratų arkų išplatėjimai. Tik subtilūs išorės pokyčiai, pavyzdžiui, išnykę išmetimo vamzdžiai, užsimena apie elektrinę modifikaciją. Bonatti Grey spalva su Shadow Black akcentais sukuria šiuolaikišką, grėsmingą įvaizdį. Praktiški visureigio patobulinimai: šešiataškis išorinis saugos lankas, sustiprintas A formos priekinis buferis su Warn gervė, ant stogo sumontuoti LED žibintai, plieninis galinis buferis, papildomas apšvietimas gale ir atsarginio rato laikiklis.

Interjeras ir komfortas

Salone ECD sujungia šiuolaikinius sprendimus su klasikiniu Defender stiliumi. Recaro Orthoped sėdynės, aptrauktos Veluto Pelle oda, suteikia didesnį komfortą ilgose kelionėse ir sunkiai įveikiamuose keliuose. Taip pat įrengtas Exmoor Evander vairas, individualūs prietaisų skydeliai, aliuminio apdaila ir integruota moderni infotainment sistema su navigacija ir medijos valdymu.

Važiavimo savybės ir bekelės galimybės

Dėl momentinio elektrinio sukimo momento ir pasirinkimo tarp 2WD/4WD elektrizuotas Defender išlaiko puikias pravažumo galimybes. Sklandžią akceleraciją ir tylų darbą papildo 300 AG bei 499 Nm galios, todėl automobilis puikiai tiks bekelei ir sudėtingiems iššūkiams. Tačiau ribotas nuvažiuojamas atstumas reikalauja apgalvoti įkrovimą ilgose ekspedicijose.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimas

ECD Project Powder Keg balansuoja tarp aukščiausios klasės restomodų ir individualizuotų elektrinių visureigių. Modelis orientuotas į pirkėjus, kurie vertina klasikinį Defender dizainą, aukštą kokybę ir elektrinės jėgainės privalumus. Lyginant su gamykliniais elektriniais SUV, šis Defender išskiria paveldą, kruopštų meistriškumą ir individualizavimą, o ne didelę nuvažiuojamą distanciją ar prieinamą kainą.

Išvada

Project Powder Keg skirtas automobilių entuziastams, vertinantiems autentiškumą ir naujausią elektromobilių technologiją viename pakete. Nors kaina dar neatskleista, bet kaip dažnai būna su individualiai kuriamais restomodais, tikėtina, reikės nemažų investicijų. Ieškantiems retro stiliaus Defender su tyliu, akimirksniu pasiekiamu elektriniu pajėgumu ir neišbarstytomis pravažumo savybėmis, ECD konversija yra išskirtinis, akį patraukiantis pasirinkimas.

Šaltinis: carscoops

Palikite komentarą

Komentarai