4 Minutės
CarExpert komanda Australijoje surengė įspūdingą greitėjimo dvikovą tarp dviejų išskirtinių šiuolaikinių superautomobilių: hibridinio Lamborghini Revuelto ir itin lengvo McLaren 765LT. Vietoje specialiai paruoštos dragstrip trasos buvo pasirinktas neužasfaltuotas aerodromas, o tai įnešė naują kintamąjį – dulkes ir sumažintą sukibimą, kuris turėjo lemiamos įtakos akceleracijos bei „roll“ lenktynių rezultatams.
Varžovai: jėgos agregatai, svoris ir pavaros schema
Lamborghini Revuelto (V12 PHEV) Revuelto – naujausias Lamborghini flagmanas su atmosferiniu V12 varikliu ir trijų elektrinių motorų hibridine sistema, išvystančia net apie 1001 AG. Šis itališkas superautomobilis turi visų varančiųjų ratų pavarą (AWD), todėl puikiai išnaudoja galią startuojant iš vietos. Nepaisant daugiau nei 1770 kg (sausasis svoris), hibridinė pavara užtikrina įspūdingą starto trauką ir didžiulį sukimo momentą vidutiniu greičiu.
McLaren 765LT (V8, itin lengvas superautomobilis) 765LT atspindi klasikines britiškų superautomobilių vertybes – centrinę, 4.0 l darbinio tūrio, dviejų turbinų V8 variklį (755 AG), galinių ratų pavarą (RWD) ir minimalų svorį. Lengviausioje komplektacijoje modelis sveria mažiau nei 1360 kg, todėl pasižymi puikiu galios ir svorio santykiu bei precizišku valdymu, ypač ant gerai paruošto paviršiaus.
Lenktynių sąlygos ir lemiami veiksniai
Teoriškai dvikova intrigavo: 1001 AG AWD hibridas prieš 755 AG itin lengvą RWD bolidą. Visgi dulkėtas oro uosto takas nepalankiai veikė 765LT galinius varomuosius ratus – esant prastam sukibimui, McLaren negalėjo iki galo išnaudoti galios startuose. Tuo tarpu Revuelto AWD sistema ir elektrinis sukimo momentas užpildė traukos spragas, užtikrindami ryškų pranašumą iš vietos.
Lenktynių rezultatai: startai iš vietos, „roll“ ir fiksuoti sprintai
CarExpert atliko keletą tiesioginių startų bei „roll“ lenktynių, siekdama patvirtinti rezultatus. Trys startai iš vietos aiškiai parodė Revuelto pranašumą – automobilis akimirksniu išsiverždavo į priekį, kol 765LT varginosi ieškodamas sukibimo. Net ir „roll“ lenktynėse, kurios mažina AWD sistemos naudą, Lamborghini didesnė galia ir elektrinis pastiprinimas padėjo atremti McLaren atakas. Nors skirtumas kiek sumažėjo važiuojant didesniu greičiu, jis vis tiek išliko akivaizdus.
Pagrindiniai matuoti parametrai: • 0–100 km/h – Revuelto: 3,00 s, 765LT: 3,54 s • 80–120 km/h – Revuelto: 1,33 s, 765LT: 1,39 s • 0–200 km/h – Revuelto: 8,02 s, 765LT: 7,98 s • Ketvirtis mylios – Revuelto: 10,18 s, 765LT: 10,43 s
Dizainas, dinamika ir pozicionavimas rinkoje
Lamborghini Revuelto žymi gamintojo posūkį link hibridinių hiperkautomobilių – išraiškingas dizainas, pažangios elektrifikuotos jėgos sistemos ir visų varančiųjų ratų pavara orientuota į maksimalią akceleraciją realiomis sąlygomis. Modelis skirtas tiems, kurie ieško ypatingo tiesiosios greičio, išskirtinumo ir drąsaus dizaino.
McLaren 765LT labiau skirtas sportinių automobilių entuziastams, vertinantiems lengvą konstrukciją, miklų valdymą ir ryškų V8 variklio pojūtį. Gamintojas pabrėžia trasinį charakterį ir vairuotojo įsitraukimą, o ne galutinę hibridinę akceleraciją.
Palyginimai ir praktinės išvados entuziastams
Jei svarbiausias kriterijus – greita ir pastovi akceleracija įvairiomis sąlygomis, AWD hibridas, kaip Revuelto, dažniausiai nugalės lengvesnį RWD superautomobilį startuojant iš vietos. Tačiau pageidaujantiems valdymo trasoje, žemesnio svorio ir „analoginio“ vairavimo jausmo – 765LT tebėra puikus pasirinkimas. Australijos aerodromo bandymai iliustruoja, kaip paviršiaus sukibimas, pavaros architektūra (AWD ar RWD) ir galios atidavimas (hibridinis sukimo momentas ar turbinos reakcija) lemia tikrus rezultatus.
Santrauka: Lamborghini Revuelto jėgos derinys – V12, elektromotoras ir AWD – užtikrino greitesnius 0–100 km/h bei ketvirčio mylios laikus dulkėtame aerodrome. McLaren 765LT demonstravo didesnį lengvumą ir aukštesnius galinius greičius, tačiau traukos trūkumas šioje aplinkoje nulėmė rezultatą.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą