4 Minutės
Apžvalga
USSV Hamba yra vienetinis, paramilitariškos stilistikos visureigis, sukurtas ant Ford F-150 važiuoklės. Šis kompaktinis dviejų durų pikapas apjungia pažįstamas Ford mechanines dalis su radikaliu, šarvuotąjį transportą primenančiu dizainu. Modelį sukūrė JAV Specialiųjų Transporto Priemonių kompanija (US Specialty Vehicles) – tie patys kūrėjai, kurių automobiliai pasirodė „Greiti ir įsiutę“ filmuose. Po viešo debiuto Barrett-Jackson aukcione, Hamba pastaruoju metu vėl pasirodė pardavimui Floridos automobilių salone. Originalios nuotraukos iš šaltinio išdėstytos autentiškomis vietomis bei formatais.
Techninės charakteristikos
Variklis ir transmisija
Po variklio gaubtu montuojamas patikimas 5,0 litrų atmosferinis V8, naudojamas naujuose Ford Mustang modeliuose. Jis išvysto apie 420 AG ir 570 Nm sukimo momentą, o galia perduodama per 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Nors pavarų dėžė ir variklis gerai žinomi automobilių entuziastams, dėl sunkios kėbulo konstrukcijos ši versija negali pasigirti sportinio automobilio įsibėgėjimu. Vis tik V8 skleidžiamas garsas – akivaizdus privalumas.

Važiuoklė, svoris ir išdėstymas
Nors pagrindui naudojama F-150 važiuoklė, Hamba yra kompaktiškesnė, dviejų durų pikapo versija. Pagamintos specialiai šiam modeliui kėbulo detalės, išskirtinių formų langų rėmai bei unikalūs galiniai žibintai padidina bendrą svorį – jis viršija standartinio F-150 masę. Dėl dviejų durų konfigūracijos ir unikalių modifikacijų galinė salono erdvė yra ribota.
Dizainas ir salonas
Išorės dizainas
Aggresyvus ir neįprastas išorės dizainas įkvėptas naikintuvų ir šarvuotų automobilių, o ne klasikinio pikapo ar SUV kalbos. Nestandartinės kėbulo detalės suteikia HAMBA kompaktišką, žemą profilį; kai kuriems stebėtojams dizainas atrodo šokiruojantis, kiti vertina ryškų išskirtinumą. Lyginant su tokiais šarvuotų automobilių gamintojais kaip Rezvani ar Dartz, Hamba atrodo žaliav, ne taip išbaigtai, tačiau išlieka ypatingai savita.

Salonų sprendimai ir medžiagos
Interjere išsaugota daug Ford F-150 elementų, tačiau USSV įrengė naujas, raudonai aptrauktas odines sėdynes, juodos odos durų apdailą su raudonomis siūlėmis bei Alcantara apdailos intarpus ant durų ir lubų. Moderniam informacijos ir pramogų valdymui įmontuota nauja Alpine garso sistema, pertrauktas ir vairas. Pašalinta centrinė priekinė konsolė dar kartą pabrėžia individualius sprendimus.

Važiavimo savybės ir dinamika
Mustang V8 variklis užtikrina stiprų sukimo momentą žemame bei vidutiniame sūkių diapazone, todėl automobilis generuoja įspūdingą garsą akceleracijos metu. Vis dėlto didelė masė ir specifinė aerodinamika reiškia, kad Hamba neatitinka tradicinio sportinio pikapo ar greituminio visureigio kategorijos – čia svarbiau galingas garsas ir praktiškas pravažiavimas, nei trasos greitis.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
USSV Hamba užima nišinę padėtį tarp kino rekvizitų egzotikos ir originalių šarvuotų visureigių. Kadangi pagamintas tik vienas egzempliorius, automobilis yra vertinamas kaip kolekcinė retenybė ir diskusijų objektas, o ne kasdienė transporto priemonė. Palyginus su kitais specializuotais gamintojais, Hamba yra eksperimentinis, gal kiek mažiau rafinuotas, tačiau itin išskirtinis.

Prieinamumas ir ištakos
Vienintelis Hamba buvo parduotas Barrett-Jackson aukcione, o vėliau pasiūlytas prekyboje, įskaitant ir skelbimą eBay už 79 000 JAV dolerių – pirkėjas taip ir neatsirado. Unikali rankų darbo gamyba, Ford Mustang V8 variklis ir nestandartinis dizainas šį visureigį daro patraukliu kolekcininkams ir automobilių entuziastams, vertinantiems unikalumą labiau nei prognozuojamą perpardavimo vertę.

Išvada
USSV Hamba nėra universalus pasirinkimas, tačiau automobilizmo gerbėjams, ieškantiems išskirtinumo, tai yra išraiškingas kūrybiškos modifikacijos pavyzdys. Ford pagrindas ir Mustang V8 variklis suteikia patikimumo šiam iš pažiūros ekscentriškiausiam pikapui, kurį tik galite sutikti.
Šaltinis: carscoops
            
                
Palikite komentarą