4 Minutės
T‑Roc sulaukia visiško perdizaino
Volkswagen užuomino apie visiškai naują T‑Roc prieš kitą mėnesį Miunchene vyksiantį debiutą, rodydamas, kad mažasis krosoveris patirs visišką perdizainavimą. Antros kartos modelis aiškiai skolinasi stilistinių elementų iš didesnio Tayron, tačiau išlaiko savitą tapatybę kaip kompaktiškas, krosoverio kėbulo variantas šalia Golf hečbeko. Užuominos vaizdai pabrėžia atnaujintą priekinių ir galinių žibintų paraštes ir užsimena apie anksčiau maskuotose prototipuose matytas viso pločio šviesos juostas.
Dizainas ir išorinės detalės
Artimą serijai koncepciją, parodytą Volkswagen, rėmina Hankook padangos ir ji demonstruoja atnaujintą priekinį vaizdą su tinklelio tipo grotelių raštu, kėbulo spalvos ratų apvadais ir santūrų stogo spoilerį — dizaino sprendimai, derinantys sportiškumą ir kasdienį praktiškumą. Nuotraukose aiškiai matyti naujos priekinės ir galinės žibintų grafikos elementai, o ankstesni prototipai rodė galimybę naudoti viso pločio LED apšvietimą, suteikiantį modernesnį įvaizdį.
Nuotrauka: cochespias1 / Instagram
Platformos ir pavarų strategija
Pranešama, kad 2026 m. T‑Roc bus statomas ant MQB Evo architektūros, bendrinamos su Tayron ir Golf modeliais. MQB Evo buvo projektuota galvojant apie elektrifikuotą našumą, todėl Volkswagen galės išplėsti T‑Roc variklių asortimentą. Tikėtina, kad bus įprasti benzininiai variantai su 1.0 ir 1.5 l TSI varikliais, turintys 48 voltų minkštojo hibrido pagalbą, o gandai nurodo į galimą naują pilno hibrido versiją, kurioje vidaus degimo variklį derins elektros variklis, varantis galinę ašį — panašiu principu kaip Toyota AWD‑e.
Visi varomi ratai, mechaninė pavarų dėžė ir dyzelis
Atrodo, kad Volkswagen planuoja perkelti šeštos kartos 4MOTION sistemą į naują T‑Roc: ji naudoja daugiasluoksnę sankabą galinei ašiai įjungti automatiškai arba per pasirenkamą važiavimo režimą. Kai kuriose rinkose dyzelinis variantas nebuvo visiškai atmestas, o Volkswagen gali palikti galimybę rankinei pavarų dėžei tam tikruose varikliuose. Plug‑in hibridas taip pat lieka galimybe, tačiau madingas T‑Roc kabrioletas negrįš dėl itin mažos paklausos.
Elektrinis T‑Roc: SSP ir ateities technologijos
Visiškai elektrinei versijai VW atsisako MQB Evo ir planuoja naudoti Scalable Systems Platform (SSP). SSP sukurta tiek elektriniams, tiek vidaus degimo varikliu varomiems automobiliams ir palaiko skirtingas baterijų chemijas (LFP, NMC, LMO), 800 voltų architektūrą itin greitam įkrovimui bei pažangias vairuotojo pagalbos sistemas — tai gali leisti ateities modeliuose pasiekti 4 lygio didelio lygio automatizaciją. Baterijų ir elektrinės pavaros plėtra reiškia, kad elektrinis T‑Roc užims vietą žemiau ID.4 Volkswagen elektriniame asortimente ir greičiausiai pasirodys kartu su kitos kartos elektriniu Golf — tikėtina 2028 arba 2029 m.
Vairavimo charakteristikos ir lūkesčiai kelyje
Vidaus degimo pusėje 48 voltų minkštieji hibridai pagerins kuro sąnaudas ir reakciją mažajam krosoveriui, o pilno hibrido sistema turėtų pasiūlyti geresnę elektrinę pagalbą mažais greičiais ir galimybę suteikti AWD trauką prireikus. EV versija ant SSP žada spartesnį įkrovimą ir lankstesnį baterijų pasirinkimą, pritaikytą skirtingiems nuvažiuojamo atstumo ir biudžeto tikslams. Apskritai pirkėjai gali tikėtis konkurencingo efektyvumo ir subalansuotos vairavimo patirties, atsižvelgiant į Volkswagen dėmesį elektrifikuotam veikimui.

Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Atnaujintas T‑Roc ir toliau orientuosis į kompaktiškų krosoverių segmentą, būdamas sportiškesnė, kompaktiškesnė alternatyva šeimai skirtam Tayron ir šiek tiek žemiau ID.4 Volkswagen elektrinėje gamoje. Pavyzdžiui, ID.4 Europoje Vokietijoje kainuoja nuo €42,635 (2025 m. rugpjūtis) ir su 400 voltų baterija pagal WLTP gali pasiekti iki 572 km (355 mylių) — tai yra etalonai, pagal kuriuos bus vertinamas elektrinis T‑Roc po jo pasirodymo.
Kam jis skirtas?
Naujas T‑Roc skirtas pirkėjams, ieškantiems kompaktiško krosoverio su moderniu dizainu, lanksčiu pavarų pasirinkimu (nuo efektyvių benzino hibridų iki visiškai elektrinių versijų) ir praktiškomis funkcijomis. Tikėtina, kad jis patrauks miesto vairuotojus, norinčius krosoverio praktiškumo su sportiškumo užuomina ir šiuolaikinėmis elektrifikacijos technologijomis.
Santrauka
Volkswagen antros kartos T‑Roc atneša atnaujintą dizainą, išplėstą variklių asortimentą, įskaitant 48 voltų minkštuosius hibridus, tikėtiną pilno hibrido AWD išdėstymą ir — svarbiausia — SSP pagrindu sukurtą elektrinę versiją per artimiausius kelerius metus. MQB Evo bus pagrindas vidaus degimo modeliams, o SSP skirtas EV platformai, tad T‑Roc ruošiama konkuruoti tiek tradiciniame, tiek elektriniame kompaktiškų krosoverių segmente.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą