3 Minutės
Bugatti jau užsitikrino užsakymus keliems metams į priekį, todėl naujiems klientams gamybos pajėgumų nebus iki 2029 m. Pramonėje, kurią lemia besikeičiančios taisyklės, naujos varomosios technologijos ir nenuspėjama vartotojų paklausa, patvirtinta užsakymų knyga, apimanti kelis modelių ciklus, yra retenybė. Individualizuotam gamintojui, žinomam dėl ypač išskirtinių hiperautomobilių, didelė paklausa nėra problema — tai strateginis stabilumas, leidžiantis planuoti produktus ilgalaikėje perspektyvoje ir taikyti kruopščią meistrystę.
Dizainas & Meistrystė
Bugatti dizaino vadovas pabrėžia, kad markė gali „planuoti iš anksto“, nes jos gamybos srautas yra užpildytas. Įmonė užbaigia Bolide pristatymus tuo pačiu metu didindama Tourbillon gamybą — flagmaninį hiperautomobilį, atspindintį Bugatti įsipareigojimą pažangiam dizainui, moderniai aerodinamikai ir rankų darbo salono detalėms. Kiekvienas automobilis gaminamas pagal užsakymą ir atitinka aukščiausius standartus, stiprindamas Bugatti reputaciją prabangių sportinių bei hiperautomobilių segmente.
Techninės charakteristikos & Našumas
Tourbillon atspindi Bugatti naujausią inžinerijos šedevrą. Pagrindinės charakteristikos: 8,4 l V16 variklis, sujungtas hibridine schema su trimis elektra varomaisiais motorais, kartu generuojantis apie 1 800 AG. Toks jėgos agregatas užtikrina superautomobiliui būdingą pagreitį — 0–60 mph maždaug per 2,0 sek. Maksimalus greitis, važiuoklės derinimas ir stabdžių sistemos suprojektuoti atlaikyti didžiulį galią ir suteikti kontroliuojamą važiavimo pojūtį tiek kelyje, tiek trasoje.

Techniniai akcentai
- Variklio agregatas: hibridinis V16 + 3 elektros varikliai - Maksimali galia: ~1 800 AG - 0–60 mph: ~2,0 s - Gamyba: ribota, rankų darbo vienetai per metus
Rinkos pozicionavimas & Kainodara
Pradinė kaina, siekianti maždaug 4 mln. USD, pozicionuoja Tourbillon viršuje tarp hiperautomobilių. Bugatti orientuojasi į itin turtingus kolekcionierius, ieškančius retumo, individualių pritaikymų ir rekordinių rezultatų. Ilgos laukimo eilės pabrėžia išskirtinumą: pirkėjai, kurie neužsitikrino užsakymo, greičiausiai lauks keletą metų, kol atsiras nauja alokacija.
Palyginimas
Lyginant su kitais ribotos serijos hiperautomobiliais, Tourbillon išsiskiria hibridiniu V16 ir ~1 800 AG etalonu — derindamas gryną vidaus degimo charakterį su elektriniu pagreičiu. Jis konkuruoja daugiau unikalumu ir inžinerine ambicija nei gamybos apimtimis, taip atskirdamas Bugatti nuo superautomobilių gamintojų, einančių link didesnės apimties elektrifikacijos.
Kas toliau?
Išparduota gamyba suteikia Bugatti laiko numatyti įpėdinio kelią po Tourbillon. Nepaisant to, ar būsimi projektai gilinsis į elektrifikaciją, pažangias hibridines architektūras, ar tęsis individualizuota vidaus degimo variklių našumo raida, markės užsakymai suteikia saugumo ir leidžia užtikrintai vystytis bei išlaikyti tęstinumą entuziastams ir kolekcionieriams.
Šaltinis: motor1

Komentarai