Bugatti SUV: tarp hiperautomobilio ir krosoverio

Bugatti SUV: tarp hiperautomobilio ir krosoverio

0 Komentarai

4 Minutės

Bugatti SUV: tyrinėjant ribą tarp hiperautomobilio ir krosoverio

Krosoveriai ir SUV'ai dominuoja pasaulinėje pardavimų statistikoje, todėl prabangos markės aktyviai reaguoja. Be Bentley ir Rolls‑Royce, našumo ženklai nuo Maserati iki Lamborghini — o kartais net Ferrari ir Aston Martin — sukūrė aukštai stovinčius modelius, derinančius prabangą ir greitį. Tai kelia akivaizdų klausimą: ar Bugatti, Molsheimo hiperautomobilių specialistas VW koncerne, kada nors sukurtų SUV?

Pranešimai per metus buvo nevienareikšmiai. Kai kurie šaltiniai tvirtina, kad itin prabangus Bugatti visureigis neišvengiamas, o kiti mano, kad markė liks griežtai orientuota į hiperautomobilius. Šiuo metu diskusija primena atsargų rinkos testavimą: internetu plinta vizualizacijos, tačiau oficialaus patvirtinimo nėra.

Platforma ir architektūra: greičiausiai bendrinė technika

Jei Bugatti duos žalią šviesą krosoveriui, praktiškiausias kelias būtų pagrįsti jį esama arba būsima architektūra, kurią dalintųsi kiti aukštos klasės modeliai. Akivaizdus kandidatas — Tourbillon/Chiron pakaitalo techninė bazė: itin galinga, modulinė platforma, sukurta aplink masyvų vidaus degimo variklį ir elektrifikaciją. Platformos dalinimasis sumažintų kūrimo sąnaudas, išlaikant pirkėjams pažįstamą našumo DNR.

Specifikacijos ir našumo lūkesčiai

Norėdami suprasti atskaitos tašką, pažvelkite į naujausią Bugatti flagmaną. Chiron pakaitalas, kaip teigiama, derina 8,3 l natūraliai užpildomą V16 variklį su trimis elektriniais motorais, kurie kartu generuoja apie 1 775 bhp (1 800 PS / 1 324 kW). Ši konfigūracija leidžia mažesnei nei dviejų tonų mašinai įsibėgėti iki 100 km/h per maždaug 2,0 s ir, naudojant Speed Key, teigia pasiekianti maksimalų 445 km/h greitį (276 mph). Tarpiniai sprinto laikai — 0–200, 0–300 ir 0–400 km/h — atitinkamai 5,0, 10,0 ir 25,0 sekundės.

Bugatti SUV neturėtų turėti identiškų skaičių, tačiau lūkesčiai išliktų ekstremalūs. Prabangus našumo SUV su Bugatti ženkleliu greičiausiai išlaikytų V16 arba stipriai tuned V8, hibridizuotą su galingais elektriniais motorais, kad užtikrintų superautomobilio lygio įsibėgėjimą, kartu suteikdamas kasdienį naudojimą ir masės valdymą SUV kėbului.

Dizaino kalba: akimirksniu atpažįstamas Bugatti

Išvaizda būtų vienas didžiausių techninių ir kūrybinių iššūkių. Sėkmingas Bugatti SUV turi būti akimirksniu atpažįstamas kaip Bugatti—įtraukiant paveldo elementus, tokius kaip užkaltos pusmėnulio grotelės, skulptūriškos šoninės linijos ir žemas, tikslingas stovėsena—taip pat pritaikant juos aukštesnei, praktiškesnei siluetui. Salonai turėtų suderinti itin prabangias medžiagas ir užsakomojo lygio meistriškumą su ergonomiška SUV praktiškumu.

Salono išdėstymas ir erdvės sprendimai

Atsižvelgiant į Bugatti orientaciją į išskirtinumą ir vairavimo dinamiką, 2+2 sėdimų vietų išdėstymas būtų prasmingas: dvi dedikuotos priekinės vietos ir dvi prabangios galinės vietos su erdviu bagažo skyriumi už jų. Tikėtina mechaninė schema talpintų didelį vidaus degimo variklį priekyje, o elektrinius motorus ir baterijų modulius — galinėje dalyje, kad pagerintų svorio pasiskirstymą ir valdomumą — tai esminis aspektas našumui orientuotam SUV.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Kainuojantis kelių milijonų dolerių diapazone, Bugatti SUV konkuruotų aukščiausio lygio našumo prabangos segmente prieš specialius pasiūlymus iš Bentley, Rolls‑Royce, Lamborghini ir galbūt ateities modelius iš Koenigsegg ir kitų. Jo išskirtinumas būtų ne kompromisai dėl praktiškumo, o bekompromisis greitis, hiperautomobilio DNR krosoverio korpuse ir ekstremalus išskirtinumas.

Išvados

Apie Bugatti SUV nieko nėra oficialiai patvirtinta, tačiau vizualizacijos ir spekuliacijos parodo susidomėjimą tokiu modeliu. Jei jis pasirodytų, galima tikėtis retai pasitaikančio, aukštos kainos, našumui pirmiausia pritaikyto prabangaus SUV, pastatyto ant patikimos hiperautomobilio technikos ir sukurtą taip, kad būtų akivaizdžiai Bugatti—derinant žaibišką našumą, išskirtinį dizainą ir aukščiausios klasės meistriškumą.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą