2 Minutės
Miesto sprendimas – dar aštuoni žemagrindžiai troleibusai
Vilniaus savivaldybė nusprendė papildyti viešojo transporto parką: tarybos sprendimu įsigyjami dar aštuoni žemagrindžiai troleibusai. Papildomi autobusai-busio tipo transporto priemonės bus perkamos pagal anksčiau sudarytą sutartį su gamintoju „Solaris“.
Ko galima tikėtis – maršrutų plėtra ir didesnis reisų dažnumas
Sostinės vadovybė teigia, kad papildomi troleibusai padės greičiau plėsti maršrutus ir padidinti reisų skaičių ten, kur keleivių srautai auga. Meras Valdas Benkunskas pažymėjo, kad per ketverius metus sostinės gatvėse išvysime 172 naujus viešojo transporto vienetus, o tai reiškia patogesnį ir dažnesnį susisiekimą.
Modelis ir pakaitalai
Solaris Trollino 18 – kas keičiasi?
.avif)
Į Vilniaus gatves riedės „Solaris Trollino 18“ modelis – 18 metrų ilgio, žemagrindis ir nuo senesnių modelių ergonomiškesnis troleibusas. Šie troleibusai pakeis seniausius parkui priklausančius modelius, tokius kaip „Škoda 14 Tr“ ir „Solaris Trollino 15 AC“.
Techninės charakteristikos ir dizainas
Naujieji troleibusai pasižymi žemagrindės konstrukcijos sprendimais, geresne keleivių prieinamumu, modernesne salono apdaila ir pažangesniais varikliais bei valdymo sistemomis. Nors konkrečios komplektacijos detalės priklauso nuo sutarties su gamintoju, „Trollino 18“ tradiciškai siūlo didesnę keleivių talpą nei 15 m klasės modeliai, patogesnes vietas stovintiems keleiviams ir pritaikymą neįgaliesiems.
Eksploatavimas ir našumas
Troleibusai veikia naudojant kontaktinį tinklą (oro linijas), todėl jie pasižymi nulinėmis lokaliomis išmetamosiomis teršalų emisijomis ir tyliu veikimu mieste. Modernios regeneracinės stabdymo sistemos bei efektyvūs varikliai padeda mažinti energijos sąnaudas ir eksploatacines išlaidas, o žemagrindis dizainas pagerina keleivių aptarnavimą ir įlipimą.
Rinkos pozicija ir palyginimas
Investicija į „Solaris“ troleibusus atspindi Vilniaus siekį modernizuoti viešąjį transportą ir pereiti prie efektyvesnių, elektrifikuotų sprendimų. Palyginti su senaisiais „Škoda 14 Tr“ modeliais, „Trollino 18“ siūlo geresnį komfortą, didesnę talpą ir modernesnę techninę įrangą, kas leidžia labiau optimizuoti maršrutus ir padidinti reisų dažnį.
Išvados
Vilnius žengia dar vieną žingsnį link švaresnio ir efektyvesnio viešojo transporto. Papildomi „Solaris Trollino 18“ troleibusai turėtų pagerinti keleivių patirtį, sutrumpinti laukimo laiką ir suteikti ilgalaikę naudą miesto transporto tinklui.
Šaltinis: madeinvilnius
Palikite komentarą