4 Minutės
Jetour pristato Zongheng G700 įkraunamą hibridinį bekelės visureigį
Jetour — Chery prekės ženklas — pradėjo priiminėti išankstinius užsakymus naujam Zongheng G700 įkraunamam hibridiniam bekelės visureigiui 2025 m. Čengdu automobilių parodoje. Su nedidele 700 juanių (apie $98) rezervacijos įmoka pilno dydžio PHEV prisijungia prie Jetour naujos Zongheng bekelės serijos. Oficialios kainos dar nepaskelbtos, tačiau G700 jau išsiskiria ekstremaliomis galimybėmis: 970 mm įvažiavimo į vandenį gyliu, plačia vandeniui atsparia kabinos inžinerija ir įspūdingu 751 AG (560 kW) bendruoju galingumu.

Dizainas ir bekelės pajėgumas
Zongheng G700 pasižymi klasikinėmis stačiakampėmis SUV siluetais, derinamais su bekelės įranga: lauke montuojamu atsarginiu ratu gale, tvirtomis tralio kilpomis priekyje ir gale bei ryškiais ratų arkų išlinkimais. Rugged stilius atsikartoja ir salone su kampuotomis durelių apdailomis bei kvadratinėmis oro angomis. Unikalus skaitmeninis akcentas yra gale: programuojamos galinės žibintų sekcijos, galinčios rodyti įvairias formas ar suasmenintą tekstą matomumui ir individualizavimui.

Kėbulo matmenys ir reljefo specifikacijos
Kaip pilno dydžio visureigis, G700 matmenys yra 5198/2050/1956 mm (ilgis/plotis/aukštis) su 2870 mm ratų baze. Važiuoklės prošvaisa siekia iki 320 mm, o maksimalus įvažiavimo į vandenį gylis — 970 mm. Jetour teigia, kad G700 gali likti panardintas ir veikti iki 40 minučių esant maksimaliai greičiui, atitinkančiam 4,5 mazgo, o kabina suprojektuota atlaikyti 20 kPa vandens slėgį ir sroves iki 5 m/s. Transporto priemonė taip pat siūlo išmaniuosius visų reljefų režimus ir lėtą keturių varančiųjų ratų pavarą techninėms bekelės situacijoms.

Pavarų sistema ir našumas
Po Zongheng G700 gaubtu veikia Chery Kunpeng super‑performance CDM‑O įkraunama hibridinė sistema: 2.0T turbinuotas benzininis variklis dirba su dviem elektriniais varikliais ir 2‑pakopų DHT transmisija. Bendras galingumas įvertintas 560 kW (751 AG) ir 795 Nm sukimo momentu. Vien tik 2.0T variklis išvysto 155 kW (208 AG) ir 340 Nm, o jo šiluminis naudingumo koeficientas siekia 45,5 %. Oficialūs performanso rodikliai: 0–100 km/h per 4,6 sekundės ir WLTP tipo kombinuotas degalų sunaudojimo rodiklis tik nuo 1,39 L/100 km hibridiniame režime.

Baterija, nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimas
Baterijų tiekėjas yra CATL su 4C Shenxing moduliu. Jetour skelbia išsamų važiavimo nuotolį iki 1 400 km sujungiant elektrinę ir hibridinę energijas. Taip pat pabrėžiamas greitas įkrovimas: baterija gali būti įkrauta nuo 30 % iki 80 % maždaug per 10 minučių esant didelės galios įkrovimui.
Salonas, technologijos ir komfortas
Kabina derina bekelės estetinius elementus su aukštosiomis technologijomis: 15,6 colio centrinis liečiamas ekranas, didelis 35,4 colio ištraukiamas prietaisų skydelio ekranas ir trijų stipinų plokščia apačia vairo rato konstrukcija. Gale siūlomas prabangos ir pramogų komplektas apima 17,3 colio lubų ekraną ir integruotą šaldytuvą su temperatūros diapazonu nuo −6 ℃ iki 50 ℃. Sėdynės turi vėdinimo, šildymo ir masažo funkcijas, pabrėžiančias tiek nuotykių, tiek ilgų kelionių komfortą.
![]() | ![]() |
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Zongheng G700 orientuotas į pirkėjus, kurie ieško pilno dydžio PHEV gebančio rimtų bekelės užduočių, kartu suteikiančio beveik prabangaus komforto ir našumo. Su 751 AG, išskirtiniu įvažiavimo į vandenį gylio reitingu ir pažangia hibridine technologija jis konkuruoja su sunkiasvorėmis visureigiais, jungiančiais kelių našumą ir bekelės pajėgumus. Pagrindiniai skirtumai lyginant su tradiciniais dideliais SUV ir PHEV yra gilus įvažiavimo gylis, spartus greitasis įkrovimas ir Kunpeng hibridinė sistema, subalansuojanti galią ir degalų ekonomiką.
Išvada
Entuziastams, kuriems reikalingas galingas, ilgo nuotolio įkraunamas hibridas, gebantis įveikti reikalaujančias bekelės situacijas, Jetour Zongheng G700 yra patrauklus pasirinkimas. Galutinė kaina nustatys jo kainos ir kokybės santykį, tačiau 751 AG, 970 mm įvažiavimo į vandenį gylis, pažangios ADAS funkcijos iš Chery Falcon 500 ir CATL baterijų technologija daro jį reikšmingu pretendentu augančiame PHEV bekelės visureigių segmente.
Šaltinis: smarti


Palikite komentarą