4 Minutės
Vilniaus gatvių rekonstrukcija ir jos poveikis Lietuvos vairuotojams
Vilnius baigė didžiąją vasaros pavedimo programos dalį – atnaujinti 46 kilometrai sostinės gatvių. šis žingsnis stiprina miesto transporto tėkmę ir suteikia pagrindą tolimesniems darbams rudenį. Lietuvos vairuotojams tai reiškia aiškesnį planavimą: prioritetas skiriamas intensyvioms arterijoms, o vairuotojams rekomenduojama keliones planuoti su papildoma laiko atsarga dėl galimų eismo ribojimų ar eismo juostų pasikeitimų.
Vasaros darbų kryptys ir pagrindiniai įvykiai
Šią vasarą didelis dėmesys buvo skiriamas Kalvarijų, Tuskulėnų ir Žalgirio gatvėms. Pasiektas nuoseklus užduočių planavimas leido iki rugpjūčio pabaigos atlaisvinti eismo juostas vienose intensyviausių miesto arterijų, taip pat pagerintas lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcijos ir ištisinės asfalto dangos įrengimas Kalvarijų gatvėje (apie 3 km). Be to, atnaujintos Tuskulėnų (1,9 km), Žalgirio (396 m) ir Žaliųjų ežerų (1,87 km) gatvių dangos. Anksčiau užbaigti darbai palietė ir Skroblų bei Lazdynėlių gatves: atnaujinti dviračių ir pėsčiųjų takai, įrengtas apšvietimas, atliktas horizontalusis ženklinimas.

Šaligatvių, įvažiavimų remontas ir kiemų tvarkymas
Be gatvių dangos rekonstrukcijos vykdyti darbai įtraukti šaligatvių ir įvažiavimų remontą, daugiabučių kiemų projektus, kurių metu ypatingas dėmesys skiriamas automobilių stovėjimo aikštelių tvarkai. Tai reiškia pagerėjusią saugą ir patogesnį judėjimą pėstiesiems bei dviratininkams visoje sostinėje — Vilniaus mieste tai aktualu ir Lietuvos automobilių rinkai, kuri nuolat ieško patikimo infrastruktūros palaikymo.
Rudeniniai darbai: ko tikėtis vairuotojams Lietuvoje
Iki rugsėjo pradžios įgyvendinti darbai užėmė 46 km iš suplanuotų 53 km. Po šio sezono tikimasi, kad prastos ir labai prastos būklės gatvių Lietuvoje beveik neliks. Esant palankioms oro sąlygoms, darbai tęsis ir toliau – planuojama asfaltuoti J. Tiškevičiaus, Šumsko, P. Joniko, Traidenio ir Subačiaus gatves (nuo Didžiosios iki Drujos g.).
Rudens planuose – Tilto gatvės remonto tęstinumas, jungiamojo kelio ties Tarande statyba, Kareivių gatvės atnaujinimas tarp Verkių ir Žirmūnų, Mileišiškių ir Šatrijos Raganos sankryžos rekonstrukcija, Riovonių gatvės inžinerinių tinklų statyba ir kapitalinis remontas. Taip pat greitai prasidės Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija nuo Paeglinės iki Pergalės gatvės bei pėsčiųjų tilto per Nerį, jungiančio A. Goštauto ir Upės gatves, statybos pradžia.
Kokie pokyčiai laukia vilniečių ir Lietuvos vairuotojų?
Siekiant kuo mažiau trikdyti transporto srautą, rudens pradžioje darbai intensyviausiai vyks pėsčiųjų zonose, o kiemų prieigose ir toliau bus stebimas papildomas gatvių remonto tempo judėjimas. Iki pabaigos dar bus sutvarkyta daugiabučių kiemų infrastruktūra: įrengti nauji dviračių stovai, pakeisti bortai, parkavimo aikštelės ir šaligatviai. Tokie darbai ties Vilniumi ne tik pagerina eismo saugumą, bet ir didina miesto patrauklumą tiek gyventojams, tiek verslui Lietuvoje.

Lietuva ir Kaunas: įtaka Lietuvos automobilių rinkai
Šie infrastruktūros pokyčiai Lietuvoje ypač svarbūs Lietuvos automobilių rinkai. Vairuotojai Lietuvoje dažnai vertina patikimą ir predizajną miesto infrastruktūrą, todėl tokie projektai stiprina pasitikėjimą rinkos galimybėmis ir pirkėjų pasiryžimą investuoti į naujas transporto priemones bei modernias alternatyvas miestuose. Kaune ir kituose miestuose panašios renovacijos kurs dinamiškai formuos rinka, skatindamos didesnį dėmesį patikimumui, degalų ekonomijai ir naujovėms miestuose, kuriuose gyventojai dažnai renkasi kompaktiškus, manevringus automobilius bei hibridines/elektrines platformas.
Ateities planai: įžvalgos apie esminius infrastruktūros projektus
Rudenį pavyks tęsti svarbius projektus kaip Tilto g. remontas, jungiamojo kelio tarp Tarando statyba ir Liubarto tilto rekonstrukcija. Šie projektai yra svarbūs sostinės transporto tėkmei ir turės įtakos tiek rinkos kainodarai, tiek vartotojų pasirinkimams Lietuvoje. Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija ir Nerio tilto pėsčiųjų tiltas taip pat kuria daugiau galimybių saugiai ir patogiai judėti mieste, o tai svarbu tiek vairuotojams Lietuvoje, tiek pirkėjams visoje Lietuvos automobilių rinkoje.
Šaltinis: madeinvilnius

Komentarai