Dacia Duster Pikes Peak (CGI): drąsi dizaino vizija ir lenktynių idėja

Komentarai
Dacia Duster Pikes Peak (CGI): drąsi dizaino vizija ir lenktynių idėja

5 Minutės

Per pastaruosius kelerius metus Dacia tyliai tapo viena labiausiai aptarinėjamų automobilių markių Europoje, dėka populiarių modelių kaip Sandero ir vis dar mėgstamo kompaktiško krosoverio Duster. Rumunų prekės ženklas, priklausantis Renault Group šeimai, išsiplėtė už biudžetinių miesto automobilių ribų į motorsporto projektus ir drąsius konceptus — nuo Dakaro pasiruošusių Sandriders iki vienetinių specialių automobilių, sukurtų svarbiausiems renginiams.

CGI projekto kilmė

Skaitmeninis automobilių dizaineris Alexis Poncelet, internete žinomas kaip 'alexey_ponslav' ir profesionaliai susijęs su GAC Milano, pristatė dramatišką CGI viziją naujo Dacia Duster, sukonstruoto Pikes Peak lenktynėms. Tai nėra gamyklinis projektas, o vaizduotės pratimas, pagerbiantis tikrąjį Dacia 2011 m. pasirodymą Pikes Peak trasoje, tuo pačiu prisitaikantis prie dizaino elementų iš trečiosios Duster kartos, pristatytos 2023 m. pabaigoje ir pasiekusios daug rinkų 2024 m.

Dizainas: agresyvus, platus ir trasai paruoštas

Atvaizduotas Duster Pikes Peak gerokai skiriasi nuo pragmatiško serijinio visureigio. Jis pasižymi žemu, agresyviu stoviu, plati priekinė dalimi, gausiais anglies pluošto elementais ir ryškiai išplatintomis sparnų linijomis. Galinė dalis ypač teatralinė: pusiau atvira uodega su milžinišku sparnu, matomu už lango neturinčios galinės plokštės, kas rodo rimtus aerodinamikos siekius. Šie vaizdiniai ženklai priskiria CGI Duster kalnų lenktynių (Pikes Peak hillclimb) ir time-attack estetikai, o ne prekybiniam salonui.

Pagrindiniai vizualiniai akcentai

  • Plati priekio dalis ir raumeningi ratų arkos
  • Anglies pluošto elementai ir lenktynių tipo aerodinamika
  • Galinė dalis be langų su integruotu, peraugusiu galiniu sparnu
  • Trasai orientuota kabina ir lengvojo lenktyninio dizaino detalės (numanoma iš dizaino)

Transporto charakteristikos (hipotetinės)

Kadangi tai CGI konceptas, konkrečios techninės charakteristikos nėra patvirtintos — tačiau dizainas skatina spėjimus. Originalus 2011 m. Dacia Duster 'No Limit', dalyvavęs Pikes Peak, naudojo smarkiai modifikuotą Nissan GT-R 3,8 l dvigubo turbo V6, priderintą maždaug 850 AG ir su sekvencine pavarų dėže. Tas automobilis įveikė kopimą per maždaug 10 minučių ir 17,7 sekundės ir užėmė trečią vietą bendroje įskaitoje — įspūdingas pasiekimas vienetiniam projektui.

Naujam konceptui tikėtini varikliai galėtų būti viduryje montuojamas V8, stipriai paruoštas dvigubo turbo V6 arba net specialiai sukurtas hibridinis agregatas, siekiant subalansuoti maksimalų galingumą ir sukimo momentą įvairove pasižyminčioje Pikes Peak trasoje. Sekvencinės pavarų dėžės, lengvos anglies konstrukcijos ir lenktyninė pakaba būtų tikėtinos, kad automobilis būtų rimtas kalnų lenktynių pretendentas.

Vykdymas: spekuliatyvus, bet dramatiškas

CGI Duster vizualūs elementai — platus vėžė, didelės aerodinaminės detalės ir agresyvūs aušinimo įleidimai — rodo automobilį, sukurtą maksimaliai prispaudimo jėgai ir didelio greičio stabilumui mišrioje Pikes Peak asfalto ir kalnų aplinkoje. Jei konceptas atitiktų arba viršytų No Limit galiai ir masei santykį, teoriškai jis galėtų siekti konkurencingų bendrų laikų Unlimited klasėje. Realybėje tai lieka skaitmeniniu idėjų eksperimentu, o ne serijine ar gamyklos remiama lenktynių programa.

Rinkos pozicionavimas ir prekės ženklo reikšmė

Dacia realaus pasaulio strategija buvo orientuota į vertę: prieinami, pragmatiški automobiliai, kurie lenkia konkurentus kainos ir paprastumo požiūriu. Duster yra vienas iš prekės ženklo stulpų, stipriai parduodamas visame pasaulyje — naujausi duomenys rodo, kad modelis yra sektoriaus lyderis SUV segmente ir pardavimai siekia šimtus tūkstančių vienetų. Bigster SUV išplečia Dacia asortimentą į viršų, užpildydamas didesnės kompaktinės klasės nišą. Pikes Peak CGI projektas stiprina prekės ženklo tapatybę, siejdamas atsparesnę Duster genetiką su aspiraciniais motorsporto vaizdais — tai vertinga rinkodarai ir gerbėjų įsitraukimui, net jei niekada netaptų lenktyniniu automobiliu.

Palyginimas su 2011 m. Duster No Limit

Jei 2011 m. No Limit buvo specialiai sukurtas vienetinis automobilis su persodintu GT-R varikliu ir įrodyta lenktynės istorija, naujasis CGI Duster yra grynai konceptualus. Vis dėlto abu projektai dalijasi dvasia: kasdienį krosoverį paverčiant dramatišku, be kompromisų varžovu. Skirtumas yra įgyvendinime — vienas buvo realus ir registruotas Pikes Peak laikuose, kitas egzistuoja įtikinamais pikseliais, kurie atskleidžia, kaip Dacia galėtų atrodyti ekstremalaus našumo dizaino rėmuose.

Išvados

Kaip CGI konceptas, Dacia Duster Pikes Peak yra įdomus tyrinėjimas, kaip biudžetinio pagrindo visureigis galėtų būti pritaikytas ekstremaliam motorsportui. Tai dalinai pagarbos ženklas Dacia ankstesniam pasirodymui Pikes Peak trasoje ir dalinai kūrybinis aerodinaminio išdėstymo bei performance stiliaus pratimas. Nesvarbu, ar esate ralio ir kalnų lenktynių istorijos gerbėjas, Dacia entuziastas, ar tiesiog mėgstate įspūdingus automobilių dizaino studijus, šis CGI Duster žadina vaizduotę: ar Dacia kada nors pastatytų tikrą No Limit įpėdinį? Kol kas atsakymas gyvena skaitmeninėje erdvėje.

Prisijunkite prie diskusijos

Ar modernus Duster pagrindu sukurtas Pikes Peak iššūkis galėtų būti konkurencingas ir kokį variklio išdėstymą rinktumėtės? Taip ar ne?

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai