Visai naujas Audi A8 limuzinas: CGI vizija pagal Concept C

Visai naujas Audi A8 limuzinas: CGI vizija pagal Concept C

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

5 Minutės

Visai naujas Audi A8 limuzinas iš CGI šešėlių

Ingolstadto vyriausias sedanas galbūt tuoj išeis iš skaitmeninės dirbtuvės. Įkvėpta Audi radikalaus Concept C, neseniai atlikta CGI vizija perteikia didelio formato A8 limuziną drąsiu minimalizmu, kuris gali apibrėžti prekės ženklo kitą dizaino erą. Rendenras, sukurtas virtualaus dizainerio Luca Serafini (socialinis vardas: lsdesignsrl), perteikia Concept C be langų, XXI a. estetiką dideliam vadovų klasei priklausančiam sedanui, suteikdamas įžvalgą, kaip galėtų atrodyti trečios kartos A8, jei Audi nuspręstų gamyboje taikyti naują dizaino sampratą.

Dizainas: minimalistinis, aukšta grotelė ir be galinio lango

Rendenre matomas su koncepcijos elementais praturtintas A8 derina Audi naujuosius minimalistinius bruožus su tradicinėmis prabangaus sedano proporcijomis. Iš Concept C perkelti pagrindiniai vizualūs elementai apima siaurą, bet vertikaliai ištemptą radiatoriaus grotelių kompoziciją, atpažįstamus beveik identiškus LED priekinės ir galinės šviesų motyvus bei prieštaringai vertinamą tradicinio galinio lango nebuvimą — drąsus stiliaus sprendimas, verčiantis dizainerius iš naujo mąstyti apie stiklo ir kėbulo formavimo sprendimus aerodinamikai ir matomumui užtikrinti.

Išorės ir salono stiliaus pastabos

Iš išorės automobilis siekia emocinio poveikio: ilgas ratų bazė, švarios plokštumos, slankiojančios durelių rankenėlės ir siauri šviesų parašai, kurie skaitomi kaip giminės bruožas visoje gamoje. Salone požiūris greičiausiai sektų Audi kryptį link tvarkingų kabinų su skaitmeniniais ekranais ir aukščiausios klasės medžiagomis, nors rendenras lieka neoficialus ir spekuliatyvus. Dabartiniai Audi interjero kritikai — įskaitant konkurentų vyriausius dizainerius — jau yra atkreipę dėmesį į tobulintinas sritis, ir šis naujas įvaizdis akivaizdžiai atitinka prekės ženklo siekį išgrynintos vizualinės tapatybės ir emocinio užčiuopiamumo.

Techninės charakteristikos: ką gali pasiūlyti Concept C pagrindu sukurtas A8

Kadangi vaizdai yra neoficialus CGI projektas, o ne oficialus Audi pranešimas, tikslios mechaninės specifikacijos yra spėliojamos. Vis dėlto gamybiniam A8, kilusiam iš Concept C dizaino kalbos, labiausiai tikėtina būtų tapti visiškai elektriniu flagmanu: dvi arba trys varančiosios ašys, galia nuo maždaug 350 kW iki 500+ kW našumo variantuose, o tikslinis WLTP diapazonas svyruotų 450–600 km priklausomai nuo baterijos konfigūracijos. Tikėtina adaptyvioji oro pakaba, aktyvūs aerodinaminiai elementai ir greito įkrovimo galimybė praktiškam tolimo nuotolio vadovų naudojimui.

Dinaminės charakteristikos ir technologijos

Elektrinis A8 limuzinas, įkvėptas Concept C, pabrėžtų sklandų, tylų jėgos perdavimą, gausų sukimo momentą ir pažangų važiuoklės valdymą rafinuotam važiavimo komfortui. Flagmano technologiniai akcentai galėtų apimti pažangias vairavimo asistentų sistemas, programinės įrangos atnaujinimus per oro bangas (OTA), naujos kartos informacijos ir pramogų sistemas bei ryšio sprendimus, taip pat prabangos elementus, tokius kaip vadovų klasės galinės sėdynės paketai, integruotos sveikatingumo funkcijos ir aukštos klasės garso sistemos.

Rinkos pozicionavimas ir strategija

Perkurtas A8 taikytų aukščiausios klasės korporatyviniams ir privatiems pirkėjams, kurie vertina prabangą, technologijas ir prekės ženklo prestižą. Audi laukia iššūkis atgaivinti A8 pardavimus konkuruojant su Mercedes‑Benz S‑Class ir EQS bei BMW 7 Series ir i7 — automobiliais, kurie neseniai provokuojančiai stumia dizainą ir technologijas. Audi, neturėdama JAV gamyklos ir siekdama plėsti pasaulinę pardavimų apimtį, drąsus flagmanas gali būti naudojamas kaip ženklas, kad plečiama dizaino transformacija ir siekiama sumažinti atotrūkį nuo ilgamečių konkurentų.

Palyginimas: kaip tai atrodo palyginus

Lyginant su Mercedes S‑Class/EQS pora, Concept C įkvėptas A8 rendenras atrodo radikalesnis ir minimalistinis savo įgyvendinimu. Lyginant su BMW 7 Series ir i7, jis keičia BMW ekspresyvias formas į aptakesnę, švaresnę tapatybę. Jei tai būtų įgyvendinta gamyboje, naujasis A8 turėtų suderinti estetinius drąsumus su technologiniais ir komforto standartais, kuriuos nustatė konkurentai, kad būtų konkurencingas prabangiame vadovų sedanų segmente.

Pabaigos mintys

CGI A8 limuzinas yra minties eksperimentas, primenantis entuziastams, kad A8 vardas vis dar yra svarbus. Ar Audi visiškai priglaus Concept C estetiką gamybiniame A8, liko neaišku, tačiau Luca Serafini rendenras demonstruoja, kaip nuosekli, minimalistinė dizaino kalba galėtų perorientuoti Audi elektrinių prabangių sedanų rinkoje. Entuziastams ir industrijos stebėtojams šis vaizdas yra provokuojantis kvietimas: ar Audi žengs šuolį ir pakeis subtilumą ryškiu, išskirtiniu dizainu?

Šaltinis: autoevolution

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą