Naujasis Renault Twingo E-Tech: prieinamas elektrinis miesto automobilis

Naujasis Renault Twingo E-Tech: prieinamas elektrinis miesto automobilis

0 Komentarai Tadas Jankauskas

3 Minutės

Renault tyliai ruošia naują, biudžetinį elektrinį miesto automobilį, atkuriantį ikoninį vardą: Twingo. Ispanijos bandymų šnipinėjimo nuotraukose matomas maskuotas prototipas, kuris išlaiko Twingo kompaktišką dvasią, bet perima šiuolaikines EV proporcijas ir išdėstymą. Pozicionuojamas žemiau Renault 5 E-Tech, naujasis Twingo E-Tech siekia tapti markės įvedamuoju bateriniu elektromobiliu su konkurencinga pradinio lygio kaina, mažesne nei 20 000 €.

Dizainas ir išorė

Stiliaus atnaujinimai

Prototipas rodo plokštesnį nosį ir labiau nuleistą stiklą, palyginti su trečios kartos Twingo (2014–2024). Bendros proporcijos atrodo kiek raumeningesnės, su subtiliai didesniais galiniais langais, o įprasti galinių durų rankenėlių sprendimai dabar yra matomi, o ne paslėpti. Gale žibintai panašu, kad yra išvystyta išeinančio modelio šviesų koncepcija, o Twingo užrašas gali vėl atsirasti ant bagažinės po Renault rombo ženkleliu.

Pritrauklūs praktiški sprendimai

Bagažinės anga atrodo didesnė ir žada praktiškesnį krovos plotą; galinis buferis išlaiko paprastą, neužgriozdintą dizainą, o ratlankiai uždengti aerodinaminiais dangčiais, kad būtų pagerinta aerodinaminė efektyvumas — kas ypač svarbu optimizuojant nuvažiuojamą atstumą miesto sąlygomis.

Platforma ir techninė architektūra

Numatoma, kad naujasis Twingo E-Tech bus statomas ant AmpR Small (CMF-B EV) platformos, tos pačios architektūros, ant kurios kuriami Renault 4 E-Tech, Renault 5 E-Tech, Alpine A290 ir Nissan Micra EV. Dalijimasis šia moduline EV platforma leidžia Renault optimizuoti kaštus, pasiūlyti konkurencingą elektrinį nuvažiuojamą atstumą ir pagreitinti vystymą prieinamos klasės elektromobilių gamoje.

Specifikacijos ir charakteristikos

Baterija, variklis ir nuvažiuojamas atstumas

Šaltiniai teigia, kad bazinis Twingo naudos tą pačią techniką kaip pagrindinis Renault 5 E-Tech: vieną elektrinį variklį, duodantį apie 95 ps (94 hp / 70 kW), su 40 kWh baterijos paketu. Toks derinys turėtų suteikti WLTP standartui artimą nuvažiuojamą atstumą virš 320 km (apie 200 mylių) efektyviomis miesto ir mišriomis eismo sąlygomis. Aukštesnės komplektacijos galėtų pasiūlyti galingesnius variklius 120–150 AG ribose tiems, kurie nori gyvybingesnio važiavimo pojūčio.

Vairavimo dinamikos

Kaip kompaktiškas elektromobilis, tikėtina, kad CMF-B EV atmainos bus sukonfigūruotos miesto manevringumui: pusiausvyra tarp valdomumo, žemo greičio jautrumo ir nuspėjamo elgesio važiuojant mieste bei statant automobilį siauriose stovėjimo vietose.

Rinkos pozicionavimas ir kaina

Renault ketina, kad Twingo E-Tech užims žemesnę vietą nei Renault 5 E-Tech ir varžysis su itin prieinamais elektriniais modeliais, tokiais kaip Dacia Spring. Gandai nurodo bazinę kainą po 20 000 € (maždaug 23 500 USD), todėl debiutuodamas galėtų tapti vienu prieinamiausių naujų baterinių miesto automobilių Europoje, galbūt 2026 metais. Toks kainodaros sprendimas yra orientuotas į miestų pirkėjus ir pirmuosius elektromobilių pirkėjus, kurie ieško mažų eksploatacinių kaštų ir kompaktiškos užimamų vietos.

Palyginimai ir konkurentai

Visiškai naujasis Twingo bus lyginamas su mažais elektromobiliais, tokiais kaip Dacia Spring, ir netiesiogiai su artėjančiais pigesniais modeliais iš kitų pagrindinių gamintojų. Lyginant su Renault 5 E-Tech, Twingo turėtų būti mažesnis, pigesnis ir labiau orientuotas į praktiškumą bei efektyvumą, o ne į maksimalų našumą.

Išvados

Renault atgaivintas Twingo E-Tech atrodo kaip racionalus, modernus miesto automobilio sprendimas: kompaktiškos išorinės matmenys, pagerintas praktiškumas, efektyvi 40 kWh baterijos opcija ir tikslas pasiūlyti kainą po 20 000 €. Jei Renault pavyks užtikrinti patikimą nuvažiuojamą atstumą, naudojamą vidinę erdvę ir patrauklią kainodarą, Twingo gali tapti patraukliu pasirinkimu miesto vairuotojams, norintiems pereiti prie prieinamo elektrinio automobilio.

Šaltinis: autoevolution

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą