4 Minutės
Automobilių pasaulis pilnas prieštaravimų. Aukštos klasės universalai, tokie kaip Mercedes-AMG E 53 Hybrid, BMW M5 Touring ir Audi RS 6 Avant, daugelyje rinkų vis dar sulaukia didelio susidomėjimo, tačiau Jungtinėse Valstijose tradicinė universalų klasė beveik išnykusi— ją užgožia krosoveriai, visureigiai ir pikapai. Vis dėlto daugelis entuziastų tvirtina, kad tikras keleivinis automobilis su talpia bagažine neturi būti aukštas kaip SUV, kad būtų patrauklus.
C9 Audi A6 ir pokalbiai apie RS 6
Audi šeštosios kartos A6, vidinis kodas C9, debiutavo šį pavasarį su sedano ir Avant kėbulo versijomis, paremtomis naująja Premium Platform Combustion (PPC). Dalindamasis technika su B10 Audi A5 ir trečios kartos Q5, C9 A6 orientuotas tik į elektrifikuotas pavaras — lengvojo hibrido ir įkraunamo hibrido variantai iki 362 AG. Natūralu, kad tikimasi S6 versijų, o halo modelis RS 6 lieka labiausiai laukiamu gamoje.
Dizainas: švarus, subtilus RS 6 Sedano konceptas
Skaitmeninis menininkas, žinomas kaip j.b.cars, neseniai sukūrė hipotetinį RS 6 Sedan C9 kartai. Pasiūlymas išsiskiria santūrumu: vietoje radikalaus A6 pertvarkymo dizainas taiko rafinuotus RS akcentus ir proporcijų pakeitimus, kurie galėtų būti kilę iš paties Audi. Virtualus RS 6 Sedan išlaiko elegantišką siluetą, tuo pačiu pagilindamas priekio fasadą, subtiliai platindamas sparnus ir įgaudamas sportiškesnę laikyseną, tinkamą galingam sedanui.

Išoriniai patobulinimai
- Pertvarkytas priekinis bamperis su didesnėmis oro angomis ir žemesniu splitteriu
- Platesnės ratų arkos ir sportiškesni ratlankiai
- Diskretiškas galinis difuzorius ir keturių išmetamųjų vamzdžių apdaila
Interjero akcentai
Nors vizualizacija daugiausia dėmesio skiria išorės pokyčiams, RS 6 Sedan greičiausiai turėtų RS specifines sėdynes, anglies arba aliuminio apdailą, unikalius ženkliukus ir naujausią Audi informacijos ir pramogų sistemą bei vairuotojo pagalbos technologijas, perimtus iš C9 A6 šeimos.

Veikimas ir variklių pasirinkimai
Pranešimai rodo, kad Audi į kitą RS 6 Avant greičiausiai montuos vidaus degimo variklį su elektrine pagalba, o ne kurs visiškai elektrinio RS 6 Avant e-tron versijos. Ar Audi paliks dvigubo turbokompresoriaus V8, ar sumažins iki galingo elektrifikuoto eilinio šešių cilindrų — kol kas neaišku. V8 išsaugojimas išlaikytų tradicinį RS charakterį ir aukštą galią; perėjimas prie eilinio šešių cilindrų galėtų pagerinti svorio pasiskirstymą, efektyvumą ir išvengti nepalankių palyginimų su konkurentais kaip BMW M5.
Variklių variantai
- Lengvojo hibrido papildymas sklandesniam žemo diapazono sukimo momentui ir degalų taupymui
- Įkraunami hibridai, siūlantys padidintą našumą ir galimybę važiuoti tik elektra
- Galimi V8 arba elektrifikuoti šešių cilindrų variantai, priklausomai nuo rinkos ir emisijų strategijos
Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
RS 6 Sedan kryptingai taikytų pirkėjams, kurie nori M5 lygio našumo įprastame sedane ir vertina Audi A6 rafinuotumą po agresyvios RS apdailos. Konkurentai apima BMW M5 Sedan ir Mercedes-AMG E klasės performance modelius, tuo tarpu RS 6 Avant toliau konkuruoja su M5 Touring ir AMG E 63 Estate ten, kur universalai vis dar pageidaujami.

Palyginimai: sedan vs Avant ir konkurentai
RS 6 Avant siūlo praktiškumą ir universalui būdingą patrauklumą, tačiau elegantiškas RS 6 Sedan suteiktų Audi tiesioginį konkurencinį pranašumą prieš BMW M5 Sedan ir galingus Mercedes sedano modelius. Sedano privalumas paprastai — mažesnis svoris ir kiek aštresnės valdymo savybės, o Avant laimi krovinių lankstumu. Galutinis variklio ir hibridizacijos pasirinkimas nulems, ar RS 6 Sedan akcentuos gryną galią, efektyvumą ar subalansuotą derinį.
Išvados
J.b.cars RS 6 Sedan konceptas aiškiai primena, kad kartais įtikinamiausiems galingiems modeliams užtenka subtilių ir gerai apgalvotų pokyčių. Ar Audi galiausiai gamins RS 6 Sedan C9 kartai — dar neaišku, tačiau dizainas akivaizdžiai tinka markės galingųjų modelių linijai. Entuziastams, sekantiems pavarų vystymą, platformų architektūrą ir rinkos paklausą, diskusija dėl V8 prieš elektrifikuotą šešių cilindrų sprendimą greičiausiai tęsis tol, kol Audi patvirtins savo kitą RS strategiją.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai