3 Minutės
Stellantis pigiausias „high‑rider“ įgauna sportiškesnį įvaizdį — CGI vizualizacijoje
Opel Frontera — JK žinoma kaip Vauxhall Frontera — yra Stellantis prieinamiausias SUV tipo „high‑rider“ šeimos modelis, gaminamas Trnavos gamykloje Slovakijoje ir pristatytas prieš metus kaip modernus 1990–2000‑ųjų modelio įpėdinis. Remiantis Stellantis Smart Car Platform, 2025 m. Frontera dalijasi architektūra su tokiais automobiliais kaip Citroën C3 Aircross, C3/e‑C3, Basalt projektu ir Fiat Grande Panda; ateities modeliai, tokie kaip Fiat Fastback, Multipla ar Fiat pikapas, taip pat turėtų naudoti tuos pačius pagrindus.
Skaitmeninis menininkas iš X‑Tomi Design nusprendė perdirbti penkių durų Frontera į sportiškesnę trijų durų versiją. Vizualizacijoje šiek tiek sutrumpintas ratų bazė, pridėtos dvi ilgos priekinės durys, išplėsti galiniai trijų ketvirčių sparnai ir pertvarkytas galinis stiklas. Rezultatas — kompaktiška, daugiau kupė tipo silueto linkstanti forma, kuri atspindi originalios Frontera charakterį ir įgauna modernų, agresyvų įvaizdį.
Dizainas ir stilius
CGI Frontera Sport vizualiai atrodo kompaktiškesnė, su tvirtesnėmis proporcijomis ir ryškesne pečių linija. Pakeitimai apima pertvarkytus galinius langus, išraiškingesnes galines borto dalis ir žemesnę stiklinę zoną. Šios korekcijos sukuria labiau įsimintiną siluetą nei dabartinė penkių durų versija, suteikdamos daugiau dinamikos ir retro primenančią nuorodą į ankstesnę trijų durų Frontera versiją. Pastaba: paveikslėliai yra X‑Tomi Design renderiai, o ne oficialios Opel ar Vauxhall nuotraukos.

Techninės specifikacijos ir varikliai
Šiuo metu Stellantis siūlo 2025 m. Opel/Vauxhall Frontera tiek su hibridinėmis, tiek su elektrinėmis pavaromis, orientuotomis į pirkėjus, ieškančius efektyvaus kasdienio automobilio ir mažesnių eksploatacijos kaštų. Būdama Smart Car Platform šeimos produktas, Frontera pasinaudoja bendromis elektrifikacijos technologijomis B segmento krosoverių portfelyje. Vizualizacija nekeičia pavaros pasirinkimų, tačiau hipotetinė trijų durų Frontera Sport su dideliu tikimybe galėtų naudoti tas pačias elektrines ir hibridines sistemas kaip penkių durų variantas, todėl būtų tinkama miestui ir retoms ilgesnėms kelionėms.
Vairavimo charakteris ir praktiškumas
Vizualus ratų bazės sutrumpinimas CGI versijoje reikštų, kad salono išdėstymas taptų kompaktiškesnis: renderiuotoje trijų durų versijoje nėra vietos trečiai eilei arba itin dideliam galinių keleivių kojų erdvei, todėl ji orientuota į pirkėjus, kurie aukščiau vertina stilių ir vairavimo pojūtį nei maksimalų keleivių skaičių. Vairavimo savybės greičiausiai išliktų panašios į kitus B segmento elektrinius ir hibridinius krosoverius — pritaikytos reagavimui mieste ir ekonominiam važiavimui magistralėje, o ne trasiniam sportui.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Kaip Stellantis įžanginis SUV, Frontera konkuruoja su mažais krosoveriais, tokiais kaip Citroën C3 Aircross ir kitais miesto orientuotais elektra ar hibridais varomais B segmento modeliais. Nors Stellantis oficialiai neplanuoja gamybos trijų durų Frontera, ši CGI vizualizacija nurodo nišinę galimybę: mažesnio tiražo, dizainą akcentuojantį variantą, kuris galėtų sudominti pirkėjus, norinčius kompaktiško, stilingo elektrinio ar hibridinio kasdienio automobilio be trečios eilės. Konkurencinga kaina ir tie patys pavaros pasirinkimai galėtų padėti Frontera Sport rasti pritariančią auditoriją tarp miesto vairuotojų ir gerbėjų.

Ar trijų durų Frontera būtų prasminga?
Dizainas yra subjektyvus, bet CGI Frontera Sport atrodo dvasiškai artimesnė originaliam modeliui ir galėtų išplėsti Frontera šeimą, jei Stellantis kada nors pertvarkytų gamybos apimtis prieš prekės ženklo prestižą. Kol kas tai lieka patrauklus skaitmeninis konceptas, parodantis, kaip nedideli dizaino pakeitimai gali pakeisti kompaktiško SUV įvaizdį perpildytoje rinkoje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai