4 Minutės
Maži, bet išmanūs 2026 m. Yamaha WR ir TT-R atnaujinimai
Yamaha 2026-iesiems atnaujino keturis gerai atpažįstamus bekelės modelius. Vietoje išsamių mechaninių pertvarkymų japonų gamintojas sutelkė dėmesį į vizualinius pakeitimus, patogesnę sėdynę suaugusiems enduro modeliams ir keletą praktiškų funkcijų, svarbių trasose ir bekelėje. Atnaujinti modeliai apima WR250F ir WR450F enduro motociklus bei mažąjį TT-R50 ir vidutinio dydžio TT-R110, skirtus jauniesiems vairuotojams.
Kas naujo iš pirmo žvilgsnio
- Nauji YZ įkvėpti grafikos sprendimai WR ir TT-R modeliuose
- Peržiūrėta sėdynės konstrukcija WR250F ir WR450F: plokštesnė, siauresnė ir su neslystančia danga
- Yamaha ECU pagrindu veikiantis apsaugos nuo vagystės užraktas prieinamas suaugusiems modeliams
- Mechanika, pakaba ir varikliai 2026 m. išlieka nepakitę
Požiūris paprastas: išlaikyti patikrintas jėgaines ir rėmo geometriją, bet atnaujinti ergonomiką ir dizainą, kad motociklai vizualiai artėtų prie Yamaha lenktynėms skirtos YZ šeimos.

WR250F ir WR450F: enduro charakteris su patobulinta ergonomika
WR250F ir toliau naudoja 250 cc vieno cilindro variklį su plačia įsiurbimo cilindro galvute ir aukštos našumo paskirstymo velenėliu — sprendimais, kurie padėjo YZ250F pasiekti sėkmės varžybose. Ankstesnių metų pakeitimai važiuoklei ir rėmui išliko: Yamaha optimizavo dvigubos sijos rėmą ir sureguliavo šakę bei amortizatorių enduro naudojimui, pasiskolindama technologijas iš YZ linijos ir pritaikydama jas bekelės patvarumui bei sukibimui.
Didesnį WR450F variklį sudaro 450 cc "reverse-head" sprendimas, sumontuotas aliumininiame rėme, išvystytame remiantis Yamaha MXGP patirtimi. Jis išlaiko 5 pavarų plačio santykio transmisiją ir KYB pakabą, sureguliuotą šiurkščiam reljefui. Serijinė įranga apima variklio valdymo bloką (ECU), sukalibruotą bekelės sąlygoms, bei pilną apsauginę plokštę varikliui.
Abu WR modeliai dabar siūlomi su Yamaha ECU pagrindu veikiančiu apsaugos nuo vagystės užraktu — slaptažodžiu saugoma funkcija, kuri neleidžia užvesti variklio be teisingo kodo. Vairuotojams, važinėjantiems atokiose trasose arba saugantiems motociklus lauke, ši papildoma apsauga yra praktiška ir moderni saugumo priemonė.

Sėdynė ir ergonomika
Galbūt labiausiai pastebimas pokytis suaugusiems vairuotojams yra perprojektuota sėdynė. Yamaha pristatė mėlyną, plokštesnę ir siauresnę pado dangą su suapvalintais kraštais ir neslystančia danga. Tikslas — geresnis judrumas techninėse atkarpose ir didesnis komfortas ilgesnių enduro dienų metu.
TT-R50 ir TT-R110: atnaujintas įvaizdis jauniesiems vairuotojams
Yamaha atnaujino TT-R šeimos grafiką, palikdama patikimą mechaniką be pakeitimų. TT-R50 išlieka ideali pradžios mašina vaikams maždaug nuo 4 iki 7 metų — su 50 cc keturtakčiu varikliu, elektriniu starteriu, automatine sankaba ir 3 pavarų dėže.
TT-R110 turi 110 cc keturtaktį variklį su elektriniu starteriu, 4 pavarų perdavimą ir automatine sankaba. Jis komplektuojamas su 14 colių priekiniais ir 12 colių galiniais ratais, protektorinėmis padangomis ir ilgo judesio pakaba, kad jaunieji vairuotojai drąsiai įveiktų trasas.
Kam tinka kuris modelis?
- Atsitiktiniai suaugę bekelės vairuotojai ir pradedantieji enduro: WR250F dėl vikrumo ir lenktynėmis įkvėpto variklio charakterio
- Patyrę bekelės entuziastai arba norintys daugiau sukimo momento ir didesnio greičio: WR450F
- Jauni pradedantieji (4–7 metų): TT-R50 mokymuisi be didelės priežiūros
- Vyresni vaikai ir paaugliai žengiantys žingsnį į priekį: TT-R110 dėl didesnės galios ir ilgesnio nuotolio galimybių

Kainos ir prieinamumas atspindi Yamaha siekį išlaikyti šiuos modelius konkurencingus. JAV mažmeninės kainos 2026 m. linijai nurodomos taip:
- WR250F: $9,199
- WR450F: $10,299
- TT-R50: $1,899
- TT-R110: $2,449
2026 m. Yamaha atnaujinimai pirmenybę teikia praktiškiems patobulinimams, o ne radikaliems pertvarkymams — suteikiant atnaujintą išvaizdą, geresnę ergonomiką ir svarbų saugumo patobulinimą, nesikeičiant įrodytoms važiavimo savybėms.
Pirkėjams tai reiškia numatomą našumą iš pažįstamų variklių ir važiuoklių, kartu su modernizuotu dizainu ir smulkiomis pataisomis, kurios palengvina keliones ilgose trasose arba vaiką supažindinant su bekelės važiavimu. Pardavėjai praneša, kad modeliai jau prieinami, todėl susidomėję 2026 m. WR ir TT-R serijomis vairuotojai gali apžiūrėti ir išbandyti modelius Yamaha salonuose ir įgaliotuose prekybos taškuose.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai