CGI priblokštas naujas Tucson: užuominos apie 2027 dizainą

CGI priblokštas naujas Tucson: užuominos apie 2027 dizainą

0 Komentarai

4 Minutės

Naujo dizaino Tucson išvaizda atskleista CGI pagal šnipų nuotraukas

Penkti metai nuo ketvirtosios kartos Hyundai Tucson pristatymo, kompaktiškas krosoveris vis dar atrodo gaivus po vėlyvo 2023 m. vidurinio ciklo atnaujinimo 2025 metų modeliui. Tačiau Hyundai jau bando jo įpėdinį, o neseniai paskelbta šnipų nuotraukų serija — detaliai paversta CGI versija žinomo vizualizatoriaus Kelsonik — pateikia aiškiausią vaizdą, kaip gali atrodyti 2027 metų Tucson.

Menas naudojo stipriai maskuotus prototipus ir dizaino užuominas iš Hyundai didesnio, naujos kartos Santa Fe, kad sukurtų realistišką peržiūrą. Rezultatas rodo drastišką stiliaus poslinkį: aštresnės kėbulo linijos, tvirtesnė stovėsena ir dizaino kalba, kuri sumažina atotrūkį tarp Tucson ir didesnių Hyundai visureigių.

Pagrindiniai išoriniai pokyčiai

Atvaizdavimas rodo automobilį, kuriame pirmenybė teikiama kampams, o ne lanko formoms. Pastebimos išorinės detalės apima:

  • „Clamshell“ tipo gaubtas, kuris užslenka per priekinius sparnus, suteikdamas priekiui monolitinį vaizdą.
  • Plonas LED šviesos baras, einantis per viršutinę priekinę dalį ir susijungiantis su šoninėmis dieninėmis šviesomis, tuo tarpu pagrindinės priekinės žibintų grupės yra žemiau, šalia plataus apatinio grotelių.
  • Išraiškingi plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir kampuotesnė stulpelių bei stogo forma, kartu pabrėžianti tvirtesnį, visureigišką siluetą.
  • Išskirtinai aukšti vertikalūs galiniai žibintai, dengiantys įdubusią galinio bagažinės vietą numerio ženklui, bei pertvarkytas bamperis ir difuzorius.

Įsivaizduojamasis Tucson išlaiko įprastas durų rankenėles — mažą, bet malonų sprendimą laikais, kai populiarėja slankios ir „flush“ montuojamos rankenėlės.

Dizaino DNR ir palyginimai

Iš tam tikrų kampų naujasis Tucson primena Range Rover tipo stačią proporciją, nors bendras sprendimas artimai dera su Hyundai šeimos stilistika, ypač su didesniu Santa Fe. Toks panašumas nestebina: platforma, pakavimas ir rinkos pozicionavimas dažnai lemia bendrus dizaino elementus. Jei Hyundai nori pateikti Tucson kaip labiau premium klasės kompaktišką krosoverį, aštrios geometrijos ir tvirtesnė stovėsena padėtų jam išsiskirti perpildytoje rinkoje.

Vairuotojo erdvė: technologijos ir pusiau autonomija

Interjere pranešama, kad Hyundai įdiegs naują Pleos informacinės ir pramogų sistemos versiją, kuri, kaip teigiama, gerina balso sąveiką ir ryšį, palyginti su dabartiniais išdėstymais. Laukiamas kitas Tucson taip pat turėtų pasiūlyti pažangų Level+ pusiau autonominį vairavimo paketą — žingsnį aukščiau už dabartines greitkelio pagalbos sistemas, skirtą gerinti komfortą ilgose kelionėse.

Variklių ir pavarų lūkesčiai

Hyundai yra nusižiūrėjęs į elektrifikaciją visoje gamoje, ir Tucson greičiausiai tęs šią tendenciją. Tikėtina, kad paleidimo metu pasiūla apims keletą elektrifikuotų pavarų variantų, kurie gali būti:

  • Lengvojo hibrido (mild-hybrid) ir pilno hibrido versijos efektyvumui
  • Įkraunamo hibrido (PHEV) variantas pirkėjams, siekiantiems trumpesnio elektrinio nuotolio
  • Ppossible baterijomis varoma architektūra arba su ja artimai susiję EV dariniai kai kuriose rinkose

Tikslios galios charakteristikos, baterijų talpos ir nuotolio įverčiai lieka nepatvirtinti, kol Hyundai nepaskelbs oficialių specifikacijų.

Rinkos pozicija ir laikas

Padėtas tarp kompaktiškų krosoverių ir vidutinio dydžio šeimyninių visureigių, Tucson turi subalansuoti kasdienį praktiškumą su tam tikru stiliaus pojūčiu. Aštresnis, labiau išraiškingas dizainas gali pritraukti pirkėjus, norinčius ryškesnio įvaizdžio, tuo pačiu išlaikant interjero erdvę ir technologijas, dėl kurių Tucson yra populiarus pasirinkimas.

Ankstyvi signalai rodo 2027 metų modeliui skirtą debiutą daugelyje rinkų, nors Hyundai oficialus laiko planas ir regioniniai įrangos sąrašai gali skirtis.

Pagrindiniai akcentai

  • Radikaliai atnaujinta išorė su kampuotomis plokštumomis ir „clamshell“ gaubtu
  • Plonas LED šviesos baras ir žemiau įstatytos priekinės žibintų grupės
  • Aukšti vertikalūs galiniai žibintai ir pertvarkytas bamperio dizainas
  • Pleos informacinė sistema ir Level+ pusiau autonomija
  • Numatoma elektrifikuota variklių linija, įskaitant hibridinius ir PHEV variantus

Ši peržiūra, paremta CGI interpretacija iš šnipų nuotraukų, suteikia gerai informuotą įžvalgą apie Hyundai dizaino kryptį Tucson modeliui. Galutinės gamybos detalės ir oficialios specifikacijos paaiškins, kiek šių idėjų persikels į salonus, tačiau temos aiškios: aštresnis dizainas, daugiau technologijų ir tęsiama elektrifikacija.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą