Volkswagen ID. Touareg 2029: SSP, Rivian ir EREV galimybės

Komentarai
Volkswagen ID. Touareg 2029: SSP, Rivian ir EREV galimybės

5 Minutės

Teigiama, kad kitas Volkswagen Touareg pereis prie Rivian pagrindu sukurto SSP

Volkswagen, kaip teigiama, ruošia radikalų poslinkį savo didelių visureigių asortimente: visiškai elektrinį ID. Touareg, pastatytą ant Scalable Systems Platform (SSP). Pagal vokiečių verslo savaitraštį Automobilwoche, nulinės emisijos įpėdinis dabartiniam vidaus degimo Touareg galėtų pasirodyti apie 2029 m. ir, anot pranešimo, naudos JAV elektromobilių gamintojo Rivian sukurtą programinę įrangą bei zoninę elektros architektūrą.

Kodėl Bratislava yra svarbi

Automobilwoche taip pat įvardija Volkswagen Bratislavos gamyklą kaip tikėtiną pirmąją SSP automobilių surinkimo vietą Europoje. Bratislavos cechas jau yra glaudžiai integruotas į Volkswagen koncerno didžiųjų visureigių gamybos grandinę: jis gamina vidaus degimo Touareg, Audi Q7/Q8 ir Porsche Cayenne/Cayenne Coupe, taip pat D segmentui priklausančius modelius, tokius kaip Volkswagen Passat ir Škoda Superb. Perkelti SSP pagrindu sukurtą ID. Touareg į Bratislavą būtų naudinga – būtų išnaudota gamyklos talpa ir visureigių gamybos patirtis, o gamyba liktų arti Volkswagen ilgalaikių Slovakijos operacijų.

SSP, Rivian technologija ir zoninė architektūra

Scalable Systems Platform yra ambicinga Volkswagen koncerno naujos kartos elektrinių automobilių architektūra, skirta suvienodinti techninę įrangą ir programinę įrangą tarp prekės ženklų. Automobilwoche pranešime ypatingai pažymima Rivian teikiama programinė įranga ir zoninė elektros architektūra — modernus sprendimas, kuris sumažina sudėtingumą skirstydamas laidus ir skaičiavimo resursus į zonas, o ne į daugybę atskirų ECU. Pirkėjams zoninė architektūra žada greitesnius programinės įrangos atnaujinimus, geresnę diagnostiką ir didesnį lankstumą skirtingoms pavarų konfigūracijoms.

Range extender opcija: praktiškas ilgų nuotolių važiavimas

Vienas iš įdomesnių gandų yra tas, kad ID. Touareg galėtų būti siūlomas su range-extender (EREV) pavaros sistema. Skirtingai nei prijungiamas hibridas, EREV naudoja vidaus degimo variklį vien tik kaip antžeminį generatorių, kuris įkrauna aukštos įtampos bateriją ir prailgina važiavimo nuotolį — ratai išlieka varomi elektra. Volkswagen patvirtino, kad SSP kuriama taip, kad palaikytų tokias range-extender galimybes, apie ką bendrovė pabrėžė 2025 m. viduryje.

  • Range-extender privalumas: išplėstas realus važiavimo nuotolis be priklausomybės nuo viešų įkrovimo tinklų.
  • Kaip tai veikia: vidaus degimo variklis suka generatorių, kuris maitina bateriją, o ši vėliau aprūpina elektros pavaros agregatus.
  • Paskutinis etalonas: 2026 m. Ram 1500 REV derina 3,6 l V6 generatorių su elektra varomais varikliais, pasiekiant iki 647 AG ir 610 lb-ft (827 Nm) maksimalios galios bei apytikslų 690 mylių (1 110 km) bendrą nuotolį su pilnai užpildyta baterija ir baku.

Pritaikius tokią EREV parinktį dideliam elektriniam visureigiui, tokiam kaip ID. Touareg, tai gali reikšmingai pagerinti EPA ar WLTP nuotolio rodiklius ir sumažinti vairuotojų nerimą dėl nuvažiuojamo atstumo tiems, kurie dažnai važinėja ilgomis distancijomis.

Rinkos kontekstas ir artimi modelių pokyčiai

Volkswagen patvirtino, kad dabartinis vidaus degimo Touareg bus nutrauktas kitais metais. Tai perstatys Tayron kaip didžiausią Volkswagen visureigį Europoje ir JK — modelį, kuris, priešingai nei Šiaurės Amerikos Tiguan, Europoje siūlomas su trimis sėdimų eilių galimybėmis.

Perkantiesiems naują Touareg šiandien, einamasis modelis vis dar parduodamas: 2025 m. rugsėjo duomenimis jo pradinė kaina Vokietijoje yra apie 74 925 €, o JK pradinė kaina siekia maždaug £71 390. Galingiausias variantas šiuo metu yra prijungiamas hibridinis V6 su turbokompresoriumi, kuri jungtinė galia sudaro maždaug 340 kW (apie 456 AG).

Ko mes dar nežinome

Svarbūs techniniai duomenys vis dar nėra patvirtinti: konkretūs range-extender įrenginiai, baterijų dydžiai, variklių konfigūracijos ir galutiniai ID. Touareg našumo rodikliai lieka nežinomi. Volkswagen ir jo tiekėjai paprastai laikosi įprastos praktikos ir tokius specifikacijų duomenis atskleidžia tik oficialių modelių pristatymų metu. Vis dėlto SSP, zoninės architektūros ir range-extender galimybės derinys rodo lanksčią platformos strategiją, pritaikytą įvairioms rinkos reikmėms — nuo grynųjų BEV pirkėjų iki tų, kurie prioritetą teikia ilgų atstumų praktiškumui.

Cituojama ištrauka: 'Ant SSP pagrindu sukurtas ID. Touareg galėtų derinti Rivian įtakojamą programinę įrangą su Volkswagen visureigių inžinerija, sukuriant aukštųjų technologijų didelį elektrinį visureigį, sprendžiantį nuotolio rūpesčius per EREV parinktis.'

Kadangi automobilių gamintojai spartina aukštos klasės segmentų elektrifikaciją, pranešimai apie Volkswagen planus 2029 m. ID. Touareg ant SSP verti dėmesio — ypač pirkėjams, ieškantiems didelių, gausiai aprūpintų elektrinių visureigių su praktiškais ilgų nuotolių sprendimais.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai