AMG plečia GT kupė asortimentą Australijoje: 43 ir 63

AMG plečia GT kupė asortimentą Australijoje: 43 ir 63

0 Komentarai

4 Minutės

AMG pristato du naujus GT modelius Australijoje: vikrų GT 43 ir trasai pasiruošusį GT 63 Pro

Mercedes-AMG išplėtė savo GT kupė šeimą Australijoje pristatydama du skirtingus modelius: bazinį GT 43 ir aukštos klasės GT 63 Pro 4Matic+. Tai ne kosmetinės specialios versijos, o tikri nauji modelių variantai, kurie suteikia pirkėjams daugiau pasirinkimo — nuo lengvai manevruojamo sportiško kupė iki beveik galutinio asfalto ir trasos pajėgumo.

Nuo Edition R iki pilnos modelių įvairovės

Neseniai AMG išplėtė savo Edition R seriją SUV ir kupė modeliuose Australijoje, suteikdama ryškesnį dizainą ir papildomą įrangą tokiems automobiliams kaip GLE 53 ir GLC 43. Tie leidimai pasiūlė patrauklias galimybes, tačiau GT 43 ir GT 63 Pro žymi kitokį žingsnį: tai nauji varikliai ir našumo tikslai, o ne vien išvaizdos patobulinimai.

Strategija aiški — sukurti platesnę našumo skales GT fastback kupė, kad klientai galėtų pasirinkti prieinamą keturių cilindrų sportinį kupė arba pereiti prie V8 flagmano, pritaikyto didesniems greičiams, geresniam aušinimui ir aerodinamikai.

GT 43: lengvas, jautrus ir efektyvus

Į pietinį žemyną įžengia Mercedes-AMG GT 43, kurio pradžios kaina nuo AUD 249,900 (MRLP). Jis turi kompaktišką 2,0 l turbobuferinį keturių cilindrų variklį kartu su 48 V mild-hybrid sistema. Maksimalus galingumas — 310 kW ir 500 Nm (apie 416 AG ir 369 lb-ft), su trumpu 10 kW pagalbinio boost'o režimu iš mild-hybrid sistemos.

Pagrindiniai našumo rodikliai:

  • 0–100 km/h (0–62 mph): 4,6 sekundės
  • Maksimalus greitis: 280 km/h (174 mph)
  • Variklio technologija: elektrinis išmetamųjų dujų turbokompresorius, kilęs iš F1 vystymo, užtikrinantis akimirksninį droselio reagavimą

Australijoje GT 43 modeliai taip pat tiekiami gerai aprūpinti iš gamyklos: yra AMG Ride Control adaptacinė pakaba, AMG Dynamic Plus paketas įtrauktas kaip standartas, Driving Assistance Package Plus ir Burmester garso sistema kaip pasirinktinė įranga.

GT 63 Pro 4Matic+: daugiau galios, patobulintas aušinimas ir aerodinamika

Virš įprasto GT 63 stovi GT 63 Pro 4Matic+ — labiau orientuotas flagmanas, padidinantis galią iš 4,0 l twin-turbo V8. AMG inžinieriai tuned V8 iki 450 kW ir 850 Nm (apie 603 AG ir 627 lb-ft), tai 20 kW ir 50 Nm daugiau nei standartiniame GT 63.

Našumo akcentai:

  • 0–200 km/h (0–124 mph): 10,9 sekundės (maždaug pusę sekundės greičiau nei standartinis GT 63)
  • Maksimalus greitis: 317 km/h (197 mph)

Pro modelis turi patobulintą aerodinamiką ir sustiprintą aušinimą, kas parodo AMG dėmesį išlaikyti aukštą greitį tiek kelyje, tiek trasoje. Jo kaina prasideda nuo AUD 418,900 (MRLP).

Pasirinkimai, įranga ir rinkos pozicionavimas

AMG siūlo keletą pasirinkimų paketų, leidžiančių suasmeninti kiekvieną GT. GT 43 pirkėjai gali rinktis riboto prieinamumo paketus, pavyzdžiui, AMG Prime Package; abu modeliai gali būti užsakomi su vizualinėmis ir našumo opcijomis, tokiomis kaip AMG Night Package, anglies pluošto aerodinamika ir salono apdaila, bei Burmester aukštos klasės 3D erdvinio garso paketas GT 63 Pro.

Greita pasirinktinių elementų santrauka:

  • AMG Prime Package (ribotos galimybės)
  • AMG Night Package — tamsesni vizualiniai elementai
  • AMG Carbon Fibre Package — eksterjero ir interjero anglies apdaila
  • Burmester 3D surround sound — premium garso atnaujinimas

Ką tai reiškia pirkėjams

Naujasis GT 43 suteikia pirkėjams prieinamą įėjimą į Mercedes-AMG dvivietį kupė, derindamas modernią keturių cilindrų efektyvumą su autentiškomis AMG dinamikos savybėmis. Tuo tarpu GT 63 Pro orientuotas į entuziastus, kurie nori papildomų arklių galių, pagerinto aušinimo ir aštresnės aerodinamikos reikalaujančiai eksploatacijai.

Abiem modeliams atvykus į Australiją, AMG aiškiai stiprina savo sportinių automobilių liniją, kad atitiktų skirtingus skonius — nuo energingo kasdienio vairavimo iki aukšto greičio trasos galimybių. Australijos pirkėjams išplėsta GT gama papildo AMG neseniai pristatytus Edition R leidimus ir suteikia aiškesnius laiptelius kupė portfelyje.

„Du labai skirtingi charakteriai, viena GT šeima“ galėtų trumpai apibendrinti AMG požiūrį: viena vertus vikrus, technologijomis paremptas keturių cilindrų kupė, o kita — raumeningas, trasai tinkamas V8 flagmanas.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą