Chevrolet pristato 2026 Colorado konfigūratorių su didesne pradine kaina

Chevrolet pristato 2026 Colorado konfigūratorių su didesne pradine kaina

0 Komentarai

4 Minutės

Chevrolet pristato 2026 Colorado konfigūratorių su didesne pradine kaina

2026 metų Chevrolet Colorado dabar galima konfigūruoti prekės ženklo internetiniame Build & Price konfigūratoriuje, ir svarbiausias šio modelio metų pokytis nėra didelis dizaino pertvarkymas, o atnaujintas kainoraštis. Bazinis WT dabar prasideda nuo MSRP $32,400, o padidėjus pristatymo mokesčiui galutinė kaina iki namų ribos prasideda nuo $34,495 prieš priedus.

Kainų pokyčiai ir apdailos lygiai

Chevrolet padidino kainas visoje Colorado gamoje 2026 metams. Padidinimai skiriasi pagal apdailą: off‑road orientuotas ZR2 ir Bison paketas pakilo net iki $1,300; Z71 ir Trail Boss padidinimai siekia $1,000; LT brangesnis $600; o WT užaugo $900 lyginant su praėjusiais metais. General Motors taip pat padidino pristatymo (destination freight) mokestį $400.

Pagrindiniai dalykai:

  • Bazinis WT MSRP: $32,400
  • Pristatymo mokestis: $2,095
  • Bazinė galutinė kaina prieš priedus: $34,495
  • 2026 metų apdailos, kurioms taikomi pakeitimai: WT, LT, Z71, Trail Boss, ZR2, Bison

Pavarų agregatai ir galimybės važiuoti bekelėje

Reikšminga, kad WT ir LT yra vienintelės apdailos, kurias galima užsakyti su galiniais ratais varančiais (rear‑wheel drive). Visureigio sistema (four‑wheel drive) yra standartinė Trail Boss, Z71 ir ZR2 modeliuose. Pirkėjams, norintiems darbo krovininio automobilio su 4x4, pridėti keturių ratų pavarą prie WT kainuoja papildomai $3,300.

Variklis, vilkimo ir krovumo rodikliai

Po variklio gaubtu 2026 Colorado toliau siūlo vieną variklio pasirinkimą visai gamai: GM L3B 2.7 litrų TurboMax eilinį keturių cilindrų agregatą. Šis turbobuferinis variklis išvysto 310 AG esant 5,600 rpm ir 430 lb‑ft sukimo momentą prie 3,000 rpm, perduodamą per 8L serijos automatinę pavarų dėžę (RPO MFC). Pavarų dėžė gali būti derinama su vienu ar dvispeeds perdavimo dėžėmis pagal apdailą ir papildomas galimybes.

Visi Colorado modeliai naudoja 3.42 ašies santykį. Tinkamai sukonfigūravus, šis vidutinio dydžio pikapas gali tempti iki 7,700 svarų (3,493 kilogramų). Didžiausias naudingas krovinys galiniams varantiems WT ir LT įvertintas 1,700 svarų (771 kilogramas) — šie parametrai bus svarbūs pirkėjams, kuriems reikia patikimo darbo įrankio.

Ratai, paketai ir naujos spalvos

2026 metams Colorado gauna keletą subtilių vizualinių atnaujinimų: dabar siūlomi du nauji 20x9 colių ratų dizainai, skirti Midnight Edition paketuisi ir Z71 Convenience Package III. Užsakymų vadove taip pat nurodyti keli nauji išvaizdos paketai, tarp jų WT Custom Appearance Package, Decal Package ir Bronze Accent Package.

Prie spalvų paletės prisijungė nauja dažų spalva pavadinimu White Sands, pakeisianti Harvest Bronze Metallic. White Sands bus išskirtinė ZR2 ir Trail Boss modeliams. Kitos dažų galimybės: Black, Summit White, Snowdrift Metallic, Reef Blue Metallic, Sunrise Orange, Radiant Red Tincoat ir Sterling Gray Metallic.

Rinkos kontekstas: kur stovi Colorado

Colorado — parduodamas kartu su savo korporaciniu dvyniu GMC Canyon — išlieka antras pagal pardavimus vidutinio dydžio pikapas Jungtinėse Valstijose. Toyota Tacoma tęsia segmento lyderės poziciją, gaminama Meksikoje, tuo tarpu tiek Colorado, tiek Canyon surenkami JAV. Naujausios pardavimų tendencijos rodo reikšmingą augimą visame segmente: Toyota pranešė apie 130,873 Tacoma pristatymus 2025 m. pirmąjį pusmetį (88.5% augimas metai per metus), o Chevrolet tuo pačiu laikotarpiu išsiuntė 52,815 Coloradų, tai 26.3% padidėjimas lyginant su ankstesniais metais.

Ką tai reiškia pirkėjams

Pirkėjams 2026 metų atnaujinimas daugiausia susijęs su konfigūravimu ir biudžeto planavimu, o ne su nauja inžinerija. Atnaujintos ratų galimybės, naujos dažų spalvos ir papildomi išvaizdos paketai suteikia daugiau būdų suasmeninti pikapą, tačiau didesnė pradinė kaina ir padidintas pristatymo mokestis turi būti įtraukti į pirkimo sprendimą.

Citata: '2026 Colorado patikslina pasirinkimus, o ne iš naujo išranda ratą — pirkėjai gauna tą patį TurboMax variklį ir tvirtą vilkimo galimybę, bet už kiek kiek didesnę pradinę kainą.'

Ar jūs prioritetą teikiate bekelės galimybei — su ZR2 ir Trail Boss turinčiais standartinį 4x4 — ar labiau ekonomiškam, darbo orientuotam WT arba LT, Colorado toliau teikia konkurencingą vidutinio dydžio pikapo universalumą. Build & Price įrankis jau veikia, tad potencialūs pirkėjai gali konfigūruoti apdailas, pavarų sistemas ir priedus bei matyti galutinę kainą statydami savo idealų automobilį.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą