Retro šaknys ir modernus CGI: Eclipse atgimimas fanų vizijoje

Retro šaknys ir modernus CGI: Eclipse atgimimas fanų vizijoje

0 Komentarai

3 Minutės

Retro šaknys susitinka su moderniu CGI: Eclipse atgimimas, kurio nori fanai

Mitsubishi dabartinė gaminių linija smarkiai remiasi krosoveriais ir aljansais, tačiau neseniai pasirodęs Eclipse CGI perteikimas primena entuziastams markės sportišką praeitį. Filipinuose gyvenantis skaitmeninis menininkas Enoch Gabriel Gonzalez (enochgonzalesdesigns Instagram’e) sukūrė renderį, kuris interpretuoja Eclipse kaip žemą, trijų durų liftbeką kupė — nostalgišką pratimą, kuris taip pat kelia klausimų apie Mitsubishi ateities produktų strategiją.

Mitsubishi padėtis šiandien

Japonų gamintojas perkelia savo pozicijas keliuose rinkose. Šiaurės Amerikoje kompanija paskelbė penkerių metų planą Mitsubishi Motors Momentum 2030, tačiau realių naujų produktų pristatymų buvo nedaug: Outlander vis dar yra pagrindinis modelis JAV, atnaujinimai apima 2025 m. Outlander Trail Edition, švelnų hibridą su 1,5 l turbininiu varikliu, pakeičiantį atmosferinį 2,5 l, bei vidurinio ciklo atnaujinimą Outlander Plug-in Hybrid. Europoje daug dabartinių Mitsubishi modelių yra pervadinti Renault automobiliai — tarp jų elektrinis Eclipse Cross, paremtas Renault Scenic E-Tech — atspindint grupės aljansų strategiją.

Dizainas ir pagarba originaliam Eclipse

Gonzalez koncepcija pagerbia originalų Eclipse (gaminamas 1990–2012), atgaivindama ilgą kapotą, nusvirusį stogo liniją ir kompaktinius iškyšulius, būdingus 1990-ųjų sportiniams kompaktiškiems automobiliams. CGI modelis pabrėžia klasikines proporcijas ir prideda šiuolaikinių detalių, tokių kaip plačios arkos ir keturi išmetimo vamzdžiai — vaizdinės užuominos, kurios signalizuoja tradicinį vidaus degimo variklio orientuotą našumo koncepciją, o ne EV išdėstymą.

Pagrindiniai renderio akcentai:

  • Trijų durų liftbekas kupė siluetas
  • Ilgas kapotas ir trumpi priekiniai/galiniai iškyšuliai
  • Agresyvus galinis difuzorius ir keturi išmetimo vamzdžiai
  • Proporcijos, nurodančios 2+2 arba kompaktišką keturių vietų išdėstymą

Vairavimo charakteris ir pozicionavimas — grynai spekuliatyvu

CGI kūrinys sufleruoja apie vidaus degimo varikliu varomą našumo kupė. Jei toks automobilis patektų į rinką panašia forma, jis greičiausiai būtų nukreiptas į konkuruojančius modelius, tokius kaip Nissan Z, Toyota GR Supra ar Honda sugrįžęs Prelude konceptas. Mažesnė, lengvesnė versija galėtų būti šalia Toyota GR86, Subaru BRZ ar Mazda MX-5 Miata RF. Vis dėlto Mitsubishi pastarasis produktų dėmesys ir bendros platformos strategija su Renault kelia abejonių dėl specializuoto sportinio kupė komercinės perspektyvos.

„Skaitmeninis eskizas gali atgaivinti prisiminimus ir patikrinti susidomėjimą,“ sufleruoja Gonzalez renderis — kvietimas markei ir gerbėjams įsivaizduoti, koks galėtų būti modernus Eclipse.

Rinkos perspektyvos

Realistiškai Eclipse vardinės etiketės sugrįžimas priklausytų nuo korporacinių prioritetų, elektrifikacijos tikslų ir platformų prieinamumo. Kol kas CGI kupė lieka patraukliu koncepcijos pavyzdžiu entuziastams ir priminimu, kad Eclipse palikimas vis dar rezonuoja automobilių kultūroje.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą