8 Minutės
Honda atnaujina Europoje mėgstamiausią 330cc skuterį
Honda ADV350 — nuotykių stiliaus skuteris, tapęs populiariausiu Europoje virš 300cc segmento modeliu — grįžta 2026 metams su kukliu, bet naudingesniu atnaujinimu: keturiomis naujomis dažų paletėmis ir visais praktiškais sprendimais, dėl kurių jis susilaukė jaunų, miestui jautrių vairuotojų pripažinimo. Tai nėra visiškai naujas modelis ar pilnas perprojektavimas; pakeitimai orientuoti į estetikos ir personalizavimo galimybes, paliekant patikrintą mechaninę dalį be esminių pakeitimų.
ADV350 kilmė tiesiogiai siejasi su Honda X-ADV — sumania hibridine koncepcija, sujungusia didesnių skuterų patogumą su nuotykių motociklo estetika. Nuo tada, kai ADV350 tapo atskiru modeliu 2022 m., jis užėmė patrauklią nišą miestiniams keleiviams ir savaitgalio tyrinėtojams; nuo paleidimo Europoje užregistruota apie 35 000 vienetų. Tai įspūdingas rezultatas tokio dydžio skuterio segmente ir svarus faktorius, kodėl Honda tvirtina lyderio pozicijas kompaktinių nuotykių skuterių kategorijoje.
Kas lieka nepakitę — ir kodėl tai svarbu
Po kėbulu 2026 metų ADV350 yra gerai pažįstamas modelis. 330 cc vieno cilindro variklis išlieka derintas iki 29 AG ir 31,5 Nm sukimo momento, o vamzdinė plieninė rėmo konstrukcija toliau naudoja 15 colių priekį ir 14 colių galinį ratą. Pakaba derina 37 mm apverstas priekinės šakės ir galinius amortizatorius su nuotoliniu rezervuaru bei spyruoklės atramos reguliavimu — tai suteikia subalansuotą komfortą mieste ir pasitikėjimą nelygiam paviršiui. Techninė bazė yra praktiškai orientuota: lengva valdyti miesto sraute, bet kartu pakankamai standi lengvam viadukų ir žvyrkelių važiavimui.

Kodėl Honda nusprendė nekeisti mechanikos? Trumpas atsakymas — todėl, kad 2025 metų vidurinio ciklo atnaujinimas jau išsprendė daugiausiai vairuotojų rūpimus klausimus: variklio patobulinimai (perprojektuoti duslintuvo vidiniai elementai, efektyvesnis katalizatorius ir atnaujinta ECU žemėlapių logika), patobulinta galinės pakabos dalijinio reguliavimo charakteristika ir elektronikos funkcionalumo plėtra. Šie pakeitimai pagerino ADV350 elgseną kelyje, sumažino emisijas ir pagerino bendrai vairavimo komfortą — tad mechaninės dalies išlaikymas atspindi ne sustojimą, o stabilų ir gerai suderintą platformos lygį.
2026 metų spalvų atnaujinimas: subtilus, bet strategiškas
Pagrindinis 2026 metų ADV350 atnaujinimo pranešimas — keturios naujos apdailos spalvos, leidžiančios pirkėjams geriau pritaikyti skuterio išvaizdą savo skoniui:
- Pearl Falcon Grey
- Iridium Gray Metallic
- Mat Pearl Cool White
- Mat Coal Black Metallic
Šios apdailos siekia išplėsti skuterio patrauklumą, pasiūlydamos variantus, kurie atrodo tiek aukštesnės klasės, tiek patvarūs — praktiški sprendimai tiems, kurie pageidauja santūresnės, „nuotykių pasiruošusios“ išvaizdos vietoj ryškios, labiau reklaminės grafikos. Be standartinio modelio, Honda ir toliau siūlo Special Edition versiją su papildoma apdaila ir priedais tiems, kurie nori ryškesnio asmeninio akcento ar išskirtinių aksesuarų komplektacijos.

Technologijos, komfortas ir praktiškumas
Nors variklis ir šasi išlieka nepakitę, ADV350 išlaiko technologijas ir patogumus, kurie anksčiau padėjo jam išsiskirti rinkoje:
- Aukščio reguliuojamas 5 colių TFT ekranas su išmaniojo telefono prijungimu ir patogiu keturių krypčių valdikliu
- Automatiškai atšaukiamos posūkio lemputės, gerinančios saugumą tankiame miesto eisme
- LED apšvietimas priekyje ir gale, užtikrinantis geresnį matomumą ir saugumą tiek dieną, tiek naktį
- Pirštinių skyrelio USB lizdas — patogus įkrovimo sprendimas kelionės metu
- Ernūs po sėdyne esantys bagažo skyriai, talpinantys du viso veido šalumus
Honda skelbia, kad praktiškai naudojamas nuvažiuojamas atstumas iš beveik 12 litrų (apie 3 galonus) kuro bako gali siekti iki maždaug 330 km (205 mylių) — patrauklus rodiklis kasdieniams keleiviams ir tiems, kurie mėgsta ilgus savaitgalio pervažiavimus su minimaliu sustojimų skaičiumi. Reali rida priklausys nuo sąlygų: važiavimo stiliaus, apkrovos, reljefo ir oro sąlygų, tačiau šis skaičius gerai atspindi ADV350 ekonominio ir praktiško panaudojimo potencialą.
Ratų, padangų ir stabdžių sprendimai: sukonstruota mišrioms trasoms
ADV350 išlaiko šešių stipinų ratų dizainą, apautą blokine, bekamere padanga, skirtą užtikrinti sukibimą tiek ant asfalto, tiek lengvam bekelės paviršiui. Stabdymas valdomas vienu apskritimo tipo disku tiek priekyje, tiek gale — tai pakankama kombinacija šiam skersmeniui ir skuterio masės klasei (186 kg, arba apie 410 lb sausos masės) bei suplanuotam naudojimui. 15 colių priekinis ir 14 colių galinis ratų derinys yra kertinis ADV350 važiavimo balansui: jis suteikia vikrumo ir reakcijos miesto eisme, bet išsaugo stabilumą važiuojant duobiotais ar nelygiais keliukais. Tokia ratų ir padangų konfigūracija dažnai tampa kompromisu tarp komforto ir off-road galimybių šiame klasėje.

Kaip ADV350 dera su rinkos poreikiais
ADV350 užima įdomią nišą. Jis yra pajėgesnis už gryną miesto skuterį dėl didesnių ratų ir tvirtesnės pakabos, tačiau kasdieniniam naudojimui yra gerokai paprastesnis nei pilno dydžio nuotykių motociklas. Tai daro jį patraukliu vairuotojams, kurie nori nuotykių išvaizdos, praktiškos talpos daiktams ir ekonomiškų eksploatavimo išlaidų — būtent todėl tiek daug jaunų Europos vairuotojų perėjo prie šio modelio.
Lyginant su kai kuriais konkurentais 300–350 cc klasėje, Honda pranašumą palaiko patikrinti mechaniniai sprendimai, gaminio kokybė ir išplėtotas atstovybių tinklas. Šių elementų kombinacija suteikia ADV350 konkurencinį pranašumą pardavimo taškuose ir serviso prieinamume. 2026 metų atnaujinimas aiškiai veikia kaip išlaikymo strategija: išsaugoti stiprius pardavimo argumentus, tuo pačiu pasiūlant subtilius vizualinius atnaujinimus, kad modelis atrodytų šviežesnis, bet nebūtų sugriauta sėkminga formulė.
Kainodara ir prieinamumas
Honda nurodo, kad 2026 metų ADV350 bus prieinamas Europos rinkose tiek standartinėje konfigūracijoje, tiek Special Edition versijoje, tačiau oficialios kainos dar nepaskelbtos. Kaip orientyras, 2025 metų modelis Jungtinėje Karalystėje buvo siūlomas už £5,999 — maždaug 8 000 USD pagal tuometinį valiutos kursą — kas leidžia pirkėjams ir rinkos analitikams susidaryti nuojautą apie galimą kainų lygį. Vietinės mokesčių, registracijos ir papildomos įrangos įtakos gali reikšmingai skirtingi tarp Europos šalių, todėl galutinė mažmeninė kaina gali skirtis.
Trumpi pagrindiniai akcentai:
- Patikrintas 330 cc variklis: 29 AG ir 31,5 Nm
- Kompaktiškas nuotykių stiliaus dizainas su praktiška saugykla
- 15" priekinis / 14" galinis ratų derinys, tinkamas mišrioms dangoms
- 5" TFT ekranas su išmaniojo telefono prijungimu
- 2026 metų naujos apdailos galimybės asmeniškesniam pasirinkimui
'ADV350 yra skuteris, kuris nesistengia apsimesti pilnaverčiu nuotykių motociklu — jis tiesiog suteikia vairuotojams praktiškumą ir izoliaciją stiliaus, kurių jie reikalauja kasdieniam gyvenimui ir retkarčiais vykstantiems bekelei', — pažymi pramonės analitikas. 'Toks balansas paaiškina, kodėl jis tapo gerai parduodamu modeliu Europoje.' Šis ekspertų pastebėjimas atkreipia dėmesį į tai, kad rinkoje vertinamas ne tik techninis pajėgumas, bet ir tai, kaip gerai transporto priemonė atitinka realių vartotojų kasdienes poreikius.
Kam verta svarstyti 2026 metų ADV350?
- Miesto komuteriams, norintiems labiau matomos pozicijos bei didesnės bagažo talpos nei mažesnis skuteris
- Vairuotojams, ieškantiems ekonomiško sprendimo, gebančio iškęsti savaitgalio žvyrkelius ir lengvą bekelę
- Naujokams arba sugrįžtantiems vairuotojams, kuriems svarbūs komfortas, paprastas naudojimas ir priežiūra
Jeigu ieškote tikro off-road galimybių arba didelės galios našumo, geriau tiktų pilno dydžio nuotykių motociklas. Tačiau derinant kasdienį praktiškumą, ekonomiškumą ir nuotykių estetiką, ADV350 išlieka viena stipriausių pasiūlymo variantų rinkoje — ypač tiems, kurie nori žemo priežiūros poreikio ir universalumo kombinacijos.
Pabaigos mintys
Honda 2026 metų ADV350 atnaujinimas primena, kad maži, tiksliniai pakeitimai gali išlaikyti populiariausius modelius aktualius. Naujos spalvos prideda vizualinės vertės, tuo tarpu patikrintas variklis ir šasi lieka neliečiami pagrindiniai sprendimai — ir tai yra pagrįsta taktika, nes šie elementai veikia gerai. Daugelio Europos vairuotojų akimis ADV350 vis dar reiškia vieną geriausių kompromisų tarp skuterio patogumo ir nuotykių motociklo estetinio charakterio — o 2026 metų modelis tiesiog suteikia daugiau galimybių tai išreikšti.
Ar pirkote pirmąjį daugiau nei 300 cc klasės skuterį, ar keičiatės iš mažesnio miesto modelio, ADV350 verta įtraukti į bandomųjų važiavimų sąrašą — ypač jei traukia mintis apie universalų, mažai priežiūros reikalaujantį automobilį, atrodantį pasirengusį tiek kitam eismo juostos posūkiui, tiek savaitgalio traukiniui į užmiestį.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai