BMW X5 numeta kamufliažą — taip gali atrodyti 2028 m.

Nauji renderiai atskleidžia, kaip gali atrodyti 2028 metų BMW X5: nauja Neue Klasse dizaino kalba, mažesnė grotelė, sportiškesnis buferis, variantai su vandeniliu, elektra ir tradiciniais varikliais bei konkurencija su Audi Q7 ir Mercedes GLE.

Komentarai
BMW X5 numeta kamufliažą — taip gali atrodyti 2028 m.

5 Minutės

BMW X5 numeta kamufliažą — taip gali atrodyti 2028 m.

Kitą kartos BMW X5 pastebėta kamufliažo nuėmimo šnipų nuotraukų, o naujas skaitmeninių renderių rinkinys suteikia aiškesnį vaizdą po vinilu. Kai BMW pereina prie Neue Klasse dizaino kalbos, X5 taip pat prisitaiko — ir pokyčiai akivaizdūs. Šiose iliustracijose pavaizduotas 2028 metų X5 atrodo kaip drąsesnis executive SUV interpretacijos variantas, o ne tik švelni dabartinio modelio evoliucija. Šiame kontekste svarbūs ne tik estetiniai sprendimai, bet ir funkcionalumas, inžinerinės alternatyvos bei rinkos pozicionavimas prabangių visureigių segmente.

Pagrindiniai išoriniai akcentai

  • Žymiai mažesnė „kidney“ grotelė, kuri susilieja su patobulinta žibintų grafika ir nauja dienos žibintų (DRL) paraše.
  • Daugiau kampuotas priekinis buferis su aukštesnėmis ir platesnėmis šoninėmis angomis bei didesniais apatiniais oro įsiurbimais, suteikiančiais sportiškesnę, agresyvesnę išvaizdą.
  • Aštresnės ratų arkos ir ilgesnės priekio kapoto proporcijos, kurios vizualiai įtvirtina automobilį ir pabrėžia „planted“ stotį.
  • Paslėpti durelių rankenėlės, trumpesni šoniniai langai, siauresni galiniai žibintai ir perkelta valstybinių numerių vieta – viskas įkomponuota į skulptūrišką, sportišką galinį buferį.

Renderiai, paremti naujausiomis gatvės bandymų nuotraukomis ir sukūrė menininkas @kelsonik, vaizduoja baltą kėbulą su kontrastingais juodais elementais ir santūriomis stogo bėgelėmis — stilistinis sprendimas, derinantis prabangą ir praktiškumą. Ratlankiai vaizduojami didesni, sudėtingesnio dizaino, už kurių matosi raudonos stabdžių apkabos, užuomenuojančios apie didesnį našumą orientuotas versijas. Tokie vizualiniai elementai – juodi akcentai, didesni ratlankiai, raudoni kaliperiai – dažnai naudojami kaip ženklai, kad modelis gali turėti sportinio padidinimo parinkčių arba „M Performance“ įtakos. Be to, kontrastinga spalvų paletė stiprina „Neue Klasse“ dizaino kalbos vientisumą tarp BMW serijų.

Praktiškesni dizaino sprendimai: suskaidytos bagažinės durelės ir subtilūs pakeitimai

Viena gerai pažįstama funkcija, atrodo, bus išsaugota: suskaidytos, arba dviejų dalių, bagažinės durelės. BMW retkarčiais grįžta prie tokių sprendimų dėl jų praktiškumo — apatinė dalis veikia kaip žemiškesnis krovinių kraštas arba laikina darbo platforma, o viršutinė dalis suteikia lengvą prieigą prie krovinių. Gamintojas sujungė šį sprendimą su plonesniais ir platesniais galiniais žibintais bei aštresnėmis apatinių durelių briaunomis, kurios pabrėžia kontūrus ir pagerina oro tėkmę aplink galą. Nors stogo linija vizualiai išlieka panaši į ankstesnį modelį, langų grafika yra siauresnė, todėl profilis įgauna modernesnį, labiau sportišką siluetą, kuris padeda mažinti aerodinamikos pasipriešinimą ir kartu išlaikyti vizualinę eleganciją.

Teiginys, pritvirtintas prie renderių, skamba taip: "Jūsų nebus galima supainioti su išeinančiu X5." Tai reiškia iššūkį ir galimybę BMW – pakankamai atsinaujinti, kad išliktų aktualiems prabangių vidutinės klasės SUV pirkėjams, bet taip pat išsaugoti pagrindines savybes, kurių tikisi jų klientai. Praktiniai aspektai, tokie kaip talpumas, prieinamumas bagažinės vietai, pakrovimo aukštis ir stogo bėgeliai, vis dar vaidina reikšmingą vaidmenį perkant šeimyninius arba verslo klasės visureigius, todėl dizaineriai pabrėžia jų išsaugojimą naujajame modelyje.

Variklių pasirinkimai ir rinkos pozicionavimas

BMW užsiminė, kad naujasis X5 debiutuos su platesniu variklių ir pavarų pasirinkimu nei anksčiau. Tokia daugiapavarė strategija leidžia gamintojui taikyti skirtingas rinkas, teisines sąlygas ir pirkėjų prioritetus — nuo tradicinių vidaus degimo variklių iki pažangių elektros ir vandenilio sprendimų. Planuojami variantai apima tiek konvencinius sprendimus, tiek eksperimentinius energijos šaltinius, siekiant patenkinti tiek trumpalaikes rinkos reikalavimus, tiek ilgalaikę elektrifikacijos viziją.

  • Vandenilio kuro elementų arba tiesioginio vandenilio degimo variantai – technologijos, kurios gali pasiūlyti greitą papildymą ir ilgą nuvažiuojamą atstumą be kietųjų teršalų emisijų, jei jas palaiko infrastruktūra.
  • Tradiciškai naudojami vidaus degimo varikliai, greičiausiai su turbokompresoriumi – benzininiai ir dyzeliniai sprendimai bus siūlomi rinkoms, kur paklausa tebėra reikšminga arba kur infrastruktūra elektrifikacijai yra ribota.
  • Visiškai elektriniai variantai arba prijungiami hibridai (plug-in hybrid), atitinkantys BMW elektrifikacijos planą ir suteiksiantys galimybes klientams, siekiantiems mažesnių eksploatacijos sąnaudų ir vietinių emisijų sumažinimo.

Tokia daugiagalia variklių strategija padeda X5 tiesiogiai konkuruoti su Audi Q7 ir Mercedes-Benz GLE — modeliais, kurie taip pat plečia savo elektrinių ir hibridinių versijų portfelius. Be to, pasirinkus skirtingas pavaras, BMW gali reaguoti į regioninius reikalavimus – nuo griežtų Europos ir Šiaurės Amerikos emisijų standartų iki mažesnės elektrifikacijos paklausos kai kuriose Azijos ar kitose rinkose. Prognozuojama, kad 2028 metų X5 bus pristatytas 2027 metais kaip 2028 modelių metų automobilis; tokios laiko linijos leidžia gamintojui sinchronizuoti dizaino, platformos ir baterijų tiekimo grandines.

Kaip jis atrodo prieš konkurentus

Iš renderių ir šnipų nuotraukų matyti, kad BMW orientuojasi į X5 vizualinės tapatybės aštrinimą, o ne į klasės vaidmens radikalų pakeitimą. Konkurencinėje kovoje su Audi Q7 ir Mercedes GLE X5 greičiausiai akcentuos vairavimo dinamiką ir technologijas — ypač su Neue Klasse platformos inovacijomis važiuoklėje, programinėje įrangoje ir baterijų technologijoje, kurios yra numatomos diegti visoje BMW gamoje. Tokie techniniai sprendimai gali apimti pažangesnę modulinę platformą, didesnį integruotų valdymo sistemų kiekį ir efektyvesnę energijos panaudojimą, siekiant užtikrinti tiek našumo, tiek efektyvumo pranašumus prieš tiesioginius varžovus.

Kodėl entuziastams tai svarbu

  • Dizainas: Neue Klasse dizaino kalba suteikia X5 drąsesnį ir vientisesnį vaizdą, suderintą su BMW būsimos kartos modeliais. Tai reiškia stipresnį prekės ženklo identitetą ir nuoseklesnį estetinį perėjimą prie elektrifikacijos.
  • Pasirinkimai: Vandenilio, ICE ir elektrinės galimybės išplečia pasirinkimą pirkėjams, leidžiantį pasirinkti optimalią pavarą pagal gyvenimo būdą ir turimą infrastruktūrą. Tai taip pat sumažina riziką gamintojui, leidžiant adaptuotis prie regioninių reguliavimų.
  • Praktiškumas: Tokios funkcijos kaip suskaidytos bagažinės durelės ir santūrūs stogo bėgeliai rodo, kad BMW neatsisako kasdienio patogumo vardan stiliaus. Tai aktualu pirkėjams, kurie nori derinti funkcionalumą su prabanga.

Nepriklausomai nuo to, ar vertinate tradicines BMW formas, ar naują, aštresnį Neue Klasse estetikos braižą, 2028 metų X5 žada būti kertiniu modeliu — tiltu tarp pažįstamų prabangių SUV savybių ir markės kitos kartos technologijų. Iki oficialaus gamybos automobilio pristatymo tikėtina, kad matysime daugiau šnipų nuotraukų, renderių ir analizės, nes testuotojai ir automobilių dizaineriai toliau tiria, ką slepia po kamufliažu. Be estetinių pokyčių, svarbu stebėti ir architektūrinius sprendimus: kėbulo plokščių moduliškumas, baterijų talpa ir įkrovimo greitis, ADAS sistemų lygis (pažangios pagalbinės vairuotojo priemonės), o taip pat M Performance arba AMG konkurencijos lygio variantų buvimas – visa tai bus lemtingi punktai vertinant X5 sėkmę rinkoje.

Tolesni stebimi elementai, kuriuos verta sekti: BMW sprendimai interjero erdvėje (pvz., ekranų integracija, medžiagų pasirinkimas, tvarios apdailos galimybės), važiuoklės parinktys (adaptuojama oro pakaba, aktyvūs stabilizatoriai), ir programinės įrangos atnaujinimo galimybės per „over-the-air“ (OTA) sistema. Šios technologinės sritys dažnai lemia, ar modelis išlaikys konkurencingumą per visą gyvavimo ciklą, ypač sparčiai besikeičiančioje elektrifikacijos ir autonomijos aplinkoje. Galutinė sėkmė priklausys nuo to, kaip BMW suderins dizaino drąsumą su praktiškais sprendimais ir patikima technologine bazė.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai