7 Minutės
Genesis GV90 šnipų nuotraukos: varstomos durys ir Rolls‑Royce tipo atidarymas
Vokietijoje užfiksuotos tvirtai maskuotos Genesis GV90 prototipo nuotraukos atskleidžia netikėtą sprendimą:, atrodo, pasirinktinės vadinamosios „coach" (galinės varstomos) durys, kurios atsidaro į milžinišką, be B-statramsčio erdvę. 2024 m. pristatytas Neolun konceptas akcentavo panašią dizaino kryptį, o GV90 žengia į visiškai elektrinių prabangių visureigių segmentą — šnipų nuotraukos rodo, kad tai gali būti vienas prabangiausių Pietų Korėjos elektra varomų SUV.
Nuotraukos ne tik demonstruoja išskirtinį išorės sprendimą, bet ir pateikia užuominas apie salono koncepciją bei Genesis siekį konkuruoti su Europos prabangos prekės ženklais. Tokia pozicija, kartu su akcentais kaip „coach doors", orientuojasi į vartotojus, kurie ieško aukščiausio lygio komforto, dizaino ir technologijų integracijos elektriniuose visureigiuose.
Dizaino akcentai ir salono užuominos
Be B-statramsčio, galinis atidarymas yra neįtikėtinai platus, net ir palyginus su aukščiausios klasės prabangiais automobiliais. Tokia konstrukcija reikalauja rimtų inžinerinių sprendimų: nuotraukose matyti dideli galinių durų vyrių elementai, kurie turėtų atlaikyti sunkias, varstomas motorizuotas duris su minkštai užsidarančiomis sistemomis. Tokie mechanizmai įprastai naudoja elektrinius pavarus, amortizatorius ir saugumo sensorius, kad būtų užtikrintas patikimas, tylus ir saugus durų veikimas.

Salone matomi violetinės ir mėlynos odos apmušalai su kvadratinio rašto siuvinėjimu akivaizdžiai atkartoja Neolun koncepto estetiką — tai aiškus ženklas, kad Genesis siekia sujungti futuristinį dizainą su tradicine prabangos apdaila. Kiti sprendimai, tokie kaip plačios sėdynių reguliavimo galimybės, integruotos masažo ir ventiliacijos funkcijos, akcentuoja keleivių komfortą kaip strateginį prioritetą. Tokiuose salonuose gamintojai dažnai naudoja ir pažangius garsą slopinančius sprendimus, papildomą garso izoliaciją, specialias garso sistemas bei daugiazonę klimato kontrolę, siekiant sukurti tikrą mobilų poilsio kambario pojūtį.
Taip pat galima pastebėti keistų kontūrų galinį stiklą, juodai dažytus ratlankius, beveik plokščią dugną ir Genesis išskirtinę priekinę signatūrinę apšvietimo grafiką. Keturios galinio žibinto sekcijos ir ryškios žemutinės angos formos užbaigia išvaizdą, kuri gatvėje turėtų būti atpažįstama iš pirmo žvilgsnio. Ant aerodinamikos gerovinimo orientuotų sprendimų, pavyzdžiui, švarus po dugnu ir specifiniai difuzoriai, gali reikšmingai pagerinti nuvažiuojamą atstumą ir sumažinti triukšmą, todėl juos verta laikyti ne tik estetiniu, bet ir funkcišku pasirinkimu.
Sėdėjimas, salono išdėstymas ir komforto ypatybės
Nors šiose šnipų nuotraukose trečiojo eilės sėdynės nėra akivaizdžios, pats Genesis varto vy su tuo, kad GV90 gali talpinti iki septynių keleivių. Tai reiškia, kad bazinė architektūra greičiausiai padaryta taip, kad leistų tiek šeimos tipo išdėstymus, tiek prabangesnes įrangos pakopas su mažesniu, bet labiau pritaikytu sėdynių išdėstymu.

Kalbama ir apie prabangų 2+2 sprendinį, kurio esmė – antra eilių pora tampa salono centru. Tokia konfigūracija paprastai apima atskirą konsolę tarp galinių sėdynių su klimato, masažo, pramogų ir net stalo funkcijomis. Tokie sprendimai, kartu su aukštos kokybės oda, medienos intarpais ar metalo apdaila, stipriai didina salonų prabangos pojūtį, o Genesis siekis kilti aukščiau rinkos segmentų logiškai atitinka tokio tipo dizaino sprendimus.
Komforto priemonės, kurių verta tikėtis, apima – daugiazonę klimato kontrolę, individualias sėdynių atmintis, reguliuojamus kojų atramas, integruotas masažo programas, prabangias garso sistemas ir pažangias infotainment platformas, kurios integruoja susietas paslaugas bei kelias pramogines zonas. Taip pat tikėtina, kad Genesis pasiūlys aukščiausios klasės garso izoliaciją ir papildomas technologijas, pvz., aktyvias kėbulo triukšmo slopinimo sistemas bei pažangius filtrus, siekiant užtikrinti švarų ir raminantį salono klimatą.
Santraukos punktai:
- Be B-statramsčio varstomos durys suteikia dramatišką įlipimo patirtį ir aiškų prabangos akcentą
- Aukščiausios kokybės oda ir kvadratinio rašto siuvinėjimas, įkvėpti Neolun koncepto
- Platus sėdynių valdiklių spektras ir tikėtinos daugiazonės komforto funkcijos, tokios kaip masažas, ventiliacija ir atminties nustatymai

Platforma, nuvažiuojamas atstumas ir varikliai
GV90 turėtų būti statomas ant Hyundai Motor Group naujos eM elektrinės platformos, kuri žada greitą įkrovimą, geresnį efektyvumą ir lankstų komponentų išdėstymą. eM architektūra orientuota į skalėms pritaikomus elementus – didesnės talpos baterijas, modulinį variklių išdėstymą bei modernizuotą valdymo elektroniką. Hyundai tvirtina, kad eM gali suteikti iki maždaug 50 proc. daugiau nuvažiuojamo atstumo lyginant su dabartiniais Hyundai, Kia ir Genesis EV modeliais — tai bendro pobūdžio prognozė, kuri efektyvioms konfigūracijoms EPA bandymuose galėtų reikšti virš 335 mylių (apie 539 km).
Toks nuvažiuojamo atstumo spėjimas remiasi ankstyvomis Ioniq 9 projekcijomis, todėl galutiniai GV90 skaičiai priklausys nuo naudojamos baterijos talpos, motorų skaičiaus, varomosios ašies konfigūracijos (RWD, AWD), aerodinamikos ir Genesis nustatymų, ar jie linkę labiau į našumą, ar į maksimalų efektyvumą. Taip pat svarbūs bus ir tokie techniniai elementai kaip įkrovimo greitis (galimai 800V/400V sprendiniai), baterijų aušinimo sistemos, regeneracinio stabdymo efektyvumas ir programinė įranga, valdančia energijos srautus.
Praktiniu požiūriu, eM platforma gali leisti convex sprendimus: nuo vieno variklio RWD konfigūracijų su ilgausvagaus akumuliatoriaus versija iki dviejų arba trijų variklių surinktų AWD/performance modelių. Ši modularumas taip pat palengvina atnaujinimus ir naujų funkcijų diegimą per programinės įrangos atnaujinimus (OTA), kas tampa vis svarbesne funkcija prabangiuose EV segmentuose.
Galingumo variantai ir Magma kalbos
Manoma, kad Genesis gali išplėsti GV90 asortimentą su našumui orientuotu Magma variantu. Atsižvelgiant į konkurentus, tokius kaip Mercedes EQS SUV ir kuriamus BMW iX7 sprendimus, Genesis turi rimtą motyvaciją pasiūlyti galingą flagmaną. Jei Genesis sektų Kia EV9 GT pavyzdžiu (kuriame esanti versija gali generuoti apie 501 AG optimaliose sąlygose), trijų variklių išdėstymas GV90 Magma versijai būtų reali galimybė, leidžianti sukurti aiškų techninį ir našumo atotrūkį tarp bazinių ir aukščiausios klasės modelių.

Tokios Magma versijos tikėtinos savybės galėtų apimti pažangų sukimo momento valdymą (torque vectoring), didesnės galios baterijų ir aušinimo sistemas, agresyvų važiuoklės derinimą su adaptaciniais amortizatoriais bei sportines stabdžių sistemas. Kartu su programinės įrangos optimizacijomis, tai leistų GV90 Magma konkuruoti su aukštos klasės elektrinėmis alternatyvomis, siūlydama tiek raumenų, tiek rafinuotumo derinį.
Galimos GV90 specifikacijos išskirtinumai:
- eM platforma su dviem arba trimis varikliais (dviejų ar trijų variklių konfigūracijos)
- Greitai kraunama EV architektūra, suderinama su aukštos įtampos įkrovimu ir pažangiais BMS sprendimais
- EPA nuvažiuojamo atstumo tikslas, galimai viršijantis 335 mylių (apie 539 km) efektyvioms RWD konfigūracijoms
Rinkos pozicionavimas ir kainų lūkesčiai
GV90 greičiausiai taps Genesis flagmanu elektrinių visureigių segmente ir gali būti pirmasis prekės ženklo gamybos modelis, kurio kaina viršys 100 000 JAV dolerių ribą. Tam yra pagrindo — pavyzdžiui, 2026 m. G90 sedano aukščiausios komplektacijos jau pasiekia žemesnį šešiaženklį kainų intervalą. Genesis pozicionuos GV90 taip, kad jis konkuruotų su įsitvirtinusiais prabangių elektrinių visureigių modeliais, derindamas drąsų dizainą, pažangias komforto funkcijas ir aukšto lygio vairavimo patirtį.
Kainodara greičiausiai bus stratifikacinė: bazinės versijos orientuotos į šeimas ir praktiškumą, vidutinės komplektacijos pasiūlys gerą komforto ir technologijų rinkinį, o aukščiausios klasės versijos (įskaitant Magma arba su pasirinktomis „coach" durimis) bus skirtos klientams, kuriems svarbiausia statusas, prabanga ir išskirtinės savybės. Be to, Genesis gali pasiūlyti išplėstines garantijas, integruotus priežiūros paketus ar specialias paslaugas nuosavybės valdymui, kurios prabangos rinkoje tampa vis svarbesnės.
Laikotarpis ir galutinės mintys
Sklandančios kalbos teigia, kad GV90 gali debiutuoti Pietų Korėjoje iki 2025 m. pabaigos, o JAV pasirodymas numatomas 2026 m. pirmoje pusėje kaip 2027 m. modelis. Toks laiko grafikas leistų Genesis baigti testavimo ciklus, atitikti įvairių rinkų reglamentus ir suplanuoti gamybos rampą. Tuo pačiu metu tai suteikia potencialiems pirkėjams laiko susipažinti su variantais ir užsakyti aukščiausios klasės versijas.

Citata: "Jei Genesis įgyvendins Neolun pažadą, GV90 taps elektrinės prabangos pareiškimu, kuris iššūkį metys Europos konkurentams tiek komforto, tiek technologijų prasme."
Kol daugiau prototipų bus matoma viešumoje, reikėtų tikėtis tikslesnių duomenų apie nuvažiuojamą atstumą, sėdynių išdėstymo variantus ir kainas — tačiau jau šios šnipų nuotraukos aiškiai rodo, kad Genesis kelia aukštus tikslus su savo nauju flagmanu elektrinių visureigių segmentui. Išplėstinės eM platformos galimybės, galimi Magma našumo variantai, taip pat neįprasti dizaino sprendimai, tokie kaip pillarless varstomos durys, aiškiai pozicionuoja GV90 kaip rimtą kandidatą į aukščiausią prabangaus elektrinio SUV segmentą.
Apibendrinant: Genesis GV90 gali pakeisti pirkėjų lūkesčius dėl korėjietiškos prabangos elektromobiliuose, siūlydamas varžas tarp komforto, technologijų ir našumo. Svarbiausi veiksniai, kuriuos verta stebėti artimiausiu metu, yra oficialūs techniniai duomenys, EPA homologacija (arba atitinkami regioniniai bandymai), detalesnės salono konfigūracijos ir kainodaros strategija, kuri nustatys, kaip GV90 konkuruos su Europoje ir JAV įsitvirtinusiais prabangių EV modeliais.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai
Tomas
Wow tie varstomos coach durys GV90 atrodo tikra prabanga, bet ar tai praktiška? Įdomu kaip ten atsidarys salonas, kokių naujovių tikėtis.
Palikite komentarą