3 Minutės
Skaitmeninė peržiūra nuima kamufliažą nuo 2027 m. X5
BMW kitos kartos X5 pradeda ryškėti—ir ne tik bandymų trasoje. Po antrosios kartos iX3 debiuto skaitmeninių menininkų ir automobilių infotainment kanalų atstovai greitai ėmėsi įsivaizduoti didesnį X5 pilnomis detalėmis. CGI renderių srautas suteikia neoficialų, bet patrauklų vidutinio dydžio prabangaus krosoverio eksterjero ir salono vaizdą, tuo tarpu BMW intriguoja nepaprastai platią variklių paletę.
Ką parodo CGI: Neue Klasse dizainas didesniam X5
Dauguma renderių seka Neue Klasse dizaino kalbą, kurią BMW diegia visoje gamoje. Įsivaizduojama priekio dalis pasižymi siauresnėmis vertikaliomis "kidney" grotelių elementų juostomis ir platesniu vizieriumi, integruojančiu LED žibintus, suteikdama X5 švarų, modernų veidą. Masivi priekinė arkos linija ir ryškiai akcentuotos ratų arkos sufleruoja sportiškas X5 M tipo proporcijas, nors galutinės gamybos detalės gali keistis.
.avif)
Išorės užuominos ir palyginimai
Nors profilio ir galinės dalies ne visuose konceptuose buvo pilnai atvaizduotos, kūrėjų nuomonė sutampa—X5 tikėtina atkartos iX3 siluetą, bet bus didesnio masto su ryškesnėmis detalėmis, leidžiančiomis išsiskirti modelių gamoje. Galvokite apie pažįstamas BMW proporcijas, interpretuotas labiau technologiškai ir aerodinamiškai, kas tinka prabangiam SUV segmentui.
Salone: kabina sukurta Neue Klasse erai
Salono renderiai stipriai remiasi 2027 m. iX3 sprendimais, tačiau pritaikyti platesniam X5 kėbulo pagrindui. Tikėtina visiškai perprojektuota kabina, kurioje dominuoja milžiniškas 17,9 colio (ar didesnis) multimedijos ekranas. Viena iš pagrindinių naujovių—BMW naujoji Panoramic Vision stulpelis‑stulpeliui projekcijų sistema, montuojama prie priekinio stiklo pagrindo; ji iš esmės pakeičia tradicinį prietaisų skydelį fiksuotomis ir pritaikomomis informacijos plytelėmis tiek vairuotojui, tiek keleiviui.
- Dominuojantis centrinis jutiklinis ekranas ir minimalūs fiziniai valdikliai
- "Panoramic Vision" informacinės plytelės vairuotojui/keleiviui
- Erdvesnė salono erdvė nei iX3, orientuota į prabangą ir komfortą

Varikliai: beveik visos galimybės meniu
Atrodo, kad BMW siekia pasiūlyti platų pavarų pasirinkimą G65 X5, kad atitiktų skirtingų rinkų reikalavimus ir reglamentus. Be tradicinių benzininio ir dyzelinio variacijų, tikėtini įkrovomi hibridai (PHEV), visiškai elektrinis (BEV) X5 ir vandenilio kuro elementų variantas, plėtojamas kartu su Toyota. Rinkos kalbos taip pat mini galimą nuotolio didinimo (EREV) modelį—koncepciją, kurią BMW anksčiau tyrinėjo su originaliu i3.
Pagrindiniai variklių akcentai
- Vidaus degimo varikliai (benzinas ir dyzelis)
- Įkrovimos hibridinės (PHEV) opcijos
- Visiškai elektrinis (BEV) modelis
- Vandenilio kuro elementų variantas, vystomas kartu su Toyota
- Galimas EREV/nuotolio didinimo variantas

Rinkos pozicionavimas ir perspektyvos
Naujas X5 bus kertinis BMW Neue Klasse strategijos elementas, kai gamintojas ruošiasi pristatyti maždaug 40 naujų arba atnaujintų modelių iki 2028 m. Siūlydamas kelias pavarų alternatyvas, BMW geriau konkuruos prabangių visureigių segmente—nuo tradicinių konkurentų, tokių kaip Mercedes GLE ir Audi Q7, iki elektrinių iššūkių kūrėjų. Daugiafunkcinis požiūris suteikia klientams pasirinkimų, pritaikytų vietinei infrastruktūrai ir emisijų reikalavimams.

Kol kas neseniai pastebėti kamufliuoti prototipai—ypač tie, kurie užsimena apie vandenilio technologijas—yra oficialūs BMW signalai, o CGI renderiai iš kanalų, tokių kaip AutoYa, suteikia kūrybingas, bet neoficialias peržiūras. Tikėtina, kad BMW atskleis formalias specifikacijas ir paleidimo grafiką artėjant gamybai, skirtoje 2027 modelių metams.
Ar sekate dizaino naujoves, ar pavarų strategiją, kitas X5, regis, pasiūlys ir pažįstamumą, ir naujumą: tradicinį BMW siluetą, perinterpretuotą daugiapavarinei ateičiai.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą