Ford Ranger ir Everest 2026: Australija pirmoji rinkoje

Ford pristatė 2026 m. Ranger ir Everest atnaujinimą, kurį pirmiausia paleido Australijoje. Atnaujintas dizainas, naujos ratų opcijos, išplėstas 3.0 V6 turbodizelio pasiūlymas ir standartizuota 10 pavarų automatinė transmisija.

Komentarai
Ford Ranger ir Everest 2026: Australija pirmoji rinkoje

3 Minutės

Atnaujintas įvaizdis Ranger ir Everest — Australija pirmoji

Ford pristatė 2026 metų vidurinio ciklo atnaujinimą Ford Ranger ir jo rėminio kėbulo SUV brolio Everesto, o Australija tapo paleidimo rinka. Atnaujinimas padeda populiariam T6 platformos Ranger išlikti konkurencingam pasaulinėje vidutinio dydžio pikapų klasėje, kartu pristatant papildomą įrangą, stilistinius pakeitimus ir platesnę 3,0 litro V6 turbodyzelio prieinamumą.

Fonas: tikrai globalus modelis su vietiniu indėliu

Antrinės kartos Ranger (P703) debiutavo 2021 m. lapkritį — didelę dalį vystymo atliko Ford Australia, bendradarbiaujant su kitomis regioninėmis komandomis — ir 2022 m. pasiekė daugiau nei 100 rinkų iš gamybos centrų Tailande ir Pietų Afrikoje. Šiaurės Amerikoje Ranger pasirodė kiek vėliau, 2024 modelių metų paketo metu, todėl Wayne, Mičigano gaminamas Ranger gali gauti pataisymus ne visai tuo pačiu metu kaip kitose rinkose.

Ką naujo: dizainas, varikliai ir technologijos

Atnaujinta 2026 MY gamų linija akcentuoja subtilius, bet svarbius pakeitimus: švaresnį ir modernesnį išorės bei salono apipavidalinimą, atnaujintą technologinį komplektą ir daugiau variklių pasirinkimų visoje gamoje. Chromuoti elementai smarkiai sumažinti — juos pakeitė blizgios arba matinės juodos apdailos vidaus ir išorės detale, suteikiančios tvirtesnį ir šiuolaikiškesnį įvaizdį. XLT, Wildtrak ir Platinum apdailoms pasiūlyti nauji ratlankių dizainai, o Ranger Black Edition tapo nuolatine gamoje esančia versija.

Ford taip pat išplėtė 3,0 l V6 turbodyzelių prieinamumą — šis variklis įvertintas 184 kW ir 600 Nm (247 AG ir 443 lb‑ft) — ir dabar pasiekiamas daugiau versijų, įskaitant Ranger XL ir Everest Active. Tuo tarpu bazinis 2,0 l turbodizelis buvo persetintas ir dabar siūlo 125 kW bei 405 Nm (168 AG ir 299 lb‑ft). Bendrovė standartizuoja gerai žinomą 10 pavarų automatinę transmisiją visoje gamoje, kas pagerina vilkimo galimybes ir kuro naudojimo valdymą.

Apdailos pakeitimai ir specialios versijos

Kai kurias versijas Ford atsisakė (Ranger Sport Plus, Everest Ambiente ir Trend), taip išgrynindamas pasiūlą, o Everest Active išplėstas kaip įėjimo lygio SUV. Labai mėgstama Tremor versija sugrįžta 2026.5 modelių metų pakete, dabar su didesniu 3,0 l V6 varikliu. Nauja ribotos laidos versija Ranger Wolftrak suteikia asmenybės gamai — ji pasižymi išskirtine Traction Green dažų danga, Zest kontrastinėmis detalėmis, 17 colių Asphalt Black ratais, LED žibintais ir Long‑Legged Sports Bar stiliumi.

  • Variklių akcentai: 3.0 L V6 — 184 kW / 600 Nm; atnaujintas 2.0 L — 125 kW / 405 Nm
  • Transmisija: 10 pavarų automatinė, standartinė visuose modeliuose
  • Dizainas: juodintos apdailos, naujos ratų opcijos, nuolatinė Black Edition versija
  • Naujos specialios versijos: Wolftrak (ribota) ir Tremor su 3.0 V6

„Ford Ranger visada nustatė pajėgumo ir universalumo standartą, o dabar vėl keliame kartelę,“ sakė Ambrose Henderson, Ford Australia rinkodaros direktorius. „Suteikiame klientams daugiau vertės, daugiau galios ir patikimų, išmanių funkcijų, kuriomis jie pasitiki — tiek darbų vietoje, tiek leidžiantis į savaitgalio nuotykį.“

Rinkos pozicionavimas ir konkurencija

Su šiais pakeitimais Ford siekia išlaikyti Ranger ir Everest konkurencingus prieš varžovus, tokius kaip Volkswagen Amarok, ir kitus vidutinio dydžio pikapus bei rėminio kėbulo SUV. Everest toliau orientuojamas į šeimas ir nuotykių ieškotojus, kurie nori Bronco tipo pajėgumų SUV kėbule, kuris tuo pačiu atlieka praktiško keleivinio automobilio funkciją.

Australijoje Ranger pradinė kaina prasideda nuo AUD 37 130 (MLP), o Everest — nuo AUD 58 990. Aukštesnės kainos tikėtinos už Wildtrak, Platinum, Tremor ir ribotas Wolftrak versijas, priklausomai nuo pasirinktų papildomų funkcijų ir vietinės specifikacijos.

Apskritai 2026 metų atnaujinimas siekia rafinuotumo labiau nei revoliucijos: protingesnis dizainas, galingesni dyzeliniai pasirinkimai ir sutrumpinta apdailų pasiūla, kad klientams būtų lengviau pasirinkti. Pirkėjams, kuriems prioritetas — tempimo galia, bekelės pajėgumas ar drąsus vizualinis akcentas, atnaujinti Ranger ir Everest išlieka patraukliomis alternatyvomis perpildytoje rinkoje.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai