7 Minutės
Virtualus atskleidimas užuomina apie dar skaitmeniškesnį, prabangesnį Maybach
Neseniai internete paskelbti renderiai atkreipė dėmesį į 2027 metų Mercedes‑Maybach S‑Class modelį, suteikdami drąsų — nors ir ne visai tikslų — vaizdą apie tai, kaip salonas ir išorė galėtų evoliucionuoti planuojamo facelift'o metu. Renderingų autorius Evren Ozgun (Spy Sketch) per savo YouTube kanalą pateikė vaizdus, kuriuose flagmaninis Mercedes‑Maybach perkurtas remiantis Mercedes radikalesnės koncepcinės kalbos elementais, o interjeras įsivaizduojamas kaip prabangus, beveik teatro tipo erdvei primenantis salonas, kuriame dominuoja ekranai. Šie konceptualūs sprendimai akcentuoja tokius raktinius žodžius kaip prabangus interjeras, MBUX Hyperscreen ir skaitmeninė vairuotojo patirtis.
Svarbu paminėti iškart: tai yra menininko interpretacijos — kūrybinė paieška, o ne oficialus gaminio peržiūros šaltinis. Vis dėlto tokie renderiai padeda formuoti lūkesčius: ko entuziastai ir potencialūs pirkėjai gali tikėtis atnaujinto S‑Class ir jo itin prabangių Maybach versijų atžvilgiu. Pagrindiniai akcentai, kuriuos atskleidžia šie vaizdai, yra stipresnė skaitmeninė kryptis, atnaujinti priekiniai ir galiniai fasadai bei naujos salono technologijos, dar labiau integruotos į Mercedes MBUX ekosistemą.

Kas realu — o kas ne
Išorinės eskizų detalės stipriai skolintis iš Vision Iconic Concept, perkeldamos kai kurias dramatiškas proporcijas į prabangesnį Maybach charakterį. Fantazuojama grotelė atrodo milžiniška ir iškilminga, tačiau jos forma ir tinklelio raštas renderiuose neatitinka gamybai parengtos Mercedes dizaino kalbos, kuri dažniausiai būna labiau subalansuota ir homologuota. Priekiniai žibintai renderiuose taip pat stilizuoti: realus 2027 m. facelift'as greičiausiai gaus rafinuotas šviesų grupes su charakteringais dviem žvaigždžių DRL elementais, o ne fantastines formas, vaizduojamas CGI.
Galinėje dalyje menininkas gerokai aptirpdė galinius žibintus, sukūrė švaresnį ir elegantiškesnį profilio siluetą, kurį daugelis žurnalistų vertina palankiau nei esamus gamybinius žibintus. Galinis bamperis ir difuzorius atrodo kaip evoliuciniai atnaujinimai, o ne radikalios permainos. Vienas smulkus, bet pastebimas pakeitimas — kuro bako dangtelio perkėlimas iš dešinės į kairę pusę — renderiuose tikriausiai yra meninė laisvė, ne pati tikriausia gamybos detalė. Tokie niuansai pabrėžia skirtumą tarp konceptualaus dizaino ir inžinerinių bei reguliacinių reikalavimų, kuriuos turi atitikti serijiniai automobiliai.

Interjeras: nuo statramsčio iki statramsčio ekranai ir tikroviškumo mišinys
Ten, kur šis virtualus Maybach tikrai mėgina peržengti ribas, yra salone. CGI salono širdimi tapo stulbinantis nuo statramsčio iki statramsčio besidriekiantis ekranas, kuris vizualiai dominuoja keleivių patalpoje. Mercedes jau signalizavo, kad faceliftintas S‑Class tam tikra forma gaus atnaujintą MBUX Hyperscreen, tačiau neseniai pastebėti prototipai rodo labiau santūrų sprendimą: metaliniai apdailos akcentai, aukštos kokybės juodos odos apmušalai, perdarytos valdymo detalės ir naujas vairas — bet ne būtinybė vientisos stiklinės plokštumos, apimančios visą prietaisų skydo plotį.
Renderis gerai perteikia esminių pokyčių kryptį: link labiau skaitmenizuotos ir valdomos prisilietimais aplinkos. Menininkas ekranų zonos apačioje išdėstė klimato valdymo (HVAC) valdiklius ir porą centrinio oro angų, palikdamas centrinę konsolę iš esmės nepakeistą bei pristatydamas naują vairaračio dizainą. Trumpai tariant: Hyperscreen tikriausiai pasirodys, tačiau gamybos salone reikėtų tikėtis kompromiso, kuriame skaitmeninis žavesys bus subalansuotas su taktiline prabanga, o ne visiška stiklinių ekranų „teatro“ koncepcija, kuri pritrauktų pirštų atspaudų dėmesį.

Dizaino akcentai ir smulkios detalės
- Ratų dizainas CGI vaizduose artimas tam, ko Maybach pirkėjai jau tikisi — dideli, daugiasvirtiniai ratlankiai, pabrėžiantys automobilio buvimą kelyje.
- Chromuotos apdailos detalės ir išskirtiniai Maybach atributai išlieka akcentuoti, vizualiai atskirdami šiuos modelius nuo įprasto S‑Class ir AMG variantų; tokie elementai padeda išlaikyti prekinio ženklo identitetą ir prabangos įspūdį.
- Menininko spalvų paletėje dominuoja tamsiai pilka apdaila, kuri paryškina chromą, nors gamybos spalvos, ko gero, apims dar sodresnius dviejų tonų Maybach variantus bei individualias užsakymo galimybes.
„Tokie renderiai vertingi, nes jie plečia vaizduotę — tačiau Mercedes linkęs sušvelninti radikalius sumanymus, pritaikydamas juos prie savo prekės ženklo rafinuotumo,“ sako vienas automobilių pramonės analitikas. „S‑Class facelift'as bus evoliucinis, o ne revoliucinis.“ Šis požiūris atspindi tiek dizaino tęstinumą, tiek inžinerinius bei saugos reikalavimus, kurie riboja drąsiausias koncepcijas.
Varikliai ir charakteristikos: ko tikėtis iš Maybach asortimento
Mechanikos požiūriu tikimasi, kad Maybach modelių gama išlaikys dabartinę variklių architektūrą, su pagrindiniais agregatais ir hybridinės strategijos tęstinumu. Numatomos komplektacijos detalės apima ir tradicinius V8 bei V12 sprendimus, ir įkraunamus hibridus su prailgintu elektriniu ridos diapazonu, kurie atitiks aukštų prabangių sedanų lūkesčius. Toliau pateikiami tikėtini modelių variantai ir jų apytikslės charakteristikos:
- Maybach S 680: greičiausiai išliks su bi‑turbo 6,0 l V12 varikliu, generuojančiu apie 621 AG (463 kW/630 PS) ir 664 lb‑ft (900 Nm) sukimo momentą. Oficiali 0–60 mph (0–96 km/h) įsibėgėjimo reikšmė yra maždaug 4,5 sekundės, priklausomai nuo transmisijos ir svorio optimizacijos. Šis V12 variantas tradiciškai tarnauja pirkėjams, kurie ieško geriausio našumo kartu su nepriekaištinga kultūra ir sklandžiu galios pristatymu.
- Maybach S 580: tikėtina, kad išliks varomas mild‑hybrid tipo 4,0 l V8, duodančiu apie 496 AG (370 kW/503 PS) ir 516 lb‑ft (700 Nm), su 0–60 mph laiku vidutiniškai 4 dešimtosios sekundės srityje. Mild‑hybrid sistema padeda gerinti kuro sąnaudas mieste ir užtikrina švelnesnį paleidimą bei stabdymo energijos regeneraciją, o kartu išlaiko prabangos ir našumo balansą.
- Maybach S 580 e: įkraunamas hibridas greičiausiai tęsis, derindamas turbokompresorinį 3,0 l tiesioginio įpurškimo šešių cilindrų variklį su elektra varomu motoru; bendras galingumas gali siekti maždaug 503 AG (375 kW/510 PS) ir 553 lb‑ft (750 Nm). WLTP elektrinės ridos vertinimai buvo nurodomi iki maždaug 100 km (apie 62 mylių), o pasirinktinai modeliai gali turėti iki 60 kW DC greitojo įkrovimo galimybę — tai svarbus aspektas tiems, kurie ieško prabangos ir elektrinės kasdienio naudojimo praktiškumo.
Pirkėjams, kurie siekia bekompromisinio našumo, Mercedes‑AMG elektrifikuotas flagmanas — S 63 E Performance — vis dar yra ateities projekte, bet gali pasirodyti vėliau. Jo hibrydinė jėgainė ankstesnėse specifikacijose demonstruodavo įspūdingus skaičius (apie 791 AG/590 kW ir 1 055 lb‑ft/1 430 Nm), ir ankstesnėse versijose buvo pranešama apie 0–60 mph laiką apie 3,0 sekundes. Tikėtina, kad AMG variantai pasirodys šiek tiek vėliau, sekdami Maybach ir klasikinės Benz pasiūlos atnaujinimus per modelių metų ciklą.

Rinkos pozicionavimas ir laiko juosta
Mercedes‑Benz, rengdamas 2027 S‑Class facelift'ą, atrodo siekia subalansuoti santūrią vizualinę rafinuotę su atnaujinta skaitmenine prabanga. Maybach versijos ir toliau stiprins ultra‑prabangos naratyvą: daugiau individualizuotos apdailos, išskirtinių medžiagų ir papildomų technologinių paketų. JAV rinkai faceliftintas S‑Class gali būti pristatytas 2027 modelių metų sezono metu, tuo tarpu AMG ir atnaujinti Maybach modeliai gali būti išleidžiami palaipsniui vėlyvą 2027 ar 2028 m., priklausomai nuo regiono ir gamybos planavimo.
Stebint aukštos klasės sedanų segmentą, atnaujintas S‑Class — o ypač Maybach dariniai — taps svarbiu konfrontaciniu tašku kovoje su konkurentais, tokiais kaip BMW, Audi ir nauji, elektrifikacijai orientuoti prabangos prekės ženklai. Pirkėjams, kurie orientuojasi į komfortą gale sėdintiems keleiviams, pažangias salono technologijas ir individualizavimo galimybes, Maybach išliks vienu iš svarbiausių pasirinkimų jų pirkinių sąrašuose.
Greiti pastebėjimai
- Šie renderiai labiau vaizduotės vaisius nei galutinis sprendimas; tikėkitės santūriau atlikto gamybinio dizaino.
- MBUX Hyperscreen greičiausiai pasirodys, bet subtiliau ir rafinuotiau nei čia pateikta visiškai stiklinių plokščių koncepcija.
- Variklių tęstinumas yra tikėtinas: V8, V12 ir įkraunami hibridai greičiausiai išliks Maybach portfelyje, o AMG našumo versijos gali pasirodyti vėliau.
Ar jums labiau patinka renderio drąsa, ar labiau imponuoja Mercedes konservatyvi meistrystė, viena aišku: 2027 S‑Class facelift'as ir naujos kartos Maybach variantai bus apibrėžti pažangiais skaitmeniniais salonais ir nuosekliu akcentu į ramią, be vargo teikiamą dinamiką bei prabangą. Tai reiškia, kad tiek technologijų entuziastai, tiek tradicinės komforto gerbėjai ras priežasčių atidžiai stebėti sekančius oficialius Mercedes pranešimus apie dizainą, technologijas ir specifikacijas.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai
fluxLab
Ar tikrai tai įmanoma? skaitmeninė prabanga gali būti teatrinė, bet įdomu, kaip Hyperscreen susitiks su tikra Maybach patirtimi. laukiu oficialių sprendimų.
skywheel
Vau, tas renderis atrodo beprotiškai prabangus. Ar toks salonas realiai priimtinas? tas teatras ekranų koridorius šiek tiek per daug, bet įdomu žiūrėt.
Palikite komentarą