4 Minutės
Hennessey stumia Escalade‑V į hiper‑SUV teritoriją
Antraštė yra pažodžiui: Hennessey pavertė Cadillac jau ir taip galingą 2026 m. Escalade‑V į 1 005 arklio galių prabangų visureigį naudodamas tuningo paketą H1000. Remiantis Escalade‑V 6,2 l kompresoriniu V8 varikliu, ši konversija pakelia flagmaninį prabangų visureigį į tiesinių sprintų konkurentų lygį, kokį paprastai matytume hiperautomobilių arenoje.
Nuo gamyklinės jėgos iki H1000 įniršio
Cadillac 2026 m. Escalade‑V gamykliškai tiekiamas su įspūdinga 682 bhp (509 kW/692 PS) galia ir 653 lb‑ft (885 Nm) sukimo momentu. Hennessey požiūris yra išsamus: atnaujinti įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai, stipresni keltuvai ir stūmokliai, sustiprinti vožtuvų spyruoklės ir tvirtinimai, žemesni ir aukštesni skriemuliai, specialiai pritaikytas kamštukas, didesnio pralaidumo droselis, perdirbtos cilindrų galvutės ir perdidintas aušinimo mainiklis. Paketas taip pat apima keramikiniu sluoksniu dengtas ilgų vamzdžių kolektorius, pagerintą alkūninės karterio ventiliacijos sistemą ir specialią HPE variklio valdymo kalibraciją.

Rezultatas patvirtintas tiek dinamometro, tiek realaus kelio testais: 1 005 AG (750 kW/1 019 PS) ir 882 lb‑ft (1 196 Nm), maksimalūs šie rodikliai pasiekiami maždaug 6 400 aps./min. ir 4 300 aps./min. atitinkamai. Hennessey prie mechaninių pakitimų pridėjo ir estetikos akcentų — išorinės žymos ‚H1000’ ir ‚Hennessey’ bei serijinis lentelė po variklio dangčiu, patvirtinanti kiekvieną konversiją.
- Variklis: 6.2L kompresorinis V8 (patobulintas)
- Galia: 1 005 AG (750 kW/1 019 PS)
- Sukimo momentas: 882 lb‑ft (1 196 Nm)
- Garantija: 3 metai / 36 000 mylių
- Įvažiavimas/testavimas: iki 500 mylių realių bandymų prieš pristatymą
Veikimo lūkesčiai ir realus tempas
Cadillac gamyklinis 2026 m. Escalade‑V deklaruojamai įsibėgėja nuo 0 iki 60 mph per 4,4 sek. Hennessey oficialiai nepublikavo 0–60 laiko H1000 Escalade‑V, tačiau, turint beveik dvigubą išvestį palyginti su gamykline versija, racionalu tikėtis, kad patunintas visureigis įkris į žemą 3 sekundžių zoną. Paprastai tariant: tai jau ne vien tik prabangus keleivių vežėjas — tai pasirodymas našumu, kuris pagal gryną galią konkuruoja su ankstesniais hiperautomobiliais.

„Mes patvirtinome skaičius tiek ant dinamometro, tiek keliuose“, — teigia Hennessey, pabrėždami tunerio dėmesį išmatuojamiems rezultatams ir patikimumui.
Rinkos pozicionavimas ir pirkėjo apsvarstymai
Hennessey siūlo H1000 kaip aukštos klasės atnaujinimą klientams, kurie nori hiperautomobilių lygio tiesinio greičio visureigio. Tačiau biudžetas yra svarbus: bazinis 2026 m. Escalade‑V kainuoja apie 168 000 USD prieš pristatymo ir prekybos mokesčius, o H1000 kaina pateikiama pagal užklausą pas Hennessey. Tikėtina, kad galutinė suma smarkiai išaugs — šis pakeitimas skirtas gerai uždirbantiems entuziastams.
Pirkėjams Hennessey suteikia ramybę užtikrinančią garantiją (3 metai/36 000 mylių) ir griežtą 500 mylių patikros važiavimą, kuris padeda sumažinti susirūpinimą dėl patikimumo, kai iš modernių kompresorinių V8 išgaunama ekstremali galia.

Kodėl tai svarbu
H1000 Escalade‑V iliustruoja platesnę tendenciją: prabangūs visureigiai jau nebeatiduoda komforto mainais už greitį. Tuneriai pavertė pilno dydžio visureigius individualiomis performance mašinomis, suliedami prabangą, praktiškumą ir absoliutų našumą. Tiems, kurie nori dominuoti kelyje, turėti septynženkliams skoniui artimą galią ir praktišką saloną, Hennessey Escalade‑V konversija suteikia retą derinį.
Išskirtinumo momentai:
- Ant dinamometro patvirtinta 1 005 AG ir 882 lb‑ft sukimo momento
- H1000 ir Hennessey ženkliukai bei serijinė lentelė
- 3 metų / 36 000 mylių garantija ir 500 mylių bandymai

Susidomėję vairuotojai turėtų susisiekti su Hennessey Teksase dėl prieinamumo ir kainų. Tuo tarpu H1000 Escalade‑V vaizdo įrašai kelyje aiškiai parodo, ką šis padidintas prabangus visureigis gali padaryti realiame eisme.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą